Poţiunea magică care te ajută să-l cucereşti

Mereu îndrăgostită şi într-o neobosită căutare a unui Altul. Îl căutam pe Acela alături de care simţurile mele să explodeze, pe acela care să mă facă să mă simt frumoasă, unică, plină de viaţă, pe acela a cărui atingere delicată să n-o pot uita niciodată. Am avut mai multe cuceriri (sau poate eu am fost cucerită) şi încă mai fac parte din viaţa mea (ocazional), dar niciunul nu era aşa cum îmi doream eu să fie. Prea masculin ori prea “condimentat”, deloc romantic şi sfidător, prea strident şi agresiv, niciunul nu mă satisfăcea pe deplin, niciunul nu era perfect. Şi cum perfecţiune nu există în lumea reală, am hotărât că e cazul să-mi pun în aplicare toate forţele sufleteşti şi puterile mele de mică vrăjitoare şi să-l creez singură pe Acela… Câteva formule magice…

ABRACADABRA
ABRACADABR
ABRACADAB
ABRACADA
ABRACAD
ABRACA
ABRAC
ABRA
ABR
AB
A

Ingrediente: câte 5 picături de esenţă de piersică, caise şi căpşuni (pentru dragoste), 3 picături de ulei de mentă, un strop de ghimbir, 3 picături de esenţă de ananas şi 2 de esenţă de lămâie (afrodisiac pentru nopţi pline de pasiune), o linguriţă rasă de miere amestecată cu 30 ml vin de miere (împotriva infidelităţii), 3 picături esenţă de portocale şi 3 de zmeură (pentru noroc), 4 picături apă de trandafir şi 1/2 cupă de şampanie (după reţeta magică a Afroditei). Într-o noapte cu lună plină le-am fiert la foc mic până au dat în clocot, am lăsat să se răcească şi am pus poţiunea într-un recipient de cristal. 

DSC_7493_zpshdcd6lbe

mad

Mi-am luat pălăria magică, am aşezat poţiunea acolo, am mai pus niscaiva dragoste şi mi-a scăpat tot recipientul cu perfecţiune. Hocus Pocus! Şi… a apărut El! Căutarea mea a luat sfârşit.

EL le avea pe toate, cum s-ar spune. Era cald, era romantic, fresh, de-un exotism aparte, fermecător într-un cuvânt. Era singurul care mă completa, care îmi contura personalitatea şi mi-o evidenţia. Momentele speciale cu el deveneau amintiri de neuitat. Era perfect. I-am dat şi un nume: Mad.

coty_proba-superblog-parfum-katy-perrys-mad-potion1-226x300

La început, a trebuit să mă împrietenesc cu el. Când am făcut cunoştinţă prima dată, m-a sărutat după ureche. Dar mi-am dorit mai mult de atât. Aşteptam să mă atingă şi să mă sărute acolo unde-mi pulsează sângele, la încheietura mâinii, între braţ şi antebraţ, la tâmple. Voiam să coboare apoi pe piept, în spatele genunchiului, deasupra gleznei. Şi aşa a făcut. De fapt, eu am fost cea care, arzând de nerăbdare, l-am ghidat spre fiecare părticică pulsândă a corpului meu. Senzualitatea lui caldă şi moale îmi mângâia blând pielea, mirosul lui era ameţitor, irezistibil şi fiecare atingere îmi dădea fiori, mă învăluia.

După prima noastră întâlnire, au urmat altele, el mi-a devenit un prieten drag, iar legătură noastră a devenit una specială. El este singurul care îmi trezeşte amintiri frumoase. Îmi aminteşte de serile de vară petrecute în compania prietenelor mele, de nopţile nebune în discoteci, de memorabilele vacanţe pe meleaguri străine exotice, de începuturi, de primele întâlniri, de fluturaşii pe care-i simţeam în stomac.

În prezent, suntem de nedespărţit. Mă trezesc dimineaţa, fac dus, mă cremuiesc, îmi beau freshul, îmi aleg rochia, dresul, pantofii, cerceii, o brăţară şi… pe EL, parfumul meu preferat, Acela. Plec de acasă, m-amestec prin mulţime, mă duc la serviciu, fac ce fac de obicei. Mă întorc acasă, am chef să dansez, să mă distrez şi mă gândesc să ies în oraş. Fac un duş, mă dau cu altă crema, îmi pun ceva sexy pe mine, îmi aleg alte bijuterii, alţi pantofi, dar acelaşi parfum, Mad. Parfum Mad Potion

Până acum Mad nu m-a dezamăgit. A trecut cu brio toate încercările la care l-am supus şi mă satisface pe deplin. Însă acum avea să treacă prin proba de foc, că doar de aia l-am creat… să mă ajute să-l cuceresc pe Rafael, bărbatul visurilor mele, să-l fac să fie al meu pentru totdeauna, să mă iubească numai pe mine şi să nu mă înşele. La o petrecere, la Harmony Resort, unde era invitat şi Rafael.

hqdefault

Mi-am tras pe mine cea mai sexy rochie din dotare, m-am suit pe cele mai fine tocuri, l-am lăsat pe Mad să mă sărute peste tot, un locşor n-a scăpat, l-am vărat şi pe el în geantă, am chemat limuzina să mă ia şi am plecat la petrecere.

L-am zărit pe Rafael de cum am intrat în complex. Stătea singur la o masă, îngândurat şi cu un pahar de whisky în mână. Am trecut pe lângă el pulverizând subtil cu Mad Potion. Mi-am luat de la bar o cupă de şampanie şi m-am aşezat la câţiva metri în faţa lui. Imediat am observat că mă privea insistent… şi l-am fixat şi eu cu privirea. Ah, ochii ăia! Ochii ăia negri care mi-au tulburat mintea atâta vreme… mă priveau acum şi ei insistent.

Cineva îmi face semn cu mâna. Aaa… e Vlad. Un amic. Mă îndrept către Vladl să-l salut şi din greşeală îl ating uşor pe Rafael… Întorc capul să-mi cer scuze şi-l văd cum se uită nedumerit la mine. Ba nu… mă soarbe din priviri… Wowww! Oarecum contrariată îmi continui drumul.

Îl salut pe Vlad, schimb două vorbe cu el, după care mă duc din nou la masa mea. Îmi mai iau o altă cupă de şampanie şi-mi continui “spionajul”. De data asta sunt mai atentă, încercsă fiu mai discretă. Ce naiba doar n-o să mă holbez toată noaptea la el! Devin penibilă! Am venit la party să mă distrez, să dansez, nu să mă-mbăt cu şampanie şi să mă uit după bărbaţi… Draci, recunoaşte femeie, că de aia ai venit, să te uiţi după masculi! Da, dar numai după unul, de data asta.

Dintr-o dată îl văd cum se ridică de pe scaun. Oh My God!!! Se îndreaptă către mine! Oare? La mine vine??? Prea insistent mă priveşte ca să nu fiu eu “subiectul”…  Îl privesc fascinată cum păşeşte. Îi studiez amănunţit fiecare mişcare, fiecare părticică a corpului… Dumnezeule, am înnebunit!

Se opreşte în dreptul meu şi se aşează cuminte lângă mine. Începe să-mi vorbească, privindu-mă îndrăzneţ în ochii.

Dintr-o dată muzică se opreşte. El îmi vorbeşte în continuare. Mă las în voia vocii lui… Îmi şopteşte la ureche că sunt frumoasă şi că s-a îndrăgostit. De mine??? Îl întreb eu ca o tută. Dar, ia stai! Ce mă tot minunez atâta! Treci la acţiune! (îmi zic în gând). Înnebuneşte-l! Seduce-l! Nu asta vreai?

Mă apropii de el şi-i şoptesc că e bărbatul vieţii mele. Îi simt respiraţia. Buzele lui roşii mă ispitesc să le sărut pofticios. Mă priveşte cu foame şi-mi ia mâna. Mă invită la dans. Mă ridic şi-l urmez. Păşim împreună pe ringul de dans. Îmi zâmbeşte şi-mi şopteşte din nou la ureche… îmi spune că miros bine. Îi zâmbesc şi eu. Sunt în culmea fericirii! Doamne, ce inspirată am fost să-l iau pe Mad cu mine! Ştiam eu că am creat parfumul perfect!

Încerc să-mi controlez gândurile şi trăiesc momentul din plin. Atingerile lui delicate mă răscolesc. Ne jucăm în continuare. Respiraţia lui e din ce în ce mai accelerată… Dorinţa creşte din ce în ce mai mult. Îl sărut apăsat şi seducător.

400

E al meu! Un vis devenit realitate!

Articol înscris la SuperBlog 2015, proba nr.8, sponsor Coty România.

COTY-logo-superblog-proba-2015


One thought on “Poţiunea magică care te ajută să-l cucereşti

Lasa un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.