Vise de 5000 de euro

download

Ştiu că nu este sfârşit de an, moment în care mulţi dintre noi privim în urmă şi facem o retrospectivă a anului care tocmai se încheie şi ne propunem să facem anumite lucruri în anul ce vine, ne punem o dorinţă sau mai multe şi privim cu încredere şi optimism spre viitor. Şi ce dacă… aşteptări, dorinţe, vise, e frumos să le ai tot timpul. Poate nu se îndeplinesc ele toate, dar dacă nici măcar nu le formulăm, atunci ce aşteptări să avem? Pentru că da, formularea dorinţelor ne ajută la realizarea lor.

Eu de fiecare dată, la început de an, îmi propun să realizez ceva în următorul an, îmi adun gândurile în dorinţe concrete, adică îmi fac o listă de dorinţe şi am observat că funcţionează, cam 80-90% din ce mi-am propus, am realizat. Formularea lor concretă le transformă în ţeluri sigure, de asta sunt ferm convinsă şi ce e şi mai frumos, e că unele dintre ele pot declanşa împlinirea automată a celorlalte.

Ultima dată când mi-am pus o dorinţă (de fapt, mai multe) a fost la o ploaie de stele, vara trecută, în noaptea perseidelor. Împreună cu nişte prieteni am plecat seara pe la ora 8 într-un sătuc din Călăraşi şi am stat acolo până dimineaţă să vedem stelele căzătoare. Câte stele căzătoare am văzut, atâtea dorinţe.🙂 Ne-am întins frumos pe iarbă în miez de noapte şi încrezători că stelele căzătoare împlinesc dorinţe, am început să le vânăm… na, să ne punem cât mai multe dorinţe. Înainte de asta, chiar de revelion mi-am mai pus o dorinţă, la început de an, cu un pahar de şampanie în mână, un artificiu în cealaltă, cu zâmbetul pe buze şi foarte optimistă.

stele

Poate ziceţi că e o copilărie, dar eu una am nevoie de dorinţe, de dorinţele mele şi nu pot renunţa. Se mai spune că dacă îţi dezvălui dorinţa, această nu se mai îndeplineşte, dar pe cuvânt că nu-i adevărat, e doar un zvon… Şi ca să vedeţi că nu-i aşa, am să încep să-mi spun dorinţele:

În primul rând vreau linişte. Şi sănătate ca să mă pot bucura de toate. Nu vreau averi şi bogăţie (sufletească da, că aia e adevărată bogăţie), nu vreau să am mai mult decât am acum, vreau să am în fiecare zi un motiv de bucurie, să fac ceea ce-mi place şi să învăţ mereu câte un lucru nou.

Ar mai fi şi câteva dorinţe mai mititele: Aş vrea să fiu mai organizată şi să nu mai las lucrurile pe ultima sută de metri, să fiu mai atentă ce mănânc şi să rezist tentaţiilor, să fac mai multă mişcare şi să fiu mai încrezătoare în mine.

Dintre dorinţele fanteziste🙂 : Aş vrea să pocnesc din degete sau să bat din palme şi să nu mai fie boli, foamete şi sărăcie în lume, arme şi războaie, răutate, ură, invidie.

Dintre dorinţele lumeşti, dac-ar fi să dispun de o sumă mai mare de bani, să zicem 5000 de euro: aş călători în lume. Unde? Undeva unde n-am mai fost… N-aş putea spune ce loc de pe pământul asta mi se pare cel mai frumos, pentru că fiecare e unic în felul lui, însă există o parte a terrei care m-a fascinat dintotdeauna cu exotismul ei tradiţional şi cultura sa: Asia. Este tărâmul în care minunile naturii, peisajele citadine şi civilizaţiile antice se împletesc într-o armonie perfectă.

asia_02

Stilul de viaţă diferit, satele pitoreşti, templele antice, plajele superbe cu ieşiri către mare sau ocean, unele neatinse de om, extraordinarele metropole asiatice, oferă turiştilor amintiri preţioase şi experienţe diferite. Iată de ce Asia atrage ca un magnet turişti din toate colţurile lumii şi este în topul destinaţiilor de vacanţă alese. Odată ce-ai ajuns pe continent asiatic, îţi vei dori să te întorci iar şi iar, la nesfârşit. Numai buzunarele să te ţină😀 . Dar… cu programul STAR de la Banca Transilvania, poţi să-ţi cumperi ce doreşti, inclusiv excursia mult visată, fără să simţi că faci un efort financiar foarte mare. Te vei simţi ca un STAR în fiecare zi pentru că îţi vei putea îndeplini toate dorinţele.

banca-transilvania-sponsor-superlog-proba-2015

Programul STAR îţi aduce multe beneficii dacă ai cardul STAR Forte de la Banca Transilvania. Fie că vrei să-ţi cumperi electrocasnice noi, să-ţi înnoieşti garderoba sau să pleci într-o excursie, e mult mai uşor acum cu cardul de cumpărături STAR, cumpărând în rate fără dobândă de la cele peste 6500 de magazine partenere programului.
În plus, pentru toate cumpărăturile primeşti puncte STAR cadou. 1 punct = 1 leu. Iar punctele pe care le aduni le poţi folosi să cumperi în magazinele partenere. Până la 5000 de euro poţi împrumuta, aşa că ai liber la îndeplinit dorinţe!

Eu i-aş cheltui pe călătorii şi vă spuneam mai înainte că mi-aş dori s-ajung în Asia. Căutând în lista magazinelor partenere STAR o companie de călătorii, am văzut câteva oferte frumoase de vacanţă la EXIMTUR. Aş putea să plec în China, în Hong Kong, un oraş vibrant, cosmopolit, plin de viaţă, care emană libertate şi în care totul este posibil, unul dintre cele mai prospere oraşe din Asia, în care elemente ale culturii chineze se împletesc cu cele ale culturii britanice. Sau în Beijing, una dintre cele mai populare destinaţii turistice ale Chinei, un oraş modern, cu o istorie bogată.

Aş putea să merg cu iubitul în Bangkok, Thailanda (Oraşul Îngerilor), o destinaţie ideală pentru îndrăgostiţi, tineri însurăţei şi luna de miere, cu plaje exotice, sălbatice, de o frumuseţe aparte, temple impresionante, altare vechi şi zgârie-nori strălucitori. Sau în Colombo (Sri Lanka), un oraş foarte vesel, situat într-o ţară insulară cu ieşire la marea Laccadive.

images

Sau… Singapore, renumit pentru cele mai frumoase resorturi din lume. Un oraş foarte modern, curat şi eco, model de civilizaţie şi organizare (singaporezii au printre cele mai ridicate niveluri de trai din lume).

Am găsit oferte de vacanţă şi în Japonia, la Tokyo, metropolă modernă ce ocupă locul 11 în topul celor mai vizitate oraşe din lume, fiind unul dintre cele mai importante oraşe ale lumii atât din punct de vedere turistic, cât şi din punct de vedere economic. De asemenea, în India, la New Delhi, un oraş cu foarte multe tradiţii şi clădiri istorice bine conservate.

Şi iată cum ce numai în vis credeam că e posibil, poate deveni acum realitate cu programul STAR Card. Şi dacă-mi permiteţi să filosofez un pic pe final… nişte cuvinte magice care pe mine m-au învăţat că niciodată nu este prea târziu pentru a-mi transforma dorinţele în realitate: “În viaţă totul este posibil dacă îţi doreşti cu adevărat.” Iar cu STAR – în fiecare zi, e deschis nelimitat la îndeplinirea viselor, dorinţelor.

Aţi văzut, dorinţele mele sunt mari, sunt mici, altele visează la pacea în lume, altele la călătorii prin ţări exotice. Eu mi-am deschis cutiuţa cu dorinţe şi le-am afişat, le-am lăsat să se zbenguie în voia lor, aici pe blog, trecând peste superstiţia că dacă le dezvălui, nu se vor îndeplini.

Voi ce dorinţe aveţi? Oricare ar fi ele, sper să vi se îndeplinească, iar dacă v-am convins că programul STAR are doar beneficii pentru voi, aflaţi că este foarte simplu să faceţi şi voi parte din familia STAR de la Banca Transilvania.

Trebuie doar să aplicaţi pentru un card de credit pe site, iar reprezentanţii BT vă vor suna pentru a stabili împreună toate detaliile şi a vedea care card STAR vi se potriveşte cel mai bine.

star_card

Puteţi aplica pentru card în oricare din unităţile BT.

Spor la cumpărături!

Articol înscris la SuperBlog 2015, proba nr. 7, sponsor Banca Transilvania.


logo-BT-banca-transilvania-sponsor-superblog-2015-300x107

Posted on 21 October 2015, in Advertoriale and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. E frumos sa “visezi cu ochii deschisi”! Dar si mai frumos e cand acel vis il si traiesti …! Eu, unul, continui “sa visez” …! Pentru ca, unul din vise …, il si traiesc (FARA a apela la o Banca)!

Lasa un comentariu

