A venit vremea să-mi înnoiesc “jucărelele”!

 Am văzut cu toţii cum calculatoarele şi internetul au cucerit rapid întreaga lume, iar multimedia este în prezent o obişnuinţă şi chiar o necesitate. Toate pc-urile au plăci de sunet, CD-ROM-uri sau DVD-uri, unele au acceleratoare grafice, tunere TV; “ne întrecem” în achiziţionarea de sisteme multimedia, boxe wireless, căşti audio, mediaplayere care mai de care mai performante şi mai arătoase… putem vorbi chiar de o modă multimedia. Cu toate aceste jucărele, avem la dispoziţia noastră, acasă sau la birou, toate informaţiile necesare: texte, imagini, animaţii, sunete, muzică. Ne bucurăm de conectivitate, de imagini HD, de suport pentru o multitudine de fişiere multimedia etc.

 

Puterea muzicii este cunoscută de toată lumea! Această binedispune anumiţi neuroni şi creierul percutează extraordinar când ajung la el sunete, cântece melodioase. Până şi plantele şi animalele reacţionează surprinzător la stimulii muzicali, ba chiar au preferinţe. Spre exemplu, plantele se dezvoltă mai bine pe muzica lui Mozart, muzica clasică calmează şi relaxează pisicile, văcuţele dau mai mult lapte, în timp ce, pe muzică rock, felinele devin mai agitate, iar plantele, ascultând un discurs al lui Hitler, seofilesc.

Muzica ne poate înfrumuseţa viaţa într-un mod în care nimic altceva nu reuşeşte s-o facă. Ea spune mereu o poveste.

Muzica a fost dintotdeauna pentru mine un mijloc de relaxare şi de destindere. Nu am un gen preferat, ascult aproape orice, depinde de moment, bineînţeles că am şi piese preferate sau artişti preferaţi şi, totodată, consider că fiecare are dreptul de a-şi alege muzica pe care o ascultă atât timp cât nu deranjează pe nimeni în jurul sau (într-un moment inoportun, până şi o simfonie relaxantă poate enerva şi indispune). De aceea, atunci când vreau să ascult eu şi doar eu melodiile preferate, fără să stresez pe cel de lângă mine (care poate se uită la tv, la o emisiune sau la un film şi n-are chef de playlist-ul meu), folosesc o pereche de căşti. Iar dacă acestea izolează orice fel de zgomot din afară, ca să nu fiu nici eu deranjată, cu atât mai bine. Căştile BT pe care le-am văzut la Dwyn Shop fac acest lucru, redau un sunet excelent şi fac ascultarea confortabilă chiar şi când vine vorba de ore îndelungate de folosire.

casti

Bas Puternic şi în acelaşi timp confort superior, exact ce îmi doresc! O experienţă audio perfectă datorită reproducerii puternice a basului, precum şi a fixării peste ureche care furnizează o bună izolare a sunetului.

În continuare, aş opta pentru o placă de sunet externă şi mă gândeam la aceasta:

asus xonar

Asus Xonar U7 surprinde prin calitatea bas-ului şi cu siguranţă, iubitorii de bas o vor aprecia pentru asta şi vor remarca precizia şi adâncimea. Îmi convine pentru că este pe usb şi asta este un plus, pentru că scap de zgomotul din interiorul computerului. De asemenea, e mobilă, plec cu ea şi o duc unde vreau.

Bun… “am rezolvat” problema cu muzica… căştile BT şi placa de sunet externă Asus văzute la Dwyn Shop sunt primele două “jucărele” multimedia pe care mi le-aş achiziţiona. Dar la fel ca şi muzica, şi filmele fac parte din viaţa mea şi reprezintă un mijloc de recreere şi de petrecere a timpului liber. Sunt o cinefilă înrăită, îmi place să vizionez filme, sunt la curent cu noutăţile şi merg destul de des la cinema (şi când fac acest lucru îmi aleg cu grijă filmul, adică vreau să fie demn de un cinematograf). La fel de bine mă mulţumesc să văd un film şi acasă, chiar am o colecţie personală de dvd-uri cu filmele preferate şi mi-aş dori ca din armamentul multimedia din dotare să facă parte şi un mediaplayer. Sau un sistem home cinema. Acesta ar fi perfect…

samsung_7_1_3d_ht_e6750w

Samsung 7.1 3D HT-E6750W este un sistem multimedia complet, care pare să aibă tot şi face de toate. Suportă toate formatele media uzuale şi are inclusiv stocare internă şi conexiune wireless. Îl vreau pentru că este o soluţie elegantă pentru redarea fişierelor multimedia pe televizor. Imaginile sunt redate precis, lin, fără vreo cădere de cadre.

Şi pentru că toamna asta nu cad frunzele, ci cad preţurile la Dwyn, mă gândeam şi la un smart tv. Reducere substanţială la televizor Samsung Smart 3D LED:

televizor_smart_3d_led_samsung_model_2014__101_cm__full_hd_40h6500-0

 Datorită unei rezoluţii de 2 ori mai mare decât a televizoarelor HD standard, televizorul Samsung Smart 3D oferă o experienţă uluitoare care va duce privitorul dincolo de ecran. Textura bogată şi vie a imaginilor Full HD face telespectatorul să descopere o realitate spectaculoasă printr-o experienţă Full HD. Cu ajutorul numeroaselor funcţii pe care le are în dotare, pot experimenta divertismentul chiar la mine acasă.

Şi ca să-mi întregesc colecţia multimedia, o consolă Microsoft XBOX 360 mi-ar mai trebui.

consola

 

De ce cumpăr de la Dwyn Shop?
Pentru că de-a lungul celor 10 ani de când sunt pe piaţă, au dat dovadă de seriozitate, rapiditate în onorarea comenzilor şi calitate. Comanzi azi, primeşti azi dacă eşti în Bucureşti, mâine dacă eşti în afara Bucureştiului. Transportul este gratuit în anumite condiţii, iar dacă nu, beneficiezi de tarife mult mai mici decât orice firmă de curierat.

Toate produsele comercializate sunt originale, cu certificat de garanţie de producător (unde este cazul). Mai mult decât atât, orice produs neconform reclamat în 24h se schimbă pe loc pe cheltuiala lor.

Alte avantaje:

– SIGURANŢA – Poţi plăti cash în magazin, cash la livrare (după ce verifici coletul), cu cardul în magazin, cu cardul online (sistem 3D secure), sisteme de rate, iar toate produsele sunt asigurate pe durata transportului. Beneficiezi de posibilitate de retur 14 zile dacă nu eşti mulţumit de produsul achiziţionat.
– DIVERSITATE – în fiecare zi oferta de produse este mărită şi diversificată .
– COMUNICARE – poţi comanda 24h/7zile şi poţi întreba verbal sau online orice informaţie legată de produsul preferat
– SERVICE – se asigură service post garanţie la orice produs, iar dacă produsul este achiziţionat de la Dwyn, beneficiezi de jumătate din costul manoperei, constatarea fiind zero. În plus, beneficiezi şi de extra-garanţie la reparaţie.
– BUYBACK – îţi poţi face upgrade oricând pe perioada garanţiei la orice produs achiziţionat, alegând orice alt produs din ofertă, chiar şi din altă categorie.

 


Lasa un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.