Partener de distracţie

A trecut un an de când suntem împreună. Anul trecut pe vremea asta a apărut EA. A fost un cadou de la viaţă, a fost dragoste la prima vedere, dar nu ştiu de ce aveam impresia c-o să fie doar o simplă aventură şi apoi am să mă plictisesc de ea şi-am s-o schimb cu alta. Partener de distracţie ocazional şi atât. Dar n-a fost aşa… De la început m-a cucerit cu frumuseţea şi inteligenţa ei. Distractivă, îndrăzneaţă, jucăuşă, energică, agilă… Ce să mai… le-avea pe toate! Era exact ce-mi trebuia!

La început totul a fost un joc, eu mă jucăm cu ea şi ea se juca cu mine, dar mai târziu lucrurile au avansat, petreceam tot mai mult timp împreună, ne plimbam peste tot prin ţară dar şi în afară, ne jucam împreună, eram foarte apropiate. Relaţia devenise una serioasă. În fiecare zi o admiram pentru înfăţişarea ei frumoasă, în fiecare zi îmi fura priviri şi mă făcea să-mi fie dor de ea imediat cum ne despărţeam. Încerca parcă să muşte din inima mea. Sentimentele erau tot mai puternice, se îmbrăcau în blană şi n-aş fi dat-o pentru nimic în lume. Astăzi, după un an de zile, e la fel de frumoasă ca-n prima zi chiar dacă timpul şi-a lăsat amprenta, puţin… nu mult. Am mai făcut-o eu un pic să sufere, lovind-o (când am fost la munte iarna trecută) şi a avut nevoie de un mic “retuş”, dar s-a rezolvat. Îmi pare rău, sper să nu se mai întâmple, i-am promis!

Şi pentru că s-a împlinit un an de când suntem împreună, am hotărât să plecăm într-o excursie prin ţară, să vizităm cât mai multe locuri şi astfel să petrecem cât mai mult timp împreună, mai ales că în ultima perioada, de când am lovit-o, ne-am distanţat şi am luat o pauză, ca să se refacă… Bagajele sunt făcute, ea mă va ajuta să le car, ea mă va plimbă peste tot; da, aşa micuţa cum e şi cochetă, dar foarte capabilă şi voinică.

Am plecat la drum bucuroasă şi nerăbdătoare. Ne îndreptăm către Sibiu, apoi aş vrea s-o pun la încercare pe Transfăgărăşan, să vedem… Deodată aud un ţârâit şi ştiu sigur că telefonul meu nu e că altfel, trebuia să fie pantera roz (ştiţi Pink Panther theme song). Telefoanele de la serviciu nu le am cu mine, nu pot să-mi dau seama ce se aude… Ciudat! Şi apoi, într-o fracţiune de secundă mă trezesc în patul meu de acasă, în pijamaua cu pisicuţe şi căţeluşi, căţeaua mă linge pe faţă, motanul urlă de foame, telefonul ţârâie într-o veselie şi eu nu reuşesc să-l opresc de adormită ce sunt. Şi când mă dezmeticesc mai bine, îmi dau seama că nu aici trebuia să fiu. Ce se întâmplă? Unde e ea? De ce sunt în pat şi nu la Sibiu? A fost un vis? Sar din pat ca arsă şi mă duc la balcon să mă uit pe geam în faţa blocului, să văd dacă ea mă aşteaptă acolo… Şi când mă uit, am un şoc, nu e ea, e fosta… Am visat!

De ce? De ce acum câteva clipe eram împreună şi totul era aşa frumos şi acum nu mai suntem? Făceam un cuplu atât de frumos şi multă lume ne invidia…

Peste tot pe unde mergeam, Toyota mea AYGO ieşea în evidenţă cu designul îndrăzneţ. Experienţa condusului era una foarte plăcută datorită suspensiei îmbunătăţite şi graţie cercului de bracaj de doar 4.8 metri, niciun drum nu mi se părea prea îngust. Fiecare drum cu AYGO era plin de distracţie.
aygo4-300x300
Chiar dacă Aygo are dimensiuni compacte, design-ul inteligent o face uimitor de încăpătoare la interior. Noua Toyota estedistractivăla exterior darşila interiorşi nu poateficonfundată cu nimic. Estegândită pentru afipersonalizatăşivine cu 5personalităţi: X, X-play, X-cîte, X-clusivşi X-wave. Omulţime de pieseinteresante potfi personalizate:grilaînformă de Xdinfaţă, luminile de zi cu tehnologie LED, spoiler-ul sportivsau stop-urile conturate.Dupăimaginaţiaşi bunul placalfiecăruia!Dar Aygo nu are doar o înfăţişare frumoasă. E şi dotată şi ştie să facă multe. Pentru o manevrare mai uşoară, te ajută camera retrovizoare. Poţi să-ţi conectezi smartphone-ul la noul sistem multimedia x-touch. Iar în ceea ce priveşte motorul în 3 cilindri, acesta a fost trimis la sală de către inginerii Toyota, reuşind astfel să-i îmbunătăţească respiraţia, eficientizând admisia de aer şi reducându-i gradul de fricţiune în interiorul motorului. Rezultatul: o maşină care răspunde mai repede la comenzi, o maşină distractivă de condus, în timp ce reduce emisiile de CO2 şi consumul de combustibil.

Dacă nu ai timp să personalizezi maşina, poţi alege unul dintre pachetele de exterior şi interior, ai o grămadă de opţiuni. Poţi schimba culoarea grilei în formă de X, a gurilor de ventilaţie şi a consolei interioare sau poţi folosi stickere pentru a evidenţia partea inferioară a maşinii. Go Fun Yourself!

Articol participant la SuperBlog 2014, proba nr.2 – sponsor Toyota.

Lasa un comentariu

