De Ziua Internațională a Păcii hai să împăturim 1000 de cocori origami!

Pe 21 septembrie este Ziua Internațională a Păcii și am ales s-o sărbătoresc participând la  împăturirea a 1000 de cocori prin tehnica origami.

Dacă pentru noi, românii, cocorul este un simbol al primăverii și al renașterii, al trezirii la viață, pentru japonezi, cocorul reprezintă statornicia și este un simbol al fericirii, al dragostei, al longevității.  În tradiția japoneză se spune că dacă împătureșți 1000 de cocori ți se va îndeplini o dorință. 🙂

Ieri, după serviciu, am fugit la Acuarela și am împăturit cocori origami împreună cu Oana Brătilă, organizatoarea evenimentului și împreună cu alți voluntari. Despre Oana și atelierul ei de meșteșugărit am mai scris pe blog, AICI. Împreună am reușit ieri să impaturim 489 de cocori, iar astăzi, cine dorește să participe la acțiune, este așteptat tot la Acuarela, începând cu orele 16.00.

Nu sunt greu de făcut cocorii, Oana vă va arată cum se fac și vă va ajuta dacă vă împotmoliți. În plus, e un prilej să vă relaxați după o zi de muncă și totodată să contribuiți la atingerea țelului propus, acela de a împături 1000 de cocori pentru ca mâine de Ziua Păcii să ne punem cu toții o dorință, o dorință de pace, desigur.

Participarea presupune o donație sugerată de 20 de lei, sumă din care 50% se vor folosi pentru a se acoperi costurile organizării evenimentului, iar 50% vor ajunge la o comunitate de elevi ce provin din familii cu posibilități materiale reduse, pentru a le facilita accesul la educație.

Pont: Dacă ajungeți la  Acuarela vă recomand să comandați cartofii bunicutei. Mi-am comandat și eu aseară, sunt delicioși și sunt serviți în vase emailate de Mediaș 🙂

Iar vineri, pe 21 septembrie, începând cu orele 19:00, “sărbătorim împreună cei 1000 de cocori și Ziua Internațională a Păcii. La ora 20:00, cu sprijinul Institutului pentru Fericire vom urmări documentarul Happy Movie ce îmbină informații relevante din psihologie pozitivă și neuroștiință cu poveșți de viață impresionante de pe mai multe continente”, zice Oana în event-ul pe care l-a creat pe facebook. Vezi aici: https://www.facebook.com/events/255961115254660/


2 thoughts on “De Ziua Internațională a Păcii hai să împăturim 1000 de cocori origami!

Lasa un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.