Tricou cu personalitate ECO… LOGIC!

“Nu haina îl face pe om”, aşa spune un vechi proverb românesc. Cu toate acestea, nu putem nega faptul că aspectul fizic este destul de important şi că felul în care arătăm îi determină pe cei din jurul nostru să-şi formeze o părere despre noi. De asemenea, ne simţim bine şi avem mai multă încredere în noi atunci când suntem admiraţi. Ne îngrijim, încercăm să găsim vestimentaţia care ni se potriveşte, ne adaptăm noilor tendinţe şi vrem mereu să fim în pas cu moda. Moda… moda e o nebunie, o lume plină de imaginaţie, aşa o văd eu. Pe lângă faptul că înseamnă o alegere corectă a hainelor, a atitudinii, a gustului, reprezintă şi o necesitate. Ar fi multe de spus despre asta. Moda înseamnă “ce se poartă”, este o “ţinută”, un stil, o exprimare a personalităţii. Pentru că da, indiferent de tendinţe, stilul vestimentar trebuie să reflecte personalitatea. Şi nu, acest articol nu este despre modă, ci mai mult despre felul în care ne manifestăm personalitatea prin hainele pe care le purtăm zi de zi.

Eu spre exemplu, nu am un stil vestimentar propriu, anume. Nu particip la concursuri de modă şi îmi place să mă “joc” când vine vorba de vestimentaţie. Îmi aleg haine care să-mi scoată în evidenţă calităţile, atuurile şi evident să ascundă defectele şi să-mi reflecte personalitatea. De la sport, casual, până la office, elegant, nu mă feresc de niciun stil, important e să mă simt bine în pielea mea, confortabil. Şi pentru că sunt o fire nonconformistă, adopt de regulă un stil vesel, colorat, cu piese îndrăzneţe pe care le combin cu accesorii amuzante sau extravagante, după caz. Nu ascund însă faptul că prefer materialele comode, îmbrăcămintea sport-casual şi hainele care transmit un mesaj, mesajul meu legat de starea de spirit, felul meu de a fi, atitudinea sau alte mesaje importante care consider eu c-ar avea impact asupra celor din jurul. Iar pentru asta aleg tricourile personalizate făcute la comandă, tricouri cu mesaje. Iată câteva dintre cele mai dragi mie:

2

3

4

1

Hainele personalizate nu mai sunt demult doar pentru companiile care vor să-şi promoveze produsele, serviciile sau vor să transmită ceva. Cererea pentru astfel de articole de îmbrăcăminte a crescut şi creşte tot mai mult mai ales în rândul tinerilor care aleg să poarte haine cu personalitate pentru a ieşi din anonimat sau pentru a transmite mesaje îndrăzneţe. Iar cele mai des întâlnite articole sunt desigur tricourile. Oricine îşi poate comanda un astfel tricou şi să-l inscripţioneze cu ce vrea, se tipăresc uşor şi pe faţă şi pe spate, iar preţurile sunt mai mult decât accesibile. Şi contrar celor spuse despre ele, cum că ar avea o durată scurtă de utilizare, acestea pot fi purtate luni sau chiar ani de zile. Asta nu înseamnă că nu trebuie să avem şi un pic de grijă cu ele, mai ales cum le spălăm (să nu fie la o temperatură ridicată). De regulă, producătorul ne dă sfaturi cu privire la întreţinerea lor.

Eu am tricouri personalizate vechi de 5 ani şi încă sunt în stare foarte bună, aproape noi. Spre exemplu, acesta. 2010!

5

Nu s-a decolorat, e roşu ca la început, iar scrisul e intact.

Iar dacă vreţi o recomandare, Tshirts.ro este magazinul online cu care am mai colaborat şi n-am avut probleme, în sensul că tricourile nu s-au decolorat, nu s-au şters imprimeurile, iar preţurile sunt foarte ok. Aici găsiţi peste 200 de modele de tricouri personalizate, cu mesaje haioase, parodii, design-uri în pas cu modă, tricouri ieftine pentru toate gusturile. De asemenea, aveţi posibilitatea să imprimaţi un design personal, adică vă puteţi personaliza tricoul cu poza sau textul dorit.

Ultima achiziţie în materie de tricouri cu personalitate de la Tshirts.ro este aceasta:

6

Pentru că sunt ECO şi nici tricoul meu nu putea fi altfel decât ECO… LOGIC! 🙂

Imprimeul este de calitate, se vede, nici nu-mi făceam probleme pentru că nu e prima dată când comand de la Tshirts, iar materialul este foarte comod, 100% bumbac. Mesajul l-am găsit pe site, nu este design personal şi mi-a atras atenţia deoarece poate fi citit în două moduri diferite, după cum v-aţi dat seama (sau nu?).

TRICOU

De ce ECOLOGIC? Eu una mă simt datoare să acţionez aşa cum pot, să fiu ecologistă până la capăt şi să încerc să trezesc şi alte conştiinţe prin exemplu dat, prin acţiunile de voluntariat pentru protecţia mediului la care particip, prin stilul de viaţă eco-friendly  pe care l-am adoptat, prin articolele de conştientizare pe care le scriu pe blog şi, de ce nu, prin tricouri cu mesaje eco. 🙂

Am o mulţime de astfel de tricouri (n-am reuşit să le găsesc pe toate printre miile de fotografii pe care le am), iar colecţia mea se măreşte încet-încet. Nici acest nou tricou personalizat nu putea fi altfel decât ECO. Ori sunt ECO până la capăt, ori nu mai sunt! LOGIC!

Articol înscris la SuperBlog 2015, proba nr.5, sponsor Tshirts.ro


4 thoughts on “Tricou cu personalitate ECO… LOGIC!

Lasa un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.