Frumusețe de poveste cu fiolele La Cabine

În fiecare dimineață se trezește cu două ore mai devreme ca să aibă timp să-și facă ritualul de frumusețe înainte să se apuce de treabă. Să fii regină nu-i ușor. Ai multe îndatoriri: să participi la diverse evenimente oficiale ale Casei Regale sau ale altor case regale, probleme sociale de rezolvat, evenimente culturale, călătorii în țară și în străinătate împreună cu soțul ei, Regele Felipe. Și mai sunt și copiii, Prințesa Leonor și Sofia. Așadar, timp petrecut cu acestea, educația și altele și uite așa, agenda personală e mai tot timpul full.

Cu toate acestea își găsește timp în fiecare zi pentru ea. E o persoană destul de matinală (cu atâtea treburi pe cap, nici nu ar putea fi altfel), la ora 6-6.30 se trezește și își începe ziua cu un duș. Pentru Letizia, un duș e precum o ceașcă de cafea, o înviorează și o trezește imediat. Călduț, nu fierbinte, că face ravagii pentru piele și nici rece nu e indicat. Gelul de duș preferat, un scrub de 2 ori pe săptămână, apoi urmează hidratarea pielii cu o cremă de corp nici prea grasă că e neplăcută, ci cu una mai puțin grasă, dar cu o formulă intens hidratantă pentru ca pielea ei frumoasă de regină să își primească rapid porția de hidratare.

Chiar dacă a avut o zi grea sau o noapte lungă, întotdeauna se trezește dimineața calm, cu un gând pozitiv și își începe ziua într-un mod relaxant. După dușul revigorant, înainte cu o jumătate de oră de micul dejun, bea un pahar de apă pe stomacul gol sau apă cu lămâie. În felul ăsta își detoxifiează pielea și corpul și stimulează digestia.

Apoi își curăță tenul, aplică o loțiune tonică și o cremă de față hidratantă (de zi) neapărat cu SPF (minim 20). În Spania, soarele e pe cer mai tot timpul anului, iar acțiunea razelor ultraviolete este din ce în ce mai dăunătoare pentru piele. SPF toată vara! Și nu numai. Mai este și poluarea și radicalii liberi din cauza cărora pielea are de suferit. Catifelarea și hidratarea pielii și-o menține cu fructe de sezon, adică își prepară singură măști naturale din avocado, mango, nispero, kiwi, papaya, chirimoya sau ce alte fructe se găsesc la momentul respectiv.

Sursa foto: paradisulverde.com

Regina e conștientă de vârsta pe care o are. Nu mai are 20 de ani și știe că de când i-au apărut primele fire de păr alb și primele riduri, trebuie să recurgă la repetarea zilnică a acestui ritual, altfel nu se va putea menține frumoasă și fresh mai ales că are cea mai înaltă funcție în regat.

La micul dejun preferă mai mult niște fructe sau un fresh decât o cafea. Sau un suc verde alcalin care ajută la detoxifierea organismului și la arderea grăsimilor, oferindu-i nutrienții și vitaminele de care nevoie în fiecare zi pentru a fi în formă și a-și îndeplini atribuțiunile de Regină a Spaniei.

Se machiază și se coafează mai deosebit doar atunci când are câte un eveniment mai deosebit, în rest, adoptă un stil cât mai natural și îi stă bine.

Meditația și muzica o relaxează și îi eliberează mintea de toate gândurile negre. Muzica îi creează plăcere și împreună cu meditația îi induc o stare de bine, o liniștesc și o ajută foarte mult în viața socială și în relațiile cu ceilalți.

Pe parcursul zile se hidratează consumând minim 1,5 – 2 litri de apă. Pentru o hidratare optimă, bea apă cu înghițituri mici și dese ca să fie absorbită în organsim. Sau cu paiul. Astfel apa ajunge în toate celulele corpului, inclusiv în piele, spre deosebire de momentele când bea o cantitate mare într-un timp prea scurt și apa doar trece prin corp către evacuare fără să hidrateze. 

Câte un masaj de relaxare, facial și terapeutic săptămânal. Și saună.

Plus că face mișcare în fiecare zi. Dacă nu aleargă sau înoată, merge minim 8000 de pași zilnic.

Sursa foto: eva.ro

Totodată, consumă alimente care contribuie la sănătatea pielii: alimente cu vitamina E și betacaroten care asigură elasticitea pielii (morcovi, spanac), cu vitamina F (nuci, semințe și uleiuri din acestea obținute prin presare la rece) benefică pentru călcâie, coate, cuticule și cu grăsimi bune și acizi grași pentru o piele naturală sănătoasă, strălucitoare (avocado, nuci).

Iar seara, îngrijirea continuă. Ritualul de frumusețe constă în demachiere cu apă micelară, o baie călduță cu spumă sau cu săruri parfumate, hidratare cu uleiuri de corp parfumate, o cremă reparatoare pentru față, gât, decolteu și un ser rejuvenant pentru pielea din jurul ochilor. Și neapărat minim 7 ore de somn! În timpul nopții corpul se regenerează, noi celule se nasc în fiecare zi, mai ales noaptea.

Nu mănâncă niciodată seara târziu, ci cu 3 ore înainte de culcare pentru ca organismul să se odihnească, să se regenereze, nu să lucreze la digestie.

Și tot seară, mai are un obicei. Un pic cam ciudățel acesta… Se spune că ar avea o oglindă magică cum numai prințesele și reginele au, o oglindă căreia îi adresează diverse întrebări și primește răspunsuri sau află lucruri pe care alții nu le-ar putea afla.

– Oglindă, oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă din țară? întreabă Regina.

– Alteța Voastră. Dar doar din țară. Mai frumoasă și cea mai frumoasă din lume este prințesa Andreea de România.

– Cum?? Cine mai e și asta? Ultima dată când te-am întrebat, eu eram cea mai fumoasa din regat și din lume. E drept, nu te-am mai întrebat demult…

– Adevărat, Măria Voastră. Între timp se pare că s-au mai schimbat lucrurile.

– Dar care e cheia frumuseții ei? Ce creme folosește? Să fie genele moștenite de la părinți?

– Se spune că prințesa Andreea ar deține niște secrete ale frumuseții, zise oglinda.

Sursa foto: literaturadeazi.ro

Regina a trântit oglinda cu față în jos și a ieșit din cameră val-vârtej ducându-se în grădină să ia o gură de aer curat. Simțea că nu mai poate să respire și era atât de furioasă după discuția cu oglinda. Se gândi că o să-i mai apară câteva riduri dacă continuă să se încrunte și să se enerveze, așa că se calmă rapid.

A doua zi chemă la ea cei mai buni cosmeticieni din regat, instructori de fitness, consilieri de frumusețe și le zise că vrea să fie și mai frumoasă și mai tânără decât e acum. Fără riduri, fără cearcăne, fără ten obosit, tern.

Timp de o lună de zile își luă o vacanță și o ținu într-un continuu ritual de frumusețe. Chiar i se păru că e mai frumoasă acum, mai luminoasă la față și mai tânără.

Seară, după ce trecu o lună de zile, se duse la oglindă și o întrebă:

– Oglindă, oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă din țară și din lume?

– Alteța Voastră, dar mai frumoasă și mai frumoasă e Prințesa Andreea de România.

– Cum???

– Se spune că pe zi ce trece se face mai frumoasă. Și se pare că nu ține doar pentru ea secretele frumuseții. Le-a dezvăluit într-un articol pe blogul ei.

– Vreau să văd! Acum!

Imediat apăru în oglinda magică articolul scris de prințesa româncă și regina începu să citească nerăbdătoare.

În articolul de azi mi-am propus să vorbim despre frumusețe și am și o surpriză pentru voi, cititorii mei. Voi dezvălui câteva secrete și trucuri ca să fim mereu frumoase și tinere.

Fiecare femeie își dorește să fie frumoasă și apreciată. Nu contează vârsta, nu ești frumoasă doar la 20-30 de ani. Orice vârstă are frumusețea ei și la orice vârstă trebuie să fii frumoasă. În primul rând pentru tine, pentru starea ta de psihic, ca să ai încredere în tine și ca să poți face față cu brio rutinei de zi cu zi.

Frumusețea vine și din interior, e adevărat, dar asta nu înseamnă că trebuie să neglijăm exteriorul. O femeie frumoasă este o femeie îngrijită, din cap până-n picioare, o femeie care-și cunoaște bine corpul și atuu-urile și știe să și le pună în valoare. O femeie frumoasă are un stil vestimentar care s-o avantajeze și nu iese din casă dacă nu are părul aranjat sau fără puțin ruj pe buze și rimel la ochi.

O femeie frumoasă se simte bine în pielea ei și își oferă mereu momente de răsfăț binemeritate: un masaj, o saună, un tratament cosmetic, o oră la coafor etc. O femeie frumoasă are grijă de corpul ei și știe că o minte sănătoasă nu poate fi decât într-un corp sănătos.

Și nu în ultimul rând, își îngrijește pielea, pentru că de la o anumită vârstă, apar anumite modificări ale pielii datorate mai multor factori. Pielea își pierde din elasticitate, îmbătrânește și se ridează pentru că nu mai este hidratată așa cum trebuie, corpul nostru produce mai puțin colagen și elastină sau din cauza radiaților UV dăunătoare și a obiceiurilor alimentare proaste. Și atunci noi trebuie să luăm măsuri oferindu-i pielii ce are nevoie pentru a se menține tânără. Dar trebuie să mai facem schimbări și în alimentație și în stilul de viață pentru rezultate mai bune: mișcare în fiecare zi, alimentație sănătoasă, hidratare cu minim 2 litri de apă zilnic, evitarea stresului.

Sursa foto: hervis.ro

Într-o zi m-am privit mai cu atenție în oglindă și am început să-mi văd mai bine toate imperfecțiunile. Pistruii și alunițele le știam, le am de când mă știu, m-am obișnuit cu ele, sunt ale mele, nu mă deranjează. Mai îmi iese câte un coș, câte un punct negru, nu-i o tragedie. Dar ridurile?? Ce-s cu ridurile alea din jurul ochilor și gurii? mi-am zis. Cam multe. Și de la vârsta asta?? (37 ani)

Trebuie să faci ceva, Andreio, dacă vrei să fii mai frumoasă, să ai pielea fină și netedă, să te simți mai tânără și mai încrezătoare în tine! mi-am zis.

Și atunci am început să caut pe net nutricosmetice, adică cosmetice cu colagen care netezesc pielea, cu acid hialuronic care hidratează pielea și acoperă ridurile și cu vitamine care păstrează tinerețea. Și m-am oprit într-un final la aceste produse: fiolele La Cabine Farmacia la Pret Mic.

Sursa foto: Facebook La Cabine Romania

Fiolele La Cabine sunt fiole concentrate cu diferite substanțe, vitamine, minerale, aminoacizi care oferă fermitate și restructurează arhitectura fetei, hidratează epiderma și redau elasticitatea naturală. Sunt produse în Spania și există în mai multe variante:

  • Fiole La Cabine cu colagen care reglează densitatea de colagen din piele pentru a preveni apariția ridurilor și pierderea elasticității. Întăresc și restructurează arhitectura facială, previn pierderea de umiditate, oferă suplețe pielii și reduc ridurile, grație acțiunii fibroblastelor, tetrapeptidelor, a compusului organic Scualen și a aminoacidului L-Carnosina.
  • Fiole La Cabine cu Vitamina C pentru un ten mai luminos și mai tânăr. Aceste fiole concentrate mai conțin în afară de vitamina C și proteoglicani și glicopolimeri care hidratează pielea oferindu-i aspect catifelat și îi redau luminozitatea, vitalitatea, prevenind oboseala și îmbătrânirea prematură.
  • Fiole La Cabine cu efect de botox. Netezesc și înfrumusețează instant, reduc contracția musculară pentru o piele mai netedă. Efect de umplere și reducere vizibilă a ridurilor de expresie.
  • Fiole La Cabine cu acid hialuronic care hidratează și umplu ridurile.

Eu le-am ales pe acestea din urmă: La Cabine Pure Hyaluronic. Le folosesc zilnic, dimineața și seară.

Sursa foto: Facebook La Cabine Romania

Fiecare fiolă conține doza exactă de care are nevoie pielea mea.

De ce am ales fiolele La Cabine cu Acid Hialuronic

  • Hidratează profund pielea restructurand epiderma și reparând celulele deteriorate de soare
  • Umplu ridurile conferind volum pielii mature
  • Formulă non grasă perfectă pentru tipul meu de ten (mixt), dar sunt indicate pentru toate tipurile de ten
  • Textură lichidă plăcută, incoloră, fără parfum și ușor de absorbit pentru o piele cu aspect sănătos
  • Recuperează capacitatea de retenție a apei în celule
  • Rezultate vizibile și de durată datorită concentrației ridicate de ingrediente active.
  • Conțin 5 tipuri de acid hialuronic: acid hialuronic reticulat, acid hialuronic încapsulat cu masă moleculară mare, acid hialuronic cu masă moleculară medie, acid hialuronic cu masă mică acetilat, acid hialuronic hidrolizat și ceramide.

Acidul hialuronic este un element indispensabil în organism

  • Hidratează pielea – are o capacitate mare de a reține apa în organism, astfel că ajută la menținerea unei pieli hidratate
  • Regenerează pielea, accelerează procesul de cicatrizare și calmează inflamația.
  • Stimulează producția de colagen crescând astfel rezistența și elasticitatea pielii și prevenind totodată apariția ridurilor.
  • Lubrifiază articulațiile și cartilajele prevenind degradarea acestora precum și apariția osteoartritei.

Vezi în videoclipul următor cum acționează la nivelul pielii fiecare tip de acid hialuronic conținut de fiolele La Cabine:

Îmi încep ziua cu aceste fiole. Le-am adăugat la ritualul meu de dimineață.

Cum mă trezesc îmi spăl fața de vreo câteva ori cu apă rece ca să mă trezesc. Mă înviorează și-mi face bine și la ochi, am observat. Japonezele se spală de 150 de ori cu apă rece pe față ca să pună circulația sângelui în mișcare. Ați văzul ce ten frumos și luminos au?

Apoi beau un 1-2 pahare de apă pe stomacul gol ca să-mi pun în funcțiune organele. Deschid geamurile și aerisesc locuința. Vreau să-mi intre aer proapăt în casă. Îi zâmbesc puțin soarelui (dacă e pe cer) și îi mulțumesc Divinității pentru încă o zi minunată din viața mea (chiar dacă nu va fi chiar așa de minunată, e minunată prin simplu fapt că trăiesc).

Micul dejun îl iau după o jumătate de oră și constă în fructe sau sucuri și shake-uri naturale, sănătoase și energizante.

După aceea îmi aplic pe față o fiolă La Cabine cu acid hialuronic. Seara din nou, altă fiolă.

De când le folosesc, pe zi ce trece, pielea îmi devine mai mai elastică, mai luminoasă și mai catifelată decât o petală de trandafir. Iar ridurile de pe faţă şi gât s-au redus vizibil.

Uneori mi se pare că strălucesc. Mă simt parcă mai optimistă și lumea îmi zice că arăt grozav și că am un tonus extraordinar.

Cred că am descoperit rețeta tinereții și a fericirii: sănătate, iubire, încredere în mine însămi și un strop de magie: fiolele La Cabine.

Sursa foto: Facebook La Cabine Romania

În tot acest timp, regina Spaniei rămăsese mută de uimire. Nu-i venea să creadă că acele fiole sunt fabricate în Spania și ea nu aflase de ele până acum.

– Bun, o vreau pe prințesă aici, în Spania, la palat.

Imediat își chemă cel mai bun consilier și ajutorul ei de nădejde din palat și îi dădu următoarea misiune.

– Vreau să o convingi să vină în Spania, la mine. Cât mai repede! O vei aduce cu avionul meu personal. La discreție să aibă șampanie, caviar și cel mai fin desert. Nu uitați covorul roșu. Dacă vrea să se schimbe, pregătiți-i câteva ținute luxoase să-și aleagă. A, și să nu uite să vină cu „trusa de frumusețe” pentru că vreau să testăm acele produse împreună timp de o lună de zile. Câți bani va cere pentru toată chestia asta, atât îi veți da, fără comentarii. Bonus: ghidaj prin Madrid (2-3 zile) dacă vrea să viziteze principalele obiective turistice. Palatul regal i-l voi prezenta eu.

În aceeași zi, prințesa Andreea (adică eu, cea care scriu acest articol acum) primi un email în care era invitată de însăși Regina Spaniei la Palatul Regal din Madrid.

În email îmi erau prezentate motivele și condițiile vizitei și totul îmi părea un vis frumos, imposibil chiar.

Când am primit telefonul de la consilierul reginei și mi-a spus că mă așteaptă în fața casei, să cobor, îmi bătea inima aproape să-mi sară din piept. Era să leșin când am văzut limuzina luxoasă cu care mă aștepta și cu care m-a condus până la locul de decolare al avionului reginei.

– Știți, dar eu nu sunt o prințesă… De ce îmi ziceți mereu așa? Și în email tot așa m-ați numit.

– Știm, dar sunteți frumoasă ca o prințesă. Și dacă regina a zis să vă tratăm ca o prințesă și că sunteți o prințesă, noi așa facem, zise consilierul reginei.

– Oh, mulțumesc!

După ce am dat pe gât o sticlă întreagă de șampanie de aproape m-am făcut cui, nu știu cum a trecut timpul, că am și ajuns la Madrid. Vreo 3 ore jumate am făcut, dar parcă a fost doar o jumătate de oră. M-am simțit răsfățată la maxim.

Un covor roșu mă aștepta în aeroportul Barajas și o altă limuzină m-a preluat conducandu-mă la Palatul Regal.

Sursa foto: cosmopolitan.ro

Pe regină am cunoscut-o abia după trei zile. În cele trei zile am făcut turul Madridului împreună cu doi oameni ai reginei și am vizitat cele mai importante obiective turistice ale orașului: fascinantul Muzeu Prado cu colecția sa impresionantă de tablouri ce rivalizează chiar și cu Muzeul Luvru din Paris, Puerta del Sol, simbol reprezentativ al Madridului (kilometrul zero al orașului), Muzeul de Arheologie și Muzeul Național de Artă Contemporană, Parcul Buen Retiro, o oază de liniște și relaxare aflată în centrul agitatului oraș, eleganta Plaza Mayor, Templul Debod – un vechi templu egiptean făcut cadou din partea egiptenilor pentru poporul spaniol în semn de mulțumire și recunoștință pentru sprijinul oferit în timpul inundațiilor din anii ’60, Puerta Alcala – arcul de triumf al orașului, Plaza și Fântâna de Cibeles, stadionul Santiago Bernabeu și multe altele.

Palacio Real sau Palacio de Oriente cum mai este numit, adică Palatul Regal, mi-a fost prezentat de regină în a patra zi în Madrid și am locuit aici timp de o lună de zile. Am aflat de la regină că ea împreună cu regele nu locuiesc de fapt aici, ci într-un palat mai modest, Palacio de la Zarzuela, dar Palacio Real este reședința lor oficială și singura reședința a ceremoniilor de stat. Așadar, se pare că eram o invitată de onoare, dacă m-au găzduit aici.

Sursa foto: Agerpres

M-a impresionat arhitectura palatului construit în stil neoclasic, interiorul impunător și impresionanta colecție de picturi, precum și grădinile luxuriante care amintesc de Palatul Versailles din Franța. Nu vă mă zic cum arăta camera mea… lux demn de o prințesă!

Palatul Regal al Spaniei a fost construit în secolul al XVI-lea la ordinul regelui Filip al V – lea. Banchetul nunții Prințului Felipe și Letiziei Ortiz a avut loc aici, în curtea centrală a palatului, la 22 mai 2004.

În următoarele zile, regina a fost curioasă de fiolele mele La Cabine despre care mi-a mărturisit că nici nu știa. Le-a testat împreună cu mine timp de aproape o lună de zile. Ea și-a ales fiolele La Cabine BOTOX, eu am continuat să le utilizez pe cele cu acid hialuronic. Rezultatele au fost vizibile în mai puțin de o lună de zile, iar regina s-a declarat mulțumită și a spus că va continua să le folosească.

După o lună de zile, Letizia arăta de 30 de ani, deși are 49. Bine, nici înainte nu arăta rău, dar acum parcă era și mai strălucitoare, așa cum trebuie să fie o regină. Până și oglinda magică a recunoscut că ea este acum cea mai frumoasă din țară și din lume.

Frumusețea se întreține din interior, mai ales atunci când este vorba despre hidratarea, suplețea și fermitatea pielii. Dar vine și din interior, adică începe cu sufletul. Am și filozofat mult cu regina pe tema frumuseții. Și am ajuns amândouă la concluzia că frumusețea adevărată este dată de echilibrul perfect care trebuie să existe între exterior și interior.

Nu m-am considerat niciodată vreo frumusețe. Dar nici urâtă nu mă consider. Nu-mi amintesc să-i fi auzit pe părinții mei sau alte persoane din jurul meu zicându-mi că sunt frumoasă în afară de prietenii/iubiții mei din liceu, facultate și mai târziu soțul meu. Când eram mai mică, mi se păreau frumoase colegele mele de generală sau liceu care se îmbrăcau frumos, la modă (eu eram modest îmbrăcată) sau fotomodelele 90-60-90 pe care le vedeam la tv sau unele cântărețe care-mi plăceau mie.

Sursa foto: Acasa.ro

Mai târziu am început să mă simt frumoasă când primul băiat de care m-am îndrăgostit în liceu, mi-a zis că sunt frumoasă. Atunci am început să mă îmbrac mai frumos, să mă aranjez, să par mai sexy și am continuat așa mult și bine, să pun preț mai mult pe haine, pe aspectul exterior, până pe la vreo 20 și ceva de ani când am ajuns la concluzia că sunt prea superficială și că sunt alte lucruri în viață cărora trebuie să le acord importanță.

Am început să fac voluntariat, să donez periodic haine, alimente, bani, ce puteam, să adopt animale ale nimănui, să plantez copaci primăvara și toamna, să particip la diverse cursuri de filosofie și ateliere de dezvoltare personală sau de creație, să vizitez locuri noi în țară și în străinătate și să experimentez lucruri noi. Făcând toate acestea, treptat-treptat m-am schimbat și am ajuns la concluzia că un om frumos este acela care are un caracter frumos, care relaționează frumos cu oamenii, care are un scop, adică știe unde vrea să ajungă și cum va ajunge acolo.

Inteligența, cunoașterea, înțelepciunea și bunătatea îți înfrumusețează atât interiorul și automat exteriorul. Acum mă simt mult mai frumoasă decât cu ani în urmă. E adevărat că și soțul meu mi-o spune zilnic și asta îmi dă încredere în mine, îmi dă aripi, dar nu numai asta.

Acum privesc altfel lucrurile, dar asta nu înseamnă că nu recurg în continuare la diverse trucuri pentru a fi mai frumoasă și pentru a-mi răsfața corpul. Și cum am 35+ și primele riduri și-au făcut apariția, este esențial să acționez ca să previn îmbătrânirea prematură a pielii. Și ați văzut ce fac (cam ce face și regina Spaniei): masaj, saună, hidratare zilnică optimă, consum multe fructe și legume proapete, fac mișcare minim 45 de minute în fiecare zi, îmi aplic diverse măști, tratamente la corp și păr, mă străduiesc să mă odihnesc suficient, să dorm minim 7 ore și folosesc nutricosmetice pentru ten pe bază de acid hyaluronic.

Sfârșit

P.S: Articolul este un exercițiu de imaginație, o poveste și este scris pentru Spring SuperBlog 2021, proba numărul 7, sponsor Farmacia la Preț Mic. Este pură ficțiune mai puțin fiolele LA CABINE care există în realitate și pe care vi le recomand, precum și recomandările pentru un stil de viață sănătos și ultima parte a articolului reprezentând confesiunea mea despre frumusețe și experiențele din viața mea legate de acest subiect. Orice asemănare de nume și situații este pură coincidență.


2 thoughts on “Frumusețe de poveste cu fiolele La Cabine

Lasa un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.