Vrei sa fii sotul meu?

I’m a girl…asa ca n-am cerut nici un barbat in casatorie…bine…asta nu inseamna ca sunt impotriva cererilor in casatorie propuse de femei, nici nu mi se pare aiurea…In zilele noastre, contrar traditiei, se pare ca femeile vin cu propunerea, ele sunt cele care deschid subiectul sau dupa caz, insista…barbatii mai putin…dar oare de ce? Sunt ei mai timizi, mai fricosi sau mai vor sa copilareasca? 🙂

Revenind la persoana mea, dupa cum spuneam mai sus, n-am cerut pana acum un barbat de sot, in schimb am fost ceruta…ca nu m-am maritat, asta-i alta poveste 🙂 , ca sunt ca si maritata…si asta-i alta poveste… 🙂  . As putea sa va povestesc cum am fost ceruta eu in casatorie, dar n-am s-o fac…As putea sa le dau idei baietilor despre cum sa-si ceara iubitele in casatorie 🙂 , as putea sa le dau sfaturi…nici asta n-am sa fac. Am sa vorbesc despre…”cum il ceri in casatorie?”….si nu mai chicotiti, da?

Mama, tata, societatea ne-au invatat niste lucruri traditionale legate de viitorul nostru, de viata noastra de familie; astfel baiatul trebuie sa-i ceara mana fetei si bineinteles, trebuie sa fie un tip cumsecade, cu facultate daca se poate, cu un serviciu bun pentru ca fata sa fie fericita.

Si daca barbatul visurilor tale, iubirea vietii tale nu te cere de sotie sau nu este hotarat sa te ia de nevasta, ce e de facut, femeie?  Ia tu initiativa, lanseaza tu propunerea: Vrei sa fii sotul meu?

Ce poate sa zica? Ce poate sa se intample? Ori accepta si e fericit si in acelasi timp usurat ca ai facut tu pasul asta, ori refuza (ups!), ori crede ca glumesti (si asta-i nasol…), ori se face ca nu aude (si asta doare putin…). La urma urmei nu e sfarsitul lumii.

Dar sa-l intrebi asa dintr-o data “Vrei sa te insori cu mine?” parca nu prea merge, e prea din scurt. Ai putea sa faci aluzie la un cuplu cunoscut de amandoi care urmeaza sa faca nunta sau care a facut-o de curand si sa-i zici in gluma ceva de genu’ : “Ia uite si astia s-au luat! Noi pe cand, iubi?” Sau ai putea sa-i zici ca pana la urma e acelasi lucru, tot impreuna sunteti, dar cu acte si puteti sa va luati si voi casa visata impreuna sau nu stiu ce masina de fite, ii spui ca vrei un copil si trebuie sa fiti o familie ca toata lumea sau ii zici ca veti avea de castigat de pe urma petrecerii de nunta, ca doar nuntile au devenit afaceri in zilele noastre.

Daca esti diabolica si te uiti prea mult la telenovelele sud-americane, ii faci un copil si il pui in fata faptului implinit…trebuie sa accepte in cazul de fata…Daca nici asa, nici asa nu vrea, il ameninti ca pleci si ii spui “Adio!”…e posibil sa se mai gandeasca…mai ales daca te iubeste…daca nu, e clar…nu e barbatul pe care il cautai, nu e barbatul visurilor tale, nu te merita, deci trebuie sa-l parasesti, ca doar nu e ultimul barbat de pe Terra?!

Poate ca va regasiti in ce-ati citit mai sus sau poate ca nu.. si radeti, dar chestiile astea sunt reale…se intampla…femeile au ajuns sa-i ceara in casatorie pe barbati. Si ce daca…

Daca ma intrebati “cum as cere-o in casatorie?”, asta dac-as fi barbat…ei bine…as pregati in secret o calatorie cu balonul si nu i-as spune decat in ultimul moment, ar fi, deci, o surpriza, iar acolo sus in balon, deasupra tuturor i-as zice: “Te iubesc! Vrei sa fii a mea? Vrei sa fii sotia mea? ” Si i-as darui acest inel  de logodna, cu diamant:

 

Pentru amatori: Aici am descoperit niste inele de logodna extraordinar de frumoase: http://www.coriolan.ro/inele-de-logodna/


8 thoughts on “Vrei sa fii sotul meu?

  1. parerea mea e ca in zilele noastre….femeia e cocosul:-) in situatia data cel mai potrivita este ca femeia sa lanseze cererea:-)))doar e ditamai cocosul!!!!:-))right?!

  2. da, ai dreptate, n-am pus problema si din punctul asta de vedere (femeia e cocosul) si chiar asa e…revenim la matriarhat :)))))))

  3. Intr-adevar a trecut demult timpul cand femeile -de regula casnice- isi asteptau supuse sotii sa se intoarca acasa si se multumeau sa conduca din umbra, dar….de ce sa nu fim sincere, ce este mai frumos decat momentul cand ni se cere sa le fim alaturi?!?

Lasa un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.