Nu mergeţi cu câinele la hematologul Emilia Balint, de la Clinica Facultăţii de Medicină Veterinară!!!

De ce? Pentru că n-are rost să vă obosiţi să bateţi drumul până la F.M.V, să staţi la cozi, să vă înţepe câinele un student care habar n-are să recolteze sânge şi să vă pună dna Balint diagnosticul universal valabil pentru toţi câinii. Şi vă spun eu diagnosticul dinainte: MICOPLASMOZĂ. BARTONELLA POZITIV. Şi îţi mai şi spune: INFESTAŢIE MASIVĂ! Ca să te sperie şi mai tare. Şi că nu se ştie dacă poate fi scoasă din sânge… Şi îţi mai dă şi tratament cu doxiciclină o LUNĂ de zile!!!

13435798_1415899218435924_1748472404_n

M-am lămurit şi cu Clinica Facultăţii de Medicină Veterinară. Am zis că merg şi eu cu câinele la profesori doctori, cu experienţă, şcoliţi prin străinătate, cu cărţi de specialitate scrise, participanţi la tot felul de conferinţe internaţionale, profesori care îi învaţă pe alţii şi profesori ai medicilor actuali. Şi m-am convins. De evitat! Sau cel puţin de evitat hematologul Balint!

Cum am ajuns la F.M.V? Căţeluşa mea are o anemie severă şi nu s-a aflat cauza, nu are un diagnostic cert şi am mers pentru o a doua opinie (de fapt, a cincea, a şasea, nici nu mai ştiu) la clinica facultăţii. Doamna doctor Brăslaşu, de altfel o doamnă blândă, care m-a ascultat, mi-a plăcut de ea şi care mi-a pus pe foaie toate posibilele cauze ale acestei anemii şi am exclus împreună câteva din ele prin analizele deja făcute şi care au ieşit bune, m-a îndrumat la doamna Balint, hematolog. Mă întreb acum: Oare doamnei Brăslaşu nu i se pare ciudat că dna Balint pune diagnosticul de Bartonella la 99,9% din animalele care trec pe acolo??

Bun… trec peste faptul că i s-a recoltat sânge căţeluşei din biroul doamnei B. şi nu aveau ce le trebuie acolo, trec şi peste faptul că a chemat studenţi să îi ia sânge, unul n-a putut, altul i-a făcut vena fântâna arteziană Chiquitei, după ce că mai e şi anemică, trec peste faptul că nu mi-a dat chitanţă pentru ce am plătit şi în momentul în care i-am dat banii, m-a scos afară din birou şi a zis să mergem repede la dna Brăslaşu, că pleacă şi să ne scrie repeda reţeta. Sper doar să fi fost steril acul şi să nu mi-o mai infecteze naibii şi cu altceva; nu mai am încredere în nimeni.

După ce i-a luat sânge Chiquitei, doamna Bartonela (cum am poreclit-o eu), această doamnă care este foarte ocupată şi n-are timp nici să mănânce, această doamna care vorbeşte mult şi prost şi e obsedată de Bartonella, mă cheamă după o jumătate de oră în biroul ei să-mi dea rezultatul. Se uită în frotiu în prezenţa mea şi îmi spune: Bartonella. “Ia uitaţi, sunt hematiile pline de Bartonella. Infestaţie masivă! Vă arăt la microscop, dacă vreţi!” (de parcă eu ştiam cum arată parazitul ăsta) Îi tot spun că s-au uitat mai mulţi medici pe frotiu şi n-au văzut hemoparaziţi, ea o ţine tot pe a ei. “E plină de Bartonella”, îmi spune. Recunosc, pe moment m-am speriat şi după ce mi-a dat reţeta, am şi mers la farmacie s-o iau şi am început tratamentul.

Cum nu mai am încredere în nimeni şi nimic, m-am tot uitat pe net de această hemobartonella şi am văzut că e o boală specifică pisicilor. Mai mult, am găsit pe net mai multe articole, în care alte persoane ca şi mine au fost la F.M.V, la dna B. şi li s-a pus diagnosticul de Bartonella pozitiv. La noi în ţară nu s-au înregistrat cazuri de hemobartonella la câini şi nici cei care au scris cărţi de specialitate despre acest parazit, dacă au avut 2-3 cazuri de hemobartonella canis.

Încep să sun medicii la care am mai fost cu Chiquita şi ce credeţi că-mi spun?

Primul medic: “Mi-e şi ruşine, că mi-au fost profesori. Dna B. pune diagnosticul de Bartonella la 8 din 10 câini. M-am uitat pe frotiu de 2 ori şi hematiile nu sunt parazitate. La fel şi colegul meu de la laborator. “

Al doilea medic: “Nu comentez diagnosticul, acolo am făcut şi eu facultatea. Doamna Balint pune acest diagnostic la toţi câinii. Ne-am uitat pe frotiu  şi eu şi colega mea, de mai multe ori şi n-am văzut nimic. “

Disperată, m-apuc să trimit mailuri la mai multe cabinete veterinare, la doctori recomandaţi de alte persoane pe net şi ce credeţi că-mi răspund şi aceştia: “Diagnosticul doamnei B.era previzibil. Nu comentăm.”

Neştiind ce să fac, dacă să continui sau nu tratamentul, gândindu-mă că poate o afectează acel antibiotic în condiţiile în care este slăbită, merg să consult un alt cabinet veterinar, la un doctor renumit. Şi… dacă nu aţi ghicit, vă spun eu: După ce rade în hohote când îi spun de bartonella, îmi spune acelaşi lucru… că doamna pune diagnosticul ăsta la toate animalele. De mergi cu câinele, de mergi cu pisica, cu hamsterul, găină sau iepurele, animalul tău are Bartonella!

E cel puţin dubios ce face această doamnă. Mă mir cum de nu s-a sesizat nimeni până acum, când se pare că ştie toată lumea de faimosul diagnostic pe care-l pune. Acum, aş veni eu cu câteva explicaţii:

1. Doamnei Balint i-a plăcut mult această bartonella sau îi place cum sună, na Balint – Bartonella, începe cu “ba”.
2. Doamna B. este obsedată de Bartonella.
3. Doamna B. şi-a dat doctoratul în Bartonella.
4. Doamna B. tot speră să găsească primul caz de hemobartonella la câine, la noi în ţară.
5. Doamna B. e dusă cu capul.

În concluzie, dacă ajungeţi la F.M.V, nu mergeţi cu animalul la doamna Bartonella (Emilia Balint)!

P.S: Donez o cutie de Ronaxan (doxiciclină 20 mg, uz veterinar) de 20 de comprimate, pentru un animăluţ care chiar are nevoie, dar să nu aibă diagnosticul pus de doamna Bartonella.

Posted on 10 June 2016, in De-ale mele and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Lasa un comentariu

