Comandă taxi simplu, rapid şi de încredere cu aplicaţia GTI TAXI!

Am un “talent” fantastic de a ajunge în ultimul moment la tren, autocar (cu avionul stau mai bine) şi mai nou, le şi ratez. Asta mi s-a întâmplat şi săptămâna trecută, când am ratat o cursă spre Târgu Jiu. Nu ştiu cum am ajuns o întârziată, deşi am eu o bănuială… o suspectez pe prietena mea că m-a molipsit de boala asta a întârziatului. Da, ştiu, nu-i frumos să arunci vina pe alţii şi să cauţi scuze în altă parte. Vorba proverbului: “cine se scuză, se acuză.”

Cum spuneam, săptămâna trecută am avut un drum de făcut la Târgu Jiu şi mi-am făcut rezervare la un autocar la ora 7.35. După calculele mele, în 35 de minute aş fi avut timp să ajung de la Romancierilor (Drumul Taberei) la Autogara Militari cu taxi-ul, să-mi cumpăr biletul, să mă fac comodă şi să mai stau şi la o cafea. Dar cum socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg, nu am găsit niciun taxi care să mă ducă la autogară, după ce am sunat timp de 25 de minute în continuu şi am luat la rând toate companiile de taxi cunoscute de mine. Cu ratb-ul nicio şansă să ajung, deja era ora 7.25. Şi dacă aş fi găsit un taxi, nu aş mai fi ajuns în timp util.

12895326_1341581432534370_1557946558_n

Cum era musai să ajung la Târgu Jiu, mi-am pus în aplicare planul nr.2 (făcut atunci pe loc): tren la ora 8.45 sau alt autocar. M-am suit într-un autobuz, cu gândul să merg la gară, am mers vreo 2 staţii, timp în care am butonat pe net să văd dacă mai sunt autocare care merg în direcţia aia. Am găsit unul la 8.30 şi am coborât la Moghioroş să iau un taxi, acolo fiind staţie de taxi. Dar n-am avut noroc nici de data asta, nu era nicio maşină… ştiu, karma… M-am aşezat într-un loc, ca să fac cu mâna la un taxi, şi după vreo 10 minute, am găsit unul care să mă ducă la autogară. Am avut norocul că era în timpul săptămânii şi nu era aşa aglomerat şi s-a găsit un loc şi pentru mine în autocar, chiar dacă nu aveam rezervare.

Nici aseară, spre exemplu, când m-am întors de la Târgu Jiu cu trenul, nu am reuşit să găsesc un taxi prin telefon.

Înainte de întâmplarea asta, tot aşa, bazându-mă pe calculele mele (foaaaarte “precise”, după cum vedeţi) şi pe faptul că o să găsesc repede un taxi prin dispecerat, am pierdut o programare la medic, pentru că am întârziat o jumătate de oră şi nici n-am anunţat (eu sigură fiind că o să mă primească chiar dacă întârzii).

Şi treaba e că nu sunt cazuri izolate, adică mi se întâmplă tot mai des în ultimul timp, să nu găsesc deloc taxi sau să găsesc foarte greu, după minute-n şir de apeluri la dispeceratele diverselor companii de taximetrie. Îmi spunea cineva odată, că prioritate ar avea clienţii care folosesc aplicaţiile mobile. Şi probabil că aşa şi e. Demult zic că-mi instalez o aplicaţie pe telefon, dar pentru că de obiceiurile vechi cu greu scapi (în cazul acesta: sunatul la dispecerat), nu mi-am instalat pe telefon o astfel de aplicaţie…până azi… când am aflat de la Blogal Initiative de o aplicaţie profi – GTI TAXI, pe care am şi testat-o azi ca să rup “blestemul comenzilor de taxi fără succes”.

GTI TAXI este o aplicaţie mobilă lansată recent în România, este gratuită şi pune în legătură directă şoferii de taxi şi clienţii care folosesc un smartphone şi doresc o călătorie cu taxiul.

Aplicaţia GTI TAXI se poate descărca gratuit din App Store (iOS) sau Google Play (Android), în funcție de tipul telefonului pe care îl folosești.

12421298_1341538665871980_1793386908_n

Am instalat-o rapid din Google Play, în câteva secunde.

12380248_1341538675871979_239144339_n

 

 

Imediat ce s-a instalat pe telefon, mi-a găsit adresa la care mă aflam (strada mai exact), adresă pe care am confirmat-o. După care, mi-am înregistrat datele: nume, prenume, număr de telefon, adresă de email. Puteţi să vă înregistraţi cu nume şi parolă sau cu contul de facebook.

12804478_1341538629205317_1869465601_n

 

Odată înregistrată, am introdus adresa exactă cu numărul străzii, bloc, scară şi destinaţia mea. De asemenea, preferinţele mele: cu aer condiţionat, fumătoare/nefumătoare sau să specific dacă am animal cu mine. Am primit şi un cost estimativ al cursei.

12380450_1341538619205318_526336072_n

 

Nu am aşteptat mult şi mi-a fost găsită o maşină, care a sosit în 3 minute. La finalul cursei, ai posibilitatea de a acorda calificative şoferilor.

În câteva cuvinte: Îmi place foarte mult aplicaţia, este uşor de utilizat. O recomand tuturor!

În mai multe cuvinte, vezi mai jos de ce-mi place şi de ce o recomand:

Avantajele aplicaţiei GTI TAXI

1. Aplicaţia este uşor de descărcat şi utilizat, tu ca şi client, trebuie doar să deţii un smartphone.

2. Găseşti rapid un taxi fără să mai fi nevoit să iei la rând dispeceratele companiilor de taximetrie şi să pierzi timp aşteptând identificarea unei maşini libere.

3. Aplicaţia permite înregistrarea în sistem a tuturor şoferilor eligibili (care au atestat, licenţă valabilă etc), indiferent de compania cu care au un contract în derulare.

4. La finalul cursei, atât şoferul cât şi clientul îşi pot acorda calificative reciproc, în funcţie de experienţa avută. Iar după plasarea şi onorarea câtorva comenzi, aplicaţia va salva un istoric al acestora şi va asocia profilului în cauză (client sau şofer) şi calificativele obţinute. Ceea ce mie mi se pare foarte tare!

5. Totodată, funcţia îţi permite să adaugi şoferi şi taxiuri în lista de preferinţe sau în lista de şoferi de evitat (deh, se mai întâmplă să ai şi experienţe neplăcute circulând cu taxi-ul). Mai mult, informaţiile sunt vizibile şi pentru ceilalţi utilizatori, ajutându-i pe aceştia să facă alegerile potrivite în funcţie de calificativele obţinute.

12476182_1341571895868657_464476938_n

12527874_1341571892535324_1866288872_n

7 thoughts on “Comandă taxi simplu, rapid şi de încredere cu aplicaţia GTI TAXI!

  1. Un articol EXCELENT, ce mi-a starnit curioritatea descarcarii respectivei aplicatii pe propriu telefon! Multumesc! Si …, o urare: sa ai bani de TAXI, Andreea!! Si … “Hei, taxi, du-ma repede la gara!”

  2. Pingback: Castigatori campanie "Tu de ce ai recomanda aplicatia GTI Taxi unui prieten?" - Blogal Initiative

Lasa un comentariu

