Îmbracă și TU un copac cu haine (sau donează haine) pentru oamenii fără adăpost!

Dacă aveţi pe acasă haine (groase de preferat, dat fiind temperaturile de afară) sau încălţăminte pe care nu le mai purtaţi, le puteţi dărui oamenilor fără adăpost, la punctul de colectare din parcul Cişmigiu, intrarea de lângă staţia de troleu (Vel Pitar), pe lângă chioşcul de ziare (vizavi de Primăria Capitalei). Aseară am trecut şi eu pe acolo şi am lăsatcâteva lucruri, nu am văzut copaci îmbrăcaţi, ci nişte cutii, nu am îmbrăcat nici eu vreun copac, le-am lăsat acolo.

12607265_1293179877374526_1655294824_n

Se pare că ar fi păzite de cineva (deşi nu era nimeni pe acolo pelângă ele) ca să nu se întâmple ca la Iaşi (am văzut un reportaj pe tvr), unde oamenii (neaflaţi în dificultate, după aparenţe ce-i drept, şi după spusele reporterului) au “cules” hainele din copaci. Sau poate, cine ştie, chiar aveau nevoie de ele.

Până duminică mai puteţi lăsa haine acolo, la orice oră, iar Samusocial va colecta hainele donate și le va distribui, zilnic, persoanelor fără adăpost.

Pentru că la bulgari s-a putut, pentru că în Reșița s-a putut, pentru că în Timișoara s-a putut, pentru că în Sibiu s-a putut, pentru că se poate și în Bucuresti.

Fiţi buni şi daţi vestea mai departe!

12573934_584807165011561_5404228318301155179_n

Posted on 21 January 2016, in Campanii Umanitare and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Lasa un comentariu

