Sexy de Crăciun

Anul trecut am primit o provocare/leapşă foarte drăguţă: aceea de a fi asistenta moşului, Crăciuniţă şi să fac cadouri cui vreau eu. Aşa că mi-am luat rolul în serios şi am trecut la treabă. Mi-am cumpărat un costum de Crăciuniţă şi am pus de nişte dulciuri.

2

Am făcut nişte brioşe, fursecuri şi o prăjitură cu mere.

fursecuri

praji

briose

Seara, în ajun, am plecat în colindeţ prin vecini, numai că eu eram cea care împărţea 😀 : dulciuri şi fructe. Şi pentru că ştiam că în zona magazinelor mai mari din cartier îşi fac veacul oameni ai străzii, i-am vizitat şi pe ei şi le-am dăruit şi lor prăjiturele şi fructe.

 

Shooting cu Crăciuniţa 🙂

3

 

1

 

Au urmat ateliere de pictat turtă dulce şi de creat decoraţiuni de Crăciun. Motanul şi căţeaua ne-au supravegheat, iar Gato (motanul) venea din când în când la masa de lucru şi mai dădea o labă să ne arată ce-i place şi ce nu.

9

8

5

 

7

10

 

Anul acesta vreau să repet experienţa, numai că voi schimba un pic rolul… de fapt un pic mai mult. Crăciuniţa rămâne, eu în rolul principal, dar mă voi transforma dintr-o Crăciuniţă cuminte, bună şi darnică, într-o Crăciuniţă sexy şi rea.🙂 Bineînţeles că se schimbă şi “locul acţiunii”, nu va mai fi prin vecini, ci în “cuibuşor”.

Problema e că nu mă pot hotărî ce costum de Crăciuniţă să-mi iau… cel de anul trecut e expirat şi prea cuminte. Să fie un costum format din babydoll, chilot clasic şi căciulă, confecţionate din tulle fin cu detalii din dantelă, satin şi puf??

 

 

costum-craciunita-merrily-babydoll-obsessive-266x400

 

costum-craciunita-merrily-chemise-obsessive-266x400

 

Sau un costum Mrs. Claus marca Obsessive, format din fustă mini, chilot tanga, bustieră şi căciulă? Hmmmm…

lenjerie-sexy-costum-craciunita-mrs-clauss-set-obsessive-266x400

 

 

Sau să fie o lenjerie sexy mai îndrăzneaţă şi mai sălbatică? Un body sexy ajustabil la spate confecţionat din satin, în formă de fundă, perfect pentru o seară romantică în doi. Ca un cadou de Crăciun cu fundiţă🙂

 

lenjerie-sexy-body-20004-red-rene-rofe-266x400

 
În timp ce scriu articolul, cineva îmi şopteşte că acesta🙂

costum-craciunita-jinglebell-corset-obsessive-266x400

Un costum de Crăciuniţă confecţionat din lycra cu detalii din dantelă, satin şi clopoţei, format din top ajustabil la spate, cu portjartier ataşat, chilot tanga şi dres alb pentru portjartier.

Vizitează magazinul online Just4girls şi vei găsi mai multe modele de costume de Crăciuniţă, plus cea mai variată gamă de lenjerie intimă la preţuri accesibile. Peste 2000 de produse te aşteaptă!

logo-just4girls

 

 

Posted on 19 December 2015, in Recomandari and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Lasa un comentariu

