Electrocasnicele de care nu mă pot lipsi

 Azi vă propun un exerciţiu de imaginaţie. Încercaţi să vă închipuiţi pentru câteva minute cum ar fi viaţa noastră fără toată aparatura (electronică, electrocasnică) pe care o avem la dispoziţie în prezent. Imaginaţi-vă că maşina de spălat, frigiderul, aragazul, aspiratorul au dispărut misterios, aveţi o groază de haine de spălat, copiii urlă de foame prin casă şi taman acum, când aţi făcut provizii pentru săptămâna ce urmează, nu mai aveţi frigider unde să le conservaţi? Cum ar fi să ne întoarcem la gătitul la foc, reşou sau pe sobă sau să spălăm de mână când coşul de rufe dă pe dinafară şi mai sunt şi altele de făcut?
electrocasnice-mici

În stilul actual al societăţii moderne şi ritmul său alert, cred că ne-ar fi imposibil să ducem o viaţă uşoară, ar fi haos, cel puţin fără maşina de spălat, aragaz şi frigider, esenţiale într-o gospodărie (nu am zis nimic de calculator, telefon, televizor, pentru că subiectul acestui articol este aparatura electrocasnică). Eu una nu aş putea… poate câteva zile da… Hai să zic că fără aspirator se poate, l-aş înlocui cu nemuritoarea matură (oricum cel mai des folosesc mătura, sunt conservatoare în cazul ăsta :)) ). Şi fără expressor sau filtru de cafea se poate, sunt fan cafea la ibric. Aer condiţionat… şi la asta aş zice “pas”, îmi afectează sinusurile. Sandwichmaker, prăjitor, maşină de pâine, fierbător… sunt utile, dar nu indispensabile. Se poate trăi decent şi fără ele. Maşină de spălat vase nu am şi o consider un moft… se spune însă că economiseşte apa şi… salvează manichiura 🙂 Cuptor cu microunde… neah! E bun pentru încălzit rapid mâncarea, dar nu absolut necesar. Am avut cuptor cu microunde pe care l-am folosit de 3-4 ori în 3 ani de zile, i l-am dat mamei şi presimt că nici ea nu-l va folosi. Storcător, blender, mixer sau robot de bucătărie… hmmmm, punct ochit, punct lovit. Acestea mi-ar lipsi cu adevărat, căci nu mi-aş mai putea prepara fresh-uri de legume şi fructe, supe creme, prăjituri.

Mi-am petrecut o perioada măricică de timp ducând un stil de viaţă haotic, mâncând des fast-food, cosumând băuturi carbogazoase, activitate fizică ioc, aceasta rezumându-se doar la mersul pe jos de la metrou acasă, metro-serviciu, aşa că, n-aş vrea să mă întorc înapoi la vechi obiceiuri şi nici să nu mai existe storcătorul sau blenderul. Aaaaa… şi aparatulde gătit la aburi. Deşi acum am cam renunţat la el, a fost o vreme în care numai aşa am gătit, la aburi şi pot să spun că se vedeau “rezultatele”, am slăbit şi în acelaşi timp, mă simţeam bine din punct de vedere fizic.

În continuare, iată un top al electocasnicelor de care nu m-aş putea lipsi:

1. Aragazul

 Poate cel mai important dintre toate electrocasnicele! Cum aş mai găti sau mi-aş încălzi mâncarea fără el?? Hai să adăugăm şi hota, ca să absoarbă aburii din bucătărie.

2. Frigiderul

 Să păstrezi alimentele pe balcon sau în cămară pe timp de iarnă, mai e cum mai e, dar vara, ce ne facem? Nu toţi stăm la casă ca să avem pivniţă sau beci. În plus, frigiderul e pentru decorat. Pe ce aş mai lipi magneţi, suveniruri, notiţe, bileţele etc.?

3. Maşina de spălat – una dintre cele mai mari invenţii electrocasnice ale tuturor timpurilor, părerea mea. Altfel, şi acum am spăla rufele la râu.
Am prins şi eu în adolescenţă o perioada bună de timp când spălam la mână şi n-am să uit niciodată mirosul săpunului de casă şi al sodei sau imaginea bunicii şi a mamei când spălau de zor rufe în cădiţă. Dumnezeule, cât munceau femeile astea la spălat… spălau în 2-3 ape, limpezit apoi de două ori, stors, întins, apretat. După ’95, am avut prima maşină de spălat automată care a adus fericire în casă.

4. Storcătorul de fructe şi legume

Fără el n-aş mai avea propria fabrică de sucuri acasă şi ar trebui să revin la sucurile din comerţ scumpe şi pline de e-uri şi conservanţi. Un fresh de legume şi fructe băut dimineaţă pe stomacul gol mă energizează, mă vitaminizează şi-mi ţine de foame până la prânz.

5. Robot de bucătărie O Doamne, n-aş mai putea face prăjituri şi creme fără el! Gurmandă cum sunt şi înnebunită după deserturi, viaţa ar fi tristă…

r-561
6. Blenderul  – pentru delicioase supe creme de conopidă, broccolli, roşii, dovlecei. Mmmmmm…

blender_Philips2-300x232

Voi câte electrocasnice profesionaleaveţi în casă? Le-aţi numărat vreodată? V-aţi gândit cum ar fi viaţa fără ele şi cât de mult vă ajută? Care ar fi electrocasnicele la care aţi putea renunţa şi cele de care nu v-aţi putea lipsi? Aştept comentariile voastre!

Nu-i aşa că sunt grozave vremurile moderne? În plină era tehnologică, astăzi ţinem mai mult la confortul şi timpul nostru liber. În timp ce ele fac munca grea, noi putem citi o carte, butona la calculator sau putem trage un pui de somn. Avem la dispoziţie tot soiul de aparate care ne fac viaţa mai uşoară şi ne ajută în fel şi chip în bucătărie şi nu numai. Spălatul şi gătitul nu mai sunt demult o corvoadă, din contră, gătitul mie mi se pare o reală plăcere cu toate “sculele” pe care le am în dotare. Sunt adevărate unelte de economisit timp şi energie.Cu tehnologia la picioarele noastre, tot ce trebuie să facem este să fim dispuşi să investim în sănătatea noastră şi în calitatea vieţii pe care o trăim şi să ne echipăm bucătăria cu câteva electrocasnice inteligente, adaptate la ritmul nostru de viaţă alert şi capabile să ne satisfacă cele mai exigente dorinţe.

phillips-300x178

Ca orice femeie preocupată de treburile casnice, în special de bucătărie, gătit, am câteva electrocasnice marcaPhilips pe care mă pot baza şi de care nu m-aş putea lipsi, cele mai folosite fiind blenderul, storcătorul şi mixerul. Philips este o companie olandeză de tehnologie diversificată, axată pe îmbunătăţirea stilului de viaţă al oamenilor prin inovaţii relevante. Compania este lider de piaţă în domeniul electrocasnicelor mici, venind în întâmpinarea nevoilor de zi cu zi, în întâmpinarea noastră, a celor care preţuiesc viaţa de familie, îmbinând utilitatea şi gustul într-un mod armonios şi savuros.

Gama completă de electrocasnice Philips pentru casă găsiţi lamagazinul MarketOnline.ro. Bucătăria devine un vis cu toate aceste echipamente în dotare şi veţi reuşi să pregătiţi în timp record şi fără efort un adevărat festin pentru familie sau pentru invitaţi.

logo_marketonline_mic1
Articol înscris la SuperBlog 2015, proba nr. 23, sponsor MarketOnline.ro & Philips.
Lasa un comentariu

