Million Dollar Baby cu tufiş sau epilată total?

”Sunt curat la trup, curat la suflet
Vreau să-i înţeleg şi să iubesc
Nu contează cât de lung am părul
Important e cât şi cum gândesc.”

Zice Pasărea Colibri… Aşa să fie? Nu contează nici dacă e pădure?? Poate bărbaţii să zică asta, că noi femeile… şi părul din cap ne da bătăi de cap de nu mai ştim cum să-l tundem şi să ni-l aranjăm, ce să mai vorbim de “pădurea” de pe picioare, subsuoară sau pasărea… îîîîî …  “feminitatea”… îîîîî, pardon, vream să zic: Pasărea Colibri, ce melodie frumoasă!

Dar bărbaţii trişează… ei au voie să fie păroşi, pe noi ne vor însă epilate (inclusiv “acolo”) şi giugiuc. Apropo, ştiţi care sunt preferinţele bărbaţilor în ceea ce priveşte epilarea inghinală? Cum credeţi că ne vor: Million Dolar Baby epilate total sau tufiş? Ei bine, sondajele spun că cei mai mulţi dintre ei ne vor epilate, un procent de 45% din cei intervievaţi afirmând că preferă chiar epilarea totală (nu contează cum: cu lama, cu ceară, aparat, etc). 12% din reprezentanţii sexului tare care au participat la studiu, au spus că preferă linia verticală🙂 sau alte modele pe părul pubian , iar unui procent de 14% le place părul scurtat aproape de piele. Dar asta nu e tot! Doamnelor şi domnişoarelor exasperate de epilatul inghinal, nu va întristaţi! Aflaţi că “naturalul” încă mai e dorit! 24% din bărbaţii intervievaţi au declarat că preferă părul din zona intimă în stare naturală🙂 , adică netuns, neras. Rămâne să-i găsiţi pe aceia…

De cealaltă parte, femeile… preferă şi ele să se epileze inghinal pentru a fi pe placul masculilor. Majoritatea celor intervievate au spus că bărbaţilor le plac femeile epilate. Astfel, conform sondajelor, 25% dintre femei se epilează parţial, 25% îşi scurtează părul foarte aproape de piele, iar 9% renunţă în totalitate la părul pubian. Numai noi ştim ce îndurăm să le fim pe plac…

Numai când pronunţ “epilat inghinal”, mă apucă suspinele. Cu toate acestea, o fac pentru că n-am încotro. Sunt feministă, dar nu sunt o feministă care luptă împotriva concepţiei că femeile nu trebuie să aibă par pe corp pentru a fi atractive. Şi n-aş putea să ies pe stradă într-o rochie decoltată, cu păr la subsuoară şi pe picioare, mai ales în societatea modernă în care părul nedorit este un subiect taboo. Aşadar, pentru mine contează cât de lung am părul şi… iau măsuri.

12286112_1252901904735657_500922213_n

Am început să mă epilez pe la vârsta de 14 ani parcă… sau 15, când am început eu să dau mai multă atenţie felului în care arăt şi când am observat câteva fire de par dizgraţioase pe picioare care nu dădeau bine cu o fustiţă sau o rochiţă scurtă, astfel că, epilarea mea era imperativă. M-am făcut cu lama bineînţeles, pe picioare  şi la axile; era cea mai ieftină variantă şi nici nu erau pe vremea aceea prea multe variante. Cu ceară n-am avut curajul. Inghinal, mai târziu.

De-a lungul timpului, le-am încercat pe toate: lamă, cremă depilatoare, aparat de epilat, ceară, pensetă chiar. Cu crema depilatoare m-am făcut de vreo 3 ori cred, în liceu eram.Atât, nu-i suport mirosul şi am citit că ar fi toxică. Iar aparat epilator mi-am luat pe la 20 şi ceva de ani şi l-am folosit de mai multe ori dar nu pot spune că-l agreez. Cu ceară… nici nu vreau să-mi amintesc! O singură dată m-am epilat cu ceară şi am jurat că n-o mai fac în viaţa asta (am povestit pe blog povestea primului şi ultimului epilat din viaţa mea). Aşa că, lama mi-a rămas cea mai bună prietenă, cu toate că-mi creşte părul des şi rar, aparatul epilator, care nici el nu mă satisface (păr sub piele, fire de păr rămase, durere şi durată mare de utilizare). Însă tare mult aş vrea să nu le mai folosesc.

Mint… nu le-am încercat pe toate. N-am încercat-o pe aia cu zahăr (m-ar tenta, de curiozitate) şi nici cu aţa, cum făceau femeile pe vremuri. A… şi nici epilare definitivă, care mai nou se poate face şi acasă, confortabil şi e mult, muuuuult mai ieftin ca la salon. Chiar dacă la prima vedere pare o investiţie serioasă, este o investiţie pe termen lung, poate pentru toată viaţa. Există produse excepţionale, ce au la bază tehnologia cu impuls luminos (IPL), special create pentru a fi folosite în confortul locuinţei şi cu rezultate eficiente. Atâta timp cât se respectă paşii şi îndrumările din manualul de utilizare, epilarea poate fi făcută cu încredere şi corect. E adevărat că aparatul de epilare este foarte important şi nu trebuie să ne zgârcim la bani.

silk-n-glide-b-1

În plus, e o metodă rapidă, eficientă, nu doare şi nu ustură! Pielea rămâne fină, netedă, curată şi frumoasă, iar rezultatele sunt pe măsură, definitive.

Silkn-Glide-150K-02-300x279Silkn-Glide-150K-04-300x280

Silkn-Glide-150K-05-300x279Silkn-Glide-150K-03-300x256

Cred c-aşa voi câstiga lupta împotriva părului nedorit. Voi fi o Million Dolar Baby epilată total şi FOREVER! Pa pa, părule!

Articol înscris la SuperBlog 2015, proba nr. 22, sponsor  Silkn România şi Total Pro Beauty.

silkn.ro-logo-241x300

 

Posted on 25 November 2015, in Recomandari and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Lasa un comentariu

