Indestructibil: Casio G-Shock

De când eram mică şi mă uitam la filmele de acţiune cu Bruce Willis, Tom Cruise, Robert de Niro (nu că acum nu m-aş mai uita), mi-am dorit să am şi eu unul. L-am admirat dintotdeauna pentru design-ul modern şi rezistenţa sa şi mi se părea indestructibil. Chiar era/este indestructibil… a fost fiert, îngheţat, călcat cu maşina, folosit ca minge de tenis, aruncat în mare, dar el n-a încetat să mai funcţioneze. Nimic nu putea să-l oprească! Un fenomen – Ceasul Casio G-SHOCK,  căci despre el e vorba.

w_ewuo-xq

Dacă unui ceas automatic trebuie să-i facem o revizie o dată la 2 ani, unuia mecanic cam la 3 ani, iar un Quartz trebuie înlocuit la 7 ani, un Casio G-Shock îl vom avea pe viaţă, graţie bateriei solare şi rezistenţei sporite la şocuri.

Create sub sloganul “creativitate şi contribuţie”, robustele ceasuri Casio sunt inovative, exacte, rezistă la şocuri, murdărie şi rugină şi au funcţii multiple: cronometru, alarmă, altimetru, termometru, barometru, unele au funcţie bluetooth, busola încorporată. Ceasurile Casio arată întotdeauna ora exactă captând undele radio ale locaţiei în care se află, iar afişarea orei locale se face automat fără nici o setare sau resetare înainte. Unele ceasuri au funcţii care arată fazele lunii sau dau informaţii despre flux şi reflux în orice zonă de ţărm oceanic. Pot fi folosite în orice condiţii: sub apă (rezistă în ploaie sau la duş), la temperaturi scăzute sau ridicate, umiditate şi presiune atmosferică diferită de normal. Atunci când bateria e pe terminate, acumulatorul solar de energie intră în funcţiune, astfel că ceasul Casio nu va înceta să funcţioneze.
Încă de când a apărut pe piaţă, Casio a urmărit eliminarea punctelor slabe ale ceasurilor electronice deja existente şi aşa a luat naştere şi G-Shock.

Ceasurile Casio se găsesc desigur şi pe piaţa din România, oferta fiind foarte variată atât pentru modelele bărbăteşti, cât şi pentru cele de damă şi din toate colecţiile: BABY-G (ultramoderne, şic, cu funcţii sofisticate), EDIFICE (de la elegant la clasic, de la sport la funcţional, raport bun calitate-preţ), CASSIO COLLECTION (de la design metalic la sport, preţuri accesibile), RADIOCONTROLATE (ceasuri tehnologice, recepţionare semnal radio), WAKE-UP TIMER (ceasuri de mâna cu alarmă pentru acasă / călătorii), G-SHOCK (funcţii multiple, design modern, extrem de rezistente). Aşadar, ceasuri sport, clasice, ultramoderne sau elegante, cu funcţii diverse, pentru toate gusturile şi toate buzunarele.

Chiar dacă sunt frumoase şi celelalte colecţii, eu tot un G-Shock vreau, pentru că am nevoie de un ceas care să reziste în condiţii extreme. Căutând pe net un G-Shock la un preţ avantajos, am ajuns aici: ceasuri şi am găsit un model white pentru dama, cu preţ redus (cu discount 17%) – CASIO G-SHOCK BABY-G.

 

casio-ladies-baby-g-all-white-ana-digi-chronograph-watch-p11038-11497_zoom

 

Ceasul are mecanism Quartz ca toate modelele Casio, funcţionând pe bază de baterie sau acumulator. Ceasurile Casio nu se produc cu mecanism mecanic sau automatic. Iar un ceas cu baterie este mai practic decât un ceas automatic deoarece nu trebuie să intervii cu nimic mai niciodată (decât se potriveşte şi se poartă). De asta-mi plac!

De asemenea, BABY-G are display analog şi digital, este rezistent la apă (până la 100 m), antişoc, iar geamul este din cristal mineral, cureaua din cauciuc.
Îl am în vedere şi mă mai gândesc, dar mai zăbovesc pe paginile site-ului Bestwatch.ro până când mă voi hotărî ce să aleg.

bestwatch_logo

Lasa un comentariu

