Alo! Alo! Am rămas fără baterie la maşină!

Ce poate fi mai urât, într-o dimineaţă rece de toamnă decât să constaţi “cu plăcere” că maşina ta refuză să mai pornească? Ai lăsat farurile aprinse peste noapte şi ai rămas fără curent. Sau… e iarnă, ger de crapă pietrele şi se mai întâmplă ca maşină să nu pornească. Soluţii sunt întotdeauna, indiferent de problemă, ba chiar în cazul de faţă, ai mai multe posibilităţi de rezolvare a problemei.

Dacă ai posibilitatea (să zicem că eşti acasă), o vei pune la încărcat, dar dacă nu, ce faci? Te-ndrepţi spre portbagaj să iei cablurile cu cleşti, poate găseşti pe careva de la care să iei curent şi, constaţi cu stupoare că nu mai sunt. Îţi aduci aminte că i le-ai dat lu’ Gigi când a plecat la munte şi a uitat să ţi le aducă înapoi. Te grăbeşti să ajungi la o întâlnire importantă şi simţi cum ţi se ridică păru-n cap.

“Alo! Alo! Am rămas fără baterie la maşină! Hai să-mi dai curent! Suni un prieten, doi, mai mulţi… dar niciunul nu e disponibil. Te gândeşti acum s-o împingi. Noroc că ai cutie cu viteză manuală. Dar, stai… ca s-o împingi ai nevoie de 2-3 “malaci”. Cam greu de pus în aplicare metoda asta, dimineaţa devreme, când toată lumea se grăbeşte să ajungă la serviciu. Te uiţi la ceas, te învârţi pe lângă maşină şi începi să te învinovăţeşti. Drumurile scurte pe care le-ai făcut din comoditate, se pare că au fost dureroase pentru baterie, întrucât aceasta se descarcă şi nu are suficient timp să se reîncarce. De acum încolo n-o să mai faci aşa, îţi spui singur şi o să te gândeşti de două ori înainte să pleci la supermarket cu maşina… până la urmă, un pic de mişcare nu ţi-ar strica. Bateria ta are 3 ani în condiţiile în care, în mod normal, ar trebui să funcţioneze 5-6 ani. Dar descărcările şi încărcările repetate necorespunzătoare, au dus la moartea subită a acumulatorului.

Îţi aduci aminte că ai văzut un videoclip pe youtube în care un rus porneşte maşina fără pic de curent pe ea şi te gândeşti să pui în aplicare metoda cu cureaua.

Te bufneşte râsul. Imediat îţi revii, nu e de glumit. Mai ai o jumătate de oră să ajungi în centru, la întâlnire şi tu eşti încă “pe loc”. Revii la metoda anterioară: împingere. Pantă n-ai s-o pui cu botul în jos, nu-ţi rămâne decât să cauţi nişte binevoitori. Îi găseşti într-un final (întâlnirea ta oricum s-a dus naiba), pui contactul, cobori frână de mână, calci ambreiajul până la podea şi bagi treapta a doua. Ţii piciorul pe pedala de ambreiaj şi binevoitorii împing maşina în faţă. Când maşina prinde ceva viteză, ridici brusc piciorul de ambreiaj (dar brusc, altfel e ca şi când ai călcat frâna şi oamenii au împins degeaba) şi… surpriză: Maşina nu porneşte! O mai laşi câteva minute pe loc turată. Nimic. Unul din binevoitori face rost de nişte cabluri şi încerci şi aşa. Iei curent de la o altă maşină şi… nimic! Nu mai ai ce face, singura opţiune e să înlocuieşti bateria cu una nouă. Suni colegii şi îi anunţi că întârzii, nu se ştie cât… şi începi să cauţi pe net cel mai apropiat magazin de baterii auto, dar e la mama naibii (de parcă nu erau de ajuns toate câte ţi s-au întâmplat). Te gândeşti să chemi o platformă să o ducă la service, dar cine te primeşte fără programare şi aşa repede?? În plus, platforma costă, nene!

Cauţi un număr de taxi ca să mergi să cumperi baterie. Dar ştii ce baterie se potriveşte pentru maşină? Ai sculele necesare să faci montajul corect, experienţă şi îndemânare să nu greşeşti ceva? Mai citeşti pe net că e nevoie de ştampila unui service autorizat care să ateste că alternatorul încarcă bateria corect, altfel garanţia nu e valabilă. Iar bateria veche n-o poţi arunca la întâmplare, conform legii. Ce faci cu ea?

Suni din nou un prieten. Îi explici toată tărăşenia şi ceri ajutor. Amicul te calmează, îţi spune să nu intri în panică şi îţi recomandă un magazin de baterii auto cu montaj la domiciliu. Acesta livrează şi montează la „domiciliu” baterii auto. Echipa BateriiAuto.net vine exact cu bateria potrivită pentru maşina ta şi ţi-o montează pe loc, acolo unde ai rămas în pană. În plus, îţi face şi măsurătorile pentru garanţie, nu trebuie să mai mergi ulterior la service ca să îţi valideze garanţia bateriei. Totodată, te scapă şi de bateria veche (pe care clienţii au obligaţia să o predea la schimbarea cu una nouă). Livrarea este gratuită în Bucureşti pentru toate tipurile de autoturisme sau 39 de lei oriunde în ţară. Echipa este formată din tineri bine pregătiţi, cu experienţă, iar preţurile bateriilor sunt mai mult decât accesibile. Un inginer cu experienţă îţi va răspunde la toate întrebările şi îţi va face cea mai bună recomandare.


Indiferent de marca de acumulatori auto (Varta, Rombat, Banner sau Bosch), îţi recomand să optezi şi pentru montaj. Chiar dacă acesta implică un cost suplimentar (modic de altfel), te scuteşte de multe bătăi de cap. Adică:

  • Garanţia se face pe loc (nu mai pierzi timp ulterior la service pentru măsurătorile obligatorii care se impun).
  • Montajul se face la cele mai înalte standarde, de ingineri specializaţi, cu experienţă.
  • Scapi de bateria veche.
Alte avantaje:
  • Poţi face plata cu cardul direct pe site (prin sistem securizat de plată online LibraPay), numerar la livrare sau prin transfer bancar.
  • Timp de reacţie foarte bun. Echipa ajunge rapid la tine cu bateria potrivită.
  • Baterii auto ieftine.

Articol înscris la SuperBlog 2015, proba nr. 17, sponsor BateriiAuto.net.

bateriiautonet-300x171

Posted on 12 November 2015, in Recomandari. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Cat TALENT ai ….! La scris! FELICITARI!!!

Lasa un comentariu

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: