Do It Yourself cu GTools!

Acel moment când stai relaxat la ţară, în hamac, cu căţelul, privind norişorii şi ascultând păsărelele şi buruienile uscate îţi strică zen-ul făcându-şi loc printre găurele, înfigându-se în tine, în toate cele şi te gândeşti ce bună ar fi acum o motocoasă să le razi de pe faţa pământului. Dar nu o ai, aşa că taci şi înghiţi.

12096112_1231247413567773_1792781668347028374_n (1)

Şi pentru că tot s-a dus pe Apa Sâmbetei relaxarea ta de după-amiază, o mie de gânduri îţi trec prin cap despre ce ai mai putea face prin livadă, grădină, casă, că şi-aşa ai tot timpul din lume la dispoziţie şi ai frecat menta destul de când job nu mai ai. Bineînţeles, asta dacă ai mai lăsa facebook-ul ăla… sau nu, mai bine ţi-ai şterge definitiv contul.

Şi cum fiecare “are păsărelele lui”, unii mai puţine, alţii adevărate stoluri (pe creier), la fel şi eu le am pe ale mele… iar unul dintre cele o mie de gânduri ce-mi zburau prin minte, a fost să fac nişte căsuţe pentru păsărelele ce-mi încântă auzul în livadă. Teoretic aş şti, mai ales că am participat la un fel de atelier de creaţie, unde am văzut şi chiar am ajutat la construirea unor astfel de căsuţe în Grădina Botanică, practic rămâne de văzut. Şi tot gândindu-mă eu cum să le fac, cât de mari şi cum să le vopsesc, ce culori, să fie cât mai vesele şi drăgălaşe, hop şi Gato (motanul). Îl văd în iarbă la pândă, pregătit să sară şi el în hamac, să vină la sfat. Zici să nu crezi în coincidenţe, dar parcă la ţanc a venit, chitit să-mi aducă aminte că sunt ani buni de când îl tot mint că-i fac şi lui o căsuţă, un loc de joacă.

12115997_1231247706901077_6987209493759044144_n

Aş fi vrut acum să vă prezint proiectele mele DIY (aşa ar fi fost frumos şi util) şi să vă povestesc cum i-am făcut căsuţa, dar în afară de câteva accesorii din fimo, nu am cu ce mă lăuda. Idei aş avea o grămadă, voinţă am, dar vorba ceea, practica mă omoară şi n-am nici sculele necesare. Aşa că un prim pas ar fi să-mi procur cele necesare: scule electrice, materiale. Şi acum, haideţi să vă arăt cum aş vrea să arate căsuţa motanului (cred că nici Cici, căţeluşa, nu s-ar supăra, ba chiar cred că şi-ar revendica căsuţa de jos).

Prima variantă e o căsuţă într-un copăcel ornamental care să-i amintească motanului de rădăcini.

diy2

Şi uite cum dintr-una dau într-alta… O căsuţă în copac mi-ar plăcea şi mie, aş fi geloasă pe pisică în cazul ăsta. Dar casa mea pe mai târziu, mai întâi trebuie să găsesc copacul.

A doua variantă ar fi aceasta, imitând şi ea natura, cu poliţe şi acces la geam pentru admirat priveliştea, că na, motanul meu e un sensibil şi un romantic.

diy1

Parcă-l şi văd “împodobit” copacul cu Gato al meu, Puf (motanul sorei), Botic, birmanezul şi ar mai fi două pisici de curte, Tisha şi Maya (da, avem “pisicărie”), care şi ele ar fi bucuroase să-l escaledeze când vin în casă să mănânce.

Nici câinii nu i-am uitat. Ar cam fi timpul pentru o casă nouă. Ia uitaţi ce frumoasă e! Şi nu pare greu de făcut.

diy3

Şi pentru că nu mă pot dezlipi de domeniul cărţilor, dar şi pentru că în momentul de faţă, la ţară, cărţile stau cam înghesuite într-o bibliotecă veche şi prin alte colţuri ale casei, nişte rafturi cu design contemporan, mai redus spre minimalism, soluţii mai puţin consumatoare de spaţiu pentru depozitarea cărţilor, ar fi ideale. Cam aşa, să zicem:

Biblioteca-modulara

carti

Dar ce spuneţi de bibliotecile astea? De vis!

librarii-de-vis-5

27224_large_full_93477200

Iată alte proiecte DIY pentru grădină din care aş vrea să mă inspir:

Alee cu pietre de râu

tn_281_dtl__1359914930759921main-1359915083

Butoi pentru cultivat căpşuni

tn_127_dtl__134097822576505main-1340978279

tn_127test__13409782313323131-1340978279

Tablou viu

tn_221_dtl__1352311583742539gradina-plante7-1352311743

Balansoar

tn_122_dtl__1340742889680112ok2-1340742993

Posibilităţile sunt nenumărate când vine vorba de amenajarea casei şi grădinii. Practic, orice obiect din casă, din curte sau o încăpere din casă uitată, pot fi folosite în proiecte DIY, reinventate. Un pic de imaginaţie ne trebuie, iar dacă aceasta lipseşte (se mai întâmplă), netul e izvor nesecat de inspiraţie. Şi-apoi nimeni nu s-a născut învăţat. Pe parcurs, învăţăm, avansăm şi ce pare greu la început, capătă treptat sens, iar noi meşterii, experienţă.

Proiectele DIY nu numai că ne pun imaginaţia la încercare şi creierul la muncă, dar sunt şi de efect, ingenioase, ies în evidenţă, astfel că cei care ne vor trece pragul casei, le vor admira cu siguranţă şi îşi vor dori şi ei la rândul lor să experimenteze. Mai mult, costurile sunt minime şi dacă avem la îndemână maşini şi scule electrice de bună calitate şi,totodată, uşor de folosit, vom vedea că nu a fost niciodată mai simplu să ne punem ideile în practică. GTools.ro, magazin de bricolaj, ne pune la dispoziţie soluţii complete profesionale: de la echipamente de protecţie, încălţăminte de protecţie, îmbrăcăminte de protecţie, unelte de mână, maşini şi scule electrice, amenajări interioare şi exterioare, echipamente de sudură, până la materiale de construcţii.

Gtools

De asemenea, la GTools găsim o echipă experimentată, formată din meseriaşi, specialişti, ingineri şi economişti, şi o gamă variată de produse care ne uşurează muncă. Showroom în Bucureşti, modalităţi flexibile de plată, retur în 30 de zile. 

Aşa că, dacă aveţi idei pe care vreţi să le puneţi în practică, ce mai staţi? Luaţi-vă sculele şi echipamentele potrivite şi treceţi la treabă! Do It Yourself!
Gtools-1024x576

Articol înscris la SuperBlog 2015, proba nr. 15, sponsor GTools.ro. GTools.ro reprezintă divizia online a distribuitorului cu peste 20 ani de tradiţie pe piaţa sculelor şi echipamentelor tehnice, Geve Com Bucureşti.

Gtools_mic-300x240
Surse foto: ideipentrucasa.ro, diypedia.ro, google images.

Posted on 9 November 2015, in Advertoriale, news, Recomandari and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Deci …, “SA TRECEM LA TREABA” (cum spune Gigel)!!! PRIMUL “obiectiv” …, “coana LENE” si fb-ul (Facebook-ul), le lasam deoparte …

Lasa un comentariu

