Declaraţie de dragoste

Privesc formele tale ispititoare cu ochii flămânzi şi mistuiţi de dor precum un cerşetor ce salivează benoclându-se la un pui la rotisor. Te privesc precum vănătorul îşi urmăreşte vânatul, încordată mai tare decât un arc, într-un fel cu plăcere şi oarecum cu regrete (cred c-o să mă îngraş de la atâta poftă de tine şi iubire). Îmi doresc să te ating, vreau să te am, să gust din tine, să te simt în fiecare părticică a corpului meu adânc, până-n stomac, să fiu sclava ta, iar tu să te topeşti după mine. Te doresc atât de mult încât mâine dimineaţă am să te tăvălesc pe masă şi o să te tăi bucăţele şi-o să te devorez ca să fii numai şi numai al meu şi nimeni să nu se mai atingă de tine.

Ah, ce bine miroşi! A ce miroşi? Ştiu, a lapte proaspăt! Laptele e bun pentru corp, îl face să arate bine, dar tu, dragul meu, cât de mult lapte ai băut? Şi ce delicios arăţi! Buzele mele par singure. Nu ţi se pare? Şi limba mea. Nu vrei să faci cunoştiinţă cu mele? Vreau să muşc din tine.  Vreau să mi te dăruieşti, să-mi astâmperi foamea, să te străpung cu dinţii mei colţuroşi şi cu pofta întunecată a unui prădător lacom. Mi-e poftă de tine!

Mi s-a cuibărit în inimă o dulce nebunie care mă face să râd singură şi să visez cu ochii deschişi la seara în care, la cină, te voi avea pe tavă. Sunt nebună după tine, tu m-ai îmbolnăvit, tu, hoţule care-mi furi inima în fiecare zi. Într-o zi am să te fac să regreţi, ai să plângi, ai să te scurgi. Topi-te-ai lângă mine şi eu să te caut cu inima muşcată de dor şi apoi să muşc din tine! Să te scurgi după mine precum mozarella de pe pizza când rup o felie din ea. Frigea-te-ar cuptorul meu la 200 de grade, să te sece de tot şi să leşini apoi moleşit şi înfierbântat! Mânca-te-aş la micul dejun, la prânz şi la cină! Să ştii, deliciosule, că dacă te-aş găsi gol, dezbrăcat de învelişuri şi apetisant, jur că oricât aş fi de hămesită, ţi-aş sorbi aroma fermecată, înainte să te miros şi să te ating cu răsuflarea.

Ştii, acum două zile când am plecat de acasă, numai la tine m-am gândit. Dimineaţa n-am mâncat pentru că m-am gândit la tine, la prânz n-am mâncat fiindcă m-am gândit la tine, seara n-am manancat tot pentru că m-am gândit la tine, iar noaptea nici n-am dormit pentru că eram moartă de foame şi evident, mă gândeam la tine. De abia aşteptam să mă întorc acasă ca să te mănânc! Tot!

Pentru toţi oamenii dimineaţa înseamnă răsăritul soarelui şi începutul unei noi zile, însă pentru mine înseamnă răsăritul a doi sori, unu-i ăla de pe cer şi celălalt eşti tu. Te visez în fiecare noapte şi aştept cu drag dimineţile să te savurez şi să mă faci fericită pentru toată ziua. Eşti atât de bun la… masă. Simplu şi bun. Atât de apetisant! Atât de natural! Şi sănătos! Caşcavalul meu Delaco, te iubesc!

hqdefault

Toni Delaco, cel mai mare fan brânză îi spunea unei doamne despre Brânza Delaco că este „pufoasă că buzele dumneai” şi „rafinată ca un sărut furat pe malul Senei”, iar Toni Jr. că e „mai fină ca mângâierea lui mami după ce iei la română” şi „mai gustoasă decât invidia colegelor după ce apari într-o rochie nouă în parc”. Sunt şi eu fan brânză, dar sunt şi mai mare fan caşcaval. Caşcavalul Delaco e mai apetisant ca muşchii pectorali cizelaţi ai unui bărbat, e fin şi moale precum caşmirul şi delicios că o îndrăgosteală de vară. Pur şi simplu mi se topeşte în gură, mai ceva ca mentosana. Şi e foarte uşor să gătesc cu el, nici vorbă de stat ore-n şir în bucătărie. Câteva minute şi îi dau gata pe cei mai pretenţioşi gurmanzi. Sănătos, simplu, natural, bun de tot şi foarte bogat în calciu şi proteine!

508x318_lista-finalistilor-chef-fan-branza-pentru-proba-practica-in-casuta-bucatarasilor-390240

Iar dacă vreţi să-i faceţi o declaraţie de dragoste iubitului/iubitei surprinzându-l/o cu nişte delicii culinare, vă recomand eu două reţete: Platou Afrodisiac şi Salata Îndrăgostiţilor. Cu caşcaval şi brânză Delaco bineînţeles!

Pentru Platoul Afrodisiac aveţi nevoie de: crutoane sau bruschete unse cu ulei de măsline, măsline verzi umplute cu ardei, cubuleţe de caşcaval Delaco, cuburi de brânză pufoasă şi cremă de brânză cu verdeţuri Delaco, un vârf de imaginaţie, şoapte fierbinţi şi multe multe sărutări.

Salata Îndrăgostiţilor o preparaţi din frunze de spanac, câteva fâşii de salată verde creaţă, măsline negre, cubuleţe de brânză pufoasă şi caşcaval Delaco, un dressing din ulei de măsline, muştar şi oregano, un strop de pasiune şi multă multă dragoste.

Articol înscris la SuperBlog 2015, proba nr. 11, sponsor Delaco.
delaco_fan_branza_proof2-250x250

Posted on 30 October 2015, in Advertoriale, Recomandari and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Multumim pentru retete si articol🙂. Mult succes, simona fan branza fericit.

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 11. Toni vs. Toni Jr., talentele celor mai mari fani brânză

Lasa un comentariu

