Tânără şi… neliniştită şi mereu la modă

Simt cum întineresc an de an, parcă sunt din ce în ce mai plină de viaţă şi deşi alţii ar spune că ar trebui să fie invers, eu rămân veşnic tânără şi neliniştită. Câteodată mă mai şi liniştesc, dar aia e liniştea dinaintea furtunii🙂

Mică de stat, mare de sfat, foarte pozitivă (prea mult poate, mai mult decât prevede “legea”), toată numa’ suflet şi energie (pozitivă evident), o prietenă de nădejde şi uneori o enigmă greu de descifrat (zic unii). O permanentă alternanţă între stări: tăcută sau prea vorbăreaţă, prietenoasă sau antisocială, sensibilă şi grijulie sau detaşată, dinamică sau extrem de comodă, introvertită sau extravertită, hotărâtă sau nesigură, elegantă sau sport. Pasionată de artă (muzică, fotografie, poezie, literatură), dar şi de ştiinţă şi spiritualitate deopotrivă, întrucât îmi place să cercetez, să găsesc răspunsuri, să înţeleg ce se întâmplă în jurul meu, să descopăr.

Iubesc natura, animalele, nu ştiu să trăiesc fără ele şi nici nu vreau. Iubesc oamenii, am nevoie de ei, îmi place şi vreau să-i ajut. Dar în acelaşi timp ador momentele de singurătate şi timpul petrecut cu mine însămi. Sunt idealistă şi sper într-o lume mai bună, sunt visătoare şi uneori prea sensibilă. Şi… am şi eu slăbiciunile mele: mă ataşez repede de oameni, am foarte mare încredere în ei, sunt sensibilă la nedreptăţi şi prea sentimentală. A… şi dulciurile🙂

Uneori pun întrebări multe (mie şi celorlalţi) şi despic firul în patru. Asta sunt eu… Nu sunt perfectă, sunt un om care greşeşte şi am defectele mele, sunt o femeie cu vise, cu dorinţe şi uneori cu aşteptări prea mari şi de la mine şi de la ceilalţi (dar mă tratez). Şi de obicei, mi-e dor.

Îmi place să râd, să mă plimb, să dansez, să călătoresc. În timpul liber scriu pe blog, sunt voluntar, fotografiez tot ce mişună, vânez tot ce-i cool, umblu ca bezmetica peste tot, fac experimente în bucătărie şi pierd timpul pe facebook. Sunt mereu în pas cu modă şi tehnologia. Tânăra şi… neliniştită! Şi cu multe nebunii (pitici pe creieri), întrebări şi scenarii în cap. Spre exemplu, azi m-am gândit şi mi-am imaginat cum ar fi dac-aş fi o ştampilă? Ce ştampilă aş fi? Da, ştiu, sună a ţicneală.

Recunosc însă că nu mi-ar fi trecut prin cap o asemenea întrebare dacă nu participam la SuperBlog, competiţia blogosferică care mă surprinde mereu cu probele ei şi mă provoacă să scriu despre lucruri la care nu m-aş fi gândit vreodată.

Am răspuns provocării şi după cum vedeţi din intro-ul de mai sus (mica autocaracterizare), mă simt veşnic tânără, mereu la modă şi în pas cu tehnologia, aşa că, am zis că cel mai bine mi-ar sta în postura de ştampilă a tinereţii. Aş ştampila toţi oamenii şi i-aş molipsi cu optimismul şi energia mea pozitivă.

stampila
Voi ce fel de ştampilă sunteţi? Originală, unică, aeriană, o ştampilă a fericirii, a momentului, a diplomaţiei sau gadget?

SB1 stampila-momentului_colop_superblog

Stampila_gadget_colop_superblog stampila_casatorie_colop_superblog

SB7colop_stampila_la_inaltime_superblog

Sau ce fel de ştampilă aveţi nevoie?

La Colop, cea mai mare firmă de distribuţie în domeniul ştampilelor în România, cu o experienţă de peste 10 ani, găsiţi cea mai diversificată gamă de ştampile şi soluţii de marcare individuale.
colop_marking-solutions_proba

Azi totul se ştampilează şi nimic nu e valabil şi autentic fără ştampilă. Pentru asta s-a şi inventat ştampila (sigiliu, pecete sau amprentă cum era numită odată), pentru a dovedi autenticitatea.Eşti firmă şi eliberezi factură cu chitanţă/bon, pac, pui o ştampilă, că altfel nu e valabilă. Vrei să faci un împrumut la bancă, duci adeverinţă ştampilată, semnată de la serviciu. Faci la birou un proces verbal, o notă de constatare, o declaraţie, o ştampilezi desigur înainte s-o bagi la dosare. Începi facultatea, semnezi un contract de studiu, primeşti şi tu o copie şi, evident, e ştampilată. Îţi cumperi un smart tv sau o maşină de spălat, acestea au garanţie, aşa că trebuie să fie însoţite de certificat de garanţie ştampilat, desigur.Eşti notar, avocat, medic, nu poţi să-ţi desfăşori activitatea dacă n-ai o ştampilă. Pentru tranzacţii online autentice, ai nevoie de o amprenta digitală, un fel de ştampilă online. Împrumuţi des cărţi la prieteni şi aceştia uită să ţi le dea înapoi, fă-ţi o ştampilă personală, cu numele tău şi ştampilează-le! Aşa nu vor mai putea nega că sunt de la tine (asta chiar e o idee bună de pus în aplicare). Sau modelele personalizate pe care vi le-am arătat mai sus. Pentru că… dacă nu ai ştampilă, nu exişti.

Ştampila este cea mai ieftină, rapidă şi mai uşor de folosit metodă de personalizare a unei game largi de documente şi nu numai. Spre exemplu, ştampila ne poate ajuta să personalizăm colete, plicuri, tricouri, ambalaje alimentare, materiale din plastic, metal şi multe altele. Iar Colop oferă soluţii complete pentru marcare individuală. Astfel, pe lângă gama de ştampile COLOP, oferă suport, soluţii, materiale şi echipamente pentru întregul proces de design, producţie şi vânzare, punându-vă la dispoziţie toate tipurile de ştampile: autotuşante, Flash (pre-ink), ştampile electronice, datieră şi numărătoare, sigilii pentru embosare (timbru sec), precum şi cele mai noi tehnologii de producţie prin gravură Laser sau polimerizare UV.
Articol înscris la SuperBlog 2015, proba nr. 3, sponsor Colop.

Posted on 12 October 2015, in news. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. EXCEPTIOPNAL articol!!! PLIN DE VIATA! BRAVO, Andrrea!!!

Lasa un comentariu

