te cunosc de undeva

déjà vu sau reverie?
cred că te-am întâlnit într-o altă viaţă
şi-o viaţă am stat împreună
sau poate te-am întâlnit într-un vis
ori te visam cu ochii deschişi
mai mult ca sigur te-am văzut şi-n parc
stăteai cuminte pe-o bancă şi m-aşteptai
şi dacă nu mă-nşel, odată te-am văzut la malul marii
contemplam amândoi răsăritul, eu în mare, tu pe nisip, gânditor
e-un déjà senti straniu ce  obsedează
privirea ţi-o recunosc dintr-o mie
îmi spune poveşti de altădat’
şi de fiecare dată când în cale-mi apari
aş vrea să te întreb, dar n-am curaj:
– om drag, cât mai ai de gând să stai prin preajma mea?
iar tu să-mi răspunzi:
– o viaţă! două… sau mai multe!
couple-holding-hands
One thought on “te cunosc de undeva

Lasa un comentariu

