Orice poveste de iubire se încheie cu o scrisoare de ADIO

Sau nu? Sau… Adio şi La revedere?🙂 Eu zic nu, de data asta… Adio şi te las!

A fost o iubire pasională, furtunoasă, cu multe despărţiri şi împăcări, cu crize de isterie şi personalitate, suferinţă, sentimente de singurătate şi deprimare atunci când nu te aveam şi încercam cu disperare te aduc înapoi. Te-am iubit atât de mult încât am uitat de mine. O iubire toxică care mi-a făcut mai mult rău decât bine şi de care cu greu vindec acum. Procesul de recuperare a început, fac progrese, dar simţeam nu pot o iau de la capăt dacă nu-ţi spun aceste ultime cuvinte.

Miai fost alături şi la bine şi la greu, ai fost răsfăţul meu în dimineţile morocănoase, m-ai însoţit peste tot pe unde m-au purtat picioarele, la malul marii sau în vârf de munte, unde în loc bucur de aerul curat, ţi-am dat voie sufoci, te-am iubit mai mult decât sănătatea mea, mai mult decât ciocolata şi prăjiturile cu frişcămai mult decât căpşunile. M-ai amăgit, miai golit buzunarele şi m-ai manipulat. Numai eu ştiu câte palpitaţii şi crize de anxietate am avut din cauza ta.

Acum te las. Definitiv! Trag aer curat adânc în piept şiţi spun: Adio, tutun! Am aşteptat în zadar apară o iubire mai sănătoasă ca mi întreţin în continuare viciul. Nu s-a inventat încă ţigara aia sănătoasă şi m-am săturat aştept.

Adio, ţigară! Adio şi tu cafea! Triunghiul amoros s-a destrămat. Nu mai vreau în viaţa mea! Poate într-o altă viaţă

alex

Posted on 7 September 2015, in De-ale mele and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Te tii de soti,Andree???

Lasa un comentariu

