O evaluare a stării de bine nu strică nimănui

M-a abordat o tanti într-o zi pe stradă şi m-a-ntrebat de sănătate şi de starea mea de bine. Şi cum eu n-aveam ce face la ora aia, am intrat în vorbă cu ea. Apoi mi-a dat un voucher şi m-a invitat la o evaluare wellness gratuită care în mod normal ar fi costat 250 de lei, zicea tanti. Mi-a zis îmi scanează corpul cu nu ştiu ce aparat şi aflu o grămadă de chestii despre corpul meu şi implicit de starea mea de sănătate. Şi am acceptat. Mi-am făcut programare şi la câteva zile după, m-am prezentat la centrul wellness (prin Crângaşi e, la Centrul Itaoui). Bănuiam o încerce mi vândă nişte produse, cel mai probabil de slăbit, vitamine sau cosmetice, dar m-am dus şi nu regret, pentru a fost o discuţie interesantă şi am descoperit compoziţia corpului meu.

Da, exact aşa, compoziţia corporală: procentul de grăsime din corp, nivelul de grăsime viscerală, rata metabolismului bazal, nivelul de hidratare, IMC (indicele de masă corporală), cantitatea de masă musculară, masa osoasă, vârsta metabolică, necesarul caloric. Şi am aflat stau bine cu toate, sunt în parametri normali. Vârsta metabolică mi-a ieşit 28 de ani,cică trebuia iasă mai mică, cu 10 ani mai puţin decât vârstă mea, dar n-am înţeles de ce.

evaluare
În fine, după măsurătorile astea corporale şi după ce mi-a pus o serie de întrebări referitoare la modul meu de viaţă şi alimentaţie, am identificat împreună obiceiurile din viaţa mea care au nevoie de schimbare. Şi mi-a propus un program de nutriţie. Eu i-am spus nu vreau neapărat slăbesc, ci mai degrabă vitaminizez, fiu sănătoasă, mi reglez nivelul de fier din corp cu care stau cam prost (deşi la ultimele analize când am fost donez sânge, era ok).  Aici a început partea cu vânzarea. Şi aşa cum bănuiam, de Herbalife era vorba. Ştiu sunt demult pe piaţă, ştiu au produse bune, nu le-am încercat niciodată însă. Şi mai ştiu sunt scumpe. Nu am zis nu, dar nici da. Le- încerca, mai gândesc. Am şi încercat de fapt, pentru m-a invitat cinez cu ea (era seară). Cină constând într-un pahar de shake cu aromă de ciocolată, foarte saţios de altfel. În seară aia n-am mai mâncat nimic, doar mi-am făcut nişte fresh-uri de legume şi fructe.

În concluzie, dacă abordează o tanti pe stradă sau primiţi o invitaţie pe mail, prin sms, la o evaluare wellness, n-o refuzaţi. Mergeţi chiar dacă nu veţi cumpăra produsele respective, nu obligă nimeni. Veţi afla mai multe despre corpul vostru şi desprea starea voastră de wellness🙂

herba

Posted on 22 July 2015, in Recomandari and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. ai dreptate, am avut și eu o astfel de experiență și mi-a fost de bun augur

Lasa un comentariu

