Decedatul “I Am The Rocker” s-a reîncarnat. Ruşinică Phoenix Entertainment!

Reconfigurat, pardon. Că aşa zice Phoenix Entertainment… în condiţiile în care majoritatea trupelor şi-au anulat concertele. Da, ceea ce trebuia să fie cel mai tare festival al verii, la standarde europene (glumă, nu?), s-a transformat în cel mai penibil festival marca PE. Aici comunicatul PE: http://phoenixentertainment.ro/stiri/festivalul-i-am-the-rocker-se-reconfigureaza/

Lăsând la o parte minciunile gogonate “sold out”, “suplimentare bilete”, PE a anunţat de abia cu o zi înainte că festivalul se reconfigurează şi că-şi mută “taraba” de la Romexpo în Silver Church, adică ceva de genu’ “de pe stadion în beci”. Motivul: prea puţine bilete vândute. Având în vedere că vara asta a fost una bogată în evenimente, se pare că românii au rămas fără bani. Dar cei de la PE ştiau asta cel puţin cu o săptămână înainte, nu puteau să se aştepte la vânzări record pe ultima sută de metri. Nu se face aşa Phoenix Entertainment! Ruşinică!

shame

PE a dezamăgit nu numai fanii din România veniţi din toate colţurile ţării care şi-au planificat concedii, şi-au luat bilete de drum, dar şi pe cei din străinătate care şi-au plătit bilete de avion, unii ajungând în Bucureşti înainte să se anunţe reconfigurarea. Ba chiar trupe invitate la festival au aflat vestea în drum spre România. Penibil! Acum să sperăm că nu ne vor ocoli data viitoare.

Şi încă una marca PE… După ce s-a lăudat că o să fie cel mai tare festival al verii, PE s-a gândit să facă un bloggers corner, unde bloggerii invitaţi la festival să aibă acces la internet de mare viteză ca să poată povesti ce se întâmplă pe acolo. Cu apă din partea casei, bere şi alte nebunii. Frumoasă iniţiativa, nimic de zis. Ba mai mult, bloggerii puteau veni însoţiţi de un prieten şi mai puteau lua cu ei încă 6 rockeri. Adică organizau pe blog un concurs şi premiau participanţii cu 3 invitaţii duble. Super tare am zis şi m-am băgat şi eu!

Toate bune şi frumoase, mai puţin comunicarea greoaie cu reprezentantul PE, PR-ul cred. A trebuit să-i trimit mai multe mail-uri ca să mă lămurească pentru că niciodată nu-mi răspundea la toate întrebările. Şi… a venit vremea să anunţ câştigătorii. Am trimis mail pr-ului să-mi zică cum şi de unde iau invitaţiile. A trecut o zi, au trecut două, trei, patru, nimic. Am mai trimis un mail. Nimic. Vineri mă întreabă o câştigătoare dacă am aflat că festivalul a fost mutat şi reconfigurat; eu bineînţeles nu ştiam nimic. Între timp vorbisem cu alţi bloggeri ce naiba facem că ăştia nu ne răspund la mailuri, telefoane, sms-uri. La ţeapă nici nu ne-am gândit că doar era vorba de Phoenix Entertainment. La o juma’ de oră primim cu toţii mail în care suntem anunţaţi de reconfigurare şi ni se comunică că îşi respectă promisiunea făcută numai că la warm-up party-ul de vineri n-avem voie să participăm, iar sâmbătă şi duminică doar în limita capacităţii sălii, prioritate având posesorii de bilete. Serios??? Adică să merg până acolo şi apoi să-mi zică că nu pot intra că n-am loc? Am zis Pa. La fel şi câştigătorii mei.

Să mai zic şi de Kempes acum. Vineri au postat că acesta va cânta seara, deşi Kempes a anunţat pe pagina de facebook că nu va participa deoarece nu i-au asigurat condiţiile stipulate în contract. Iar când fanii au comentat pe pagină că acesta nu mai cântă vineri, PE au şters comentariile. “Frumos” din partea lor! Lipsă de profesionalism, seriozitate şi respect. Şi multe bile negre.

Phoenix Entertainment AŢI DAT-O ÎN BARĂ RĂU DE TOT!

Posted on 5 July 2015, in Se intampla in Bucuresti! and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Lasa un comentariu

