Ipocrizia şi homofobia

LGBT

Nici nu s-au legalizat bine căsătoriile gay în SUA şi a început să-i roadă homofobia, violenţa şi ura pe heterosexuali şi religioşi. Nu că ar fi ceva nou, îi macină şi-aşa şi când vine vorba de relaţiile între ei, ei cu aceleaşi orientări sexuale, “normale” cum le numesc.

Dragă homofobule, dacă ţie îţi plac organele intime ale sexului opus, unui homosexual, unei lesbiene îi plac organele intime de acelaşi sex. Care-i problema? Trebuie să le placă şi lor ce-ţi place ţie? Trebuie să iubească şi ei la fel ca şi tine? Suntem diferiţi şi fiecare avem dreptul să trăim aşa cum ne place şi să iubim ce ne place, atâta timp cât nu-i lezăm fizic sau psihic pe cei din jurul nostru. Normalitatea mea nu poate fi similară cu normalitatea ta. În primul rând, pentru că normalitatea e un concept greu de definit şi în al doilea rând, normalitatea fiecărui individ în parte este dată de personalitate, gânduri, perspective şi mediul în care trăieşte. Aşa că, tu, homofobule, nu încerca să îmi explici că nu e normală o relaţie gay. Cine spune că e anormală? Tu pentru că respingi orice e diferit de tine? Societatea? Religia care ne-a făcut mai mult rău decât bine şi care încă mai încearcă cu ultimele zvâcniri de putere să ne tragă înapoi? Fanatismul religios a făcut atâtea victime de-a lungul timpului. Câte crime şi orori nu s-au întâmplat?

Cei care invocă morala creştină şi textele biblice sunt cei mai mari ipocriţi. Iar dacă e să amintim de cele 10 porunci, nu uitaţi habotnicilor, că există o poruncă împotriva adulterului şi cu toate acestea îl practicaţi. Iar apostolul Pavel spunea că dacă ai încălcat o poruncă, le-ai încălcat pe toate, eşti vinovat şi de moarte. Aţi pus-o! Vă pedepseşte ăl de sus, bătrânelul ăla cu părul alb şi barbă lungă, căruia îi arde de şotii şi-o să ajungeţi în iad.

Din categoria “sunt homofob şi ipocrit şi prost pe deasupra”, iată ce mai debitează homofobii: “Dumnezeu şi Isus nu au fost homosexuali.” Bravo mă, argumentul suprem împotriva gay-lor! Da’ pe Dumnezeu l-aţi văzut vreodată? Aţi stat de vorbă cu el şi v-a spus că nu e homosexual? Sau a ieşit Dumnezeu din ceruri şi a ţinut un discurs public în care să ne spună cum să iubim şi pe cine să iubim?

GAY

Şi acum iau pe rând şi alte “argumente” ale homofobilor.

Homofobul zice: “Nu-mi place comportamentul lor. Nu vreau să văd pe stradă homosexuali cum se ling sau şi-o trag.”

Stai liniştit, nici n-ai văzut şi nici n-ai să vezi. Cum tu nu ţi-o tragi pe stradă, nici ei nu fac asta. Cei mai mulţi dintre ei sunt educaţi şi au ceva în cap, spre deosebire de tine care gândeşti aşa. Eu de când trăiesc pe pământul ăsta n-am văzut gay pe stradă cu comportament inadecvat. Ba pot să spun că am în bloc un cuplu de homosexuali, foarte amabili şi săritori (mă ajută cu bagaje, îmi deschid uşa, îmi ţin uşa la lift când intru cu bicicleta şi vorbesc foarte frumos). Şi sunt foarte prezentabili pe deasupra.

Nu-ţi place comportamentul lor? Care??? Eu ce să mai zic de heterosexualii, ăia cu co**e, şmecheraşii, care mă hărţuiesc pe stradă (“ce te-aş f**e”, “da-ţi-aş limbi în p***ă”, “ce ţâţe ai” etc etc etc), care mă înjură, mă pipăie şi se freacă de fundul meu prin autobuze sau care fac laba prin ganguri şi după blocuri milogindu-se să le arunc o privire ca să termine treaba? Şi nu umblu dezbrăcată pe stradă. DA, asta fac heterosexualii, femeile ştiu! În schimb nicio lesbiană nu m-a hărţuit vreodată, nu m-a pipăit, nici un homosexual sau transexual nu m-a jignit, nu m-a înjurat, nu m-au deranjat cu nimic.

Homofobul mai zice: “Cum să trăiască un copil într-un astfel de mediu, cu doi părinţi homosexuali, să vadă cum şi-o trag?”

Auzi, dar tu ţi-ai văzut părinţii cum şi-o trăgeau? Cum ei au avut grijă să nu-i vezi, la fel şi homosexualii au grijă. Dar de cuplurile în care ambii parteneri (de sex opus) sunt alcoolici, violenţi, drogaţi, ce zici?

Homofobul aberează: “Ce mai urmează acum? Să acceptăm şi pedofilia, zoofilia?”

Dragă homofobule, dacă nu ştii să faci distincţia între homosexualitate şi pedofilie, atunci nici nu ştiu dacă mai are rost să stăm de vorbă. Sexul între doi bărbaţi sau două femei e de comun acord; amândoi sunt majori, vaccinaţi şi consimt. Pedofilia înseamnă abuzul copiilor, iar zoofilia abuzul animalelor, adică a unor fiinţe care nu se pot apăra. Despre ce vorbim atunci??

Homofobul nu se potoleşte: “Homosexualii sunt anormali, sunt bolnavi psihic.”

Homosexualitatea nu e o boală, nu e o anomalie, nu e o deviaţie de comportament, iar felul în care o privim ţine mai mult de prejudecăţi decât de starea naturală a lucrurilor. Homosexualitatea există de când lumea. Mari regi ai omenirii au fost homosexuali. Scriitori, actori, pictori, cântăreţi, oameni de ştiinţă renumiţi sunt gay. Homosexualitatea se regăseşte şi în regnul animal la peste 15.000 de specii.

Homofobul mai dă câte una: “Aşa a lăsat Dumnezeu pe pământ. Bărbatul să se iubească cu femeia, ca să procreeze şi să perpetueze specia.”

Auzi, dar tu de fiecare dată când faci sex cu partenerul, vă reproduceţi? Câţi copii aveţi atunci? Nu cumva faceţi sex de plăcere şi folosiţi prezervativ, anticoncepţionale sau sterilet, că dacă nu aţi avea vreo 50 de copii sau vreo 50 de avorturi la activ?

Homofobul pe jumătate homofob (de sex masculin): “Mie îmi plac lesbienele, dar homosexualii îmi provoacă greaţă.”

Pe bune? Păi ori eşti homofob până la capăt? Ori ce faci? Adică îţi curg balele când vezi două lesbiene cum se mângâie şi se sărută, dar îţi vine să vomiţi când auzi de bărbaţi care şi-o trag unde vor ei că aşa le place cum şi ţie îţi place s-o faci cum vrei. Lesbienele nu sunt tot două persoane de acelaşi sex care se iubesc? Parcă detestai homosexualitatea… Sau ce, dacă-s femei îţi plac? Cât de ipocrit să fii?! ntz ntz ntz

lesbi

Homofobul “tolerant”: “Eu n-am nimic cu homosexualii, să facă ce vor ei în pat, dar să nu-i văd pe stradă de mână sau făcând paradă în tocuri şi sutiene.”

Adică homosexualii să stea în casă sau nu, mai bine, într-o peşteră, izolaţi, că nu vrei tu să-i vezi. Bravo mă! Şi dacă au ieşit în tocuri şi sutiene, asta s-a întâmplat la parade, pentru a atrage atenţia. E şi ăsta un mod de a atrage atenţia, prin a şoca.

Homofobul mai zice una pe final: “Dar de ce trebuie să se căsătorească doi homosexuali?”

Dar tu de ce te căsătoreşti şi ei n-au voie? Şi până la urmă nu e vorba numai de căsătoria persoanelor de acelaşi sex, e vorba de acceptarea diversităţii, a egalităţii în şanse pentru toată lumea indiferent de orientarea sexuală, e vorba de respectarea dreptului fiecărei persoane de a hotărî cum să-şi trăiască viaţă.

Acum înjuraţi-mă, blestemaţi-mă, homofobilor, vă las plăcerea asta! N-ar fi prima dată… am mai scris odată un articol gay-friendly şi m-au înjurat de m-au spurcat :)))) Au zis şi că sunt homosexual, deşi eu n-aş putea fi decât lesbiană sau bisexuală. Mulţi nici nu ştiu diferenţa între homosexual şi transexual, nici n-am pretenţii de la ei.

Lasa un comentariu

