A-nceput Spring SuperBlog 2015!

Nici nu s-a terminat bine SuperBlog 2014 (sau cel puţin aşa am avut eu impresia), m-am pomenit c-a şi început SuperBlog 2015, ediţia de primăvară. Repede mai trece timpul ăsta!

La 1 martie, de Mărţişor, s-a dat startul la înscrieri şi articole şi se va încheia la sfârşitul lunii. Este cea de-a zecea ediţie SuperBlog din istoria competiţiei: Spring SuperBlog 2015. Din nou adrenalină, provocări, suspans, emoţii şi multă multă muncă.

Deja au fost lansate primele 2 probe şi cum îmi era mie “dor” de deadline-uri, presimt iarăşi voi avea o problemă cu ele. Pe această cale îmi anunţ participarea şi la această ediţie. fie cu noroc şi am inspiraţie! S-avem!🙂

Vezi regulamentul aici, în caz vrei te înscrii la cea mai mare competiţie online pentru bloggeri.

participSSB2015-200x200

Posted on 4 March 2015, in Advertoriale and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Lasa un comentariu

