Desene animate pentru întreaga familie

De când cu frigul ăsta mă tot gândesc cum să-mi petrec timpul pe acasă. E adevărat că blogul şi facebook-ul îmi ocupă mult timp şi mai nou confecţionatul de accesorii din fimo (am făcut chiar o pasiune din asta, în fiecare zi, îmi mai vine câte o idee şi trântesc câteva figurine), dar atunci când mă plictisesc de like-uri, share-uri şi chat şi când mă doare spinarea de la atâta stat la calculator, iar inspiraţia şi ideile nu-mi vin ca să mai creez ceva pe blog, ori mă mut în bucătărie şi experimentez, citesc sau îmi pun căştile în urechi şi ascult muzică de relaxare, ori mă bag la un film. De curând depănam cu o prietenă amintiri şi ne-am adus aminte cu drag de desenele animate care ne-au fermecat copilăria, apoi ne-am gândit să ne întâlnim într-o seară, să ne luăm ceva de ronţăit, de băut un suc sau un vin şi să vizionăm împreună desene în amintirea vremurilor trecute.

Chiar mi-e dor să mă uit la desene animate! Da…vreau să stau tolănită în pat cu motanul lângă mine torcând, să mănânc gogoşi calde şi pufoase, să beau un ceai fierbinte şi să mă amuz cu Pantera Roz sau Tom şi Jerry.

pantera

Cu toţii avem desene animate care ne-au marcat copilăria, sunt sigură şi cred că fiecare dintre noi îşi aduce aminte cu drag de ele, indiferent de generaţia din care face parte, fie că vorbim de desenele româneşti din comunism, cu Mihaela, Miaunel şi Bălănel sau cele cu Tom şi Jerry, Mickey Mouse, răţoiul Donald, Bugs Bunny, Chip şi Dale. O mai ţineţi minte pe Sandy Bell? Eu da! O puneam pe mamaie să-mi facă codiţe ca ea şi incercam s-o copiez, uneori chiar mă credeam Sandy Bell. Ce amintiri frumoase! La grădi şi la cămin, aveam program de vizionat desene, ne puneam pe jos cu toţii şi căscam gura. Nu ne lăsau să ne uităm cât voiam noi, că mai aveam şi alte activităţi, dar ne mulţumeam şi cu atât. Şi-mi mai amintesc cu drag de momentele petrecute în familie, cu părinţii când ne uitam cu toţii la desene şi râdeam cu poftă împreună. Nu mă culcăm până nu vedeam un desen animat şi să ştiţi că aveam note bune la şcoală😀 , aveam timp şi de una şi de alta.

Sunt multe desene animate care mi-au plăcut şi la care m-aş uita şi acum, copil mare fiind. Şi acum sunt fan animaţii şi am rămas un mare fan Disney. Şi dintotdeauna am fost înnebunită după desenele făcute după poveşti, cu prinţese şi prinţi, gen Cenuşăreasa, Frumoasa şi bestia, Aladin.

sandy

Desenele animate mi-au înseninat copilăria, m-au fermecat, m-au învăţat să disting răul de bine, şi m-au ajutat să cresc frumos… Un zâmbet nostalgic îmi încolţeşte acum în colţul gurii şi mi-o amintesc şi pe Heidi şi pe Candy. Copil al anilor ’90 fiind, am crescut şi cu Captain Planet, Zorro, Sailor Moon şi ţestoasele Ninja. Împreună cu soru-mea şi prietenele noastre credeam c-avem puteri supranaturale şi ne transformam în Sailor Moon, Sailor Venus, Sailor Mercury şi Sailor Mars. Le ştiam replicile pe de rost. La fel şi pe cele din Captain Planet. Pământ! Apă! Aer! Foc! Inimă! Va mai amintiţi?🙂

Desenele animate sunt parte din copilăria noastră, poate cel mai frumos capitol din viaţa noastră. Este acea perioadă lipsită de griji şi responsabilităţi cu care nu ne mai întâlnim niciodată, plină de inocenţă şi libertate fără limite, de visuri şi poveşti şi… desene animate🙂 .

Copiii au nevoie de poveşti şi desene animate şi consider că vizionarea unui desen animat în familie rămâne încă una dintre cele mai plăcute distracţii, indiferent de vârstă sau personalitatea membrilor familiei. Internetul, posturile tv dedicate şi chiar magazinele de profil ne răsfaţă cu o ofertă bogată de desene animate, dar dacă nu ştiţi ce desene animate să alegeţi pentru o zi petrecută acasă cu familia, vă recomand Boomerang, postul de televiziune pentru copii care şi-a schimbat recent logoul şi urmează să facă acum o schimbare: vrea să ofere cât mai multe seriale de desene animate pentru întreaga familie, nu numai pentru copii, adică acel tip de desene la care ne putem uita cu toţi cei dragi, indiferent de vârstă. Din grila Boomerang vă recomand următoarele seriale: Inspector Gadget, Patrula Junglei în acţiune, Tom şi Jerry, Scooby-Doo, unde eşti tu?, Looney Tunes: „Micii poznaşi” şi Baby Looney Tunes, Garfield Show, Orăşelul leneş, Pantera Roz şi prietenii, Animaniacii, Krypto, câinele erou.

download

Mie-mi plac la nebunie Tom şi Jerry. Dintotdeauna mi-au plăcut. Până şi taică-miu era fan, ne uitam împreună. Şi niciodată nu m-am hotărât de partea cui sunt. Aş vrea să fiu de partea lui Tom pentru că ador pisicile şi am şi eu acasă un Tom năzdrăvan şi fiţos, dar şi Jerry e micuţ şi drăgălaş şi poznaş şi n-aş vrea să-l halească Tom. Şi în prezent îi urmăresc cu drag. Iar dacă vreţi să vă distraţi pe cinste în familie, vă recomand să îi urmăriţi şi voi. Mi se pare un serial din grila Boomerang excelent pentru a fi privit în familie.

Poate cea mai cunoscută pereche de duşmani din istoria desenelor animate, Tom, o pisică de casă şi Jerry, un şoricel, s-au bucurat de-a lungul timpului de un succes extraordinar în rândul copiilor şi adulţilor totodată. Numeroase încercări de a-l prinde pe Jerry a avut Tom… dar se pare că mai tot timpul este păcălit de şoricel. Veşnica duşmănie dintre cei doi e absolut delicioasă. Aflaţi într-o continuă competiţie, Tom şi Jerry sunt îndrăgiţi în întreaga lume şi mereu se vor urmări precum şoarecele şi pisica. Enjoy!

tom-and-jerry-805545l

Cu toate că în industria desenelor animate apar mereu personaje noi, Tom şi Jerry sunt nemuritori. Au ţinut pasul cu timpul şi cred că niciodată nu vom putea spune că desenele cu ei sunt demodate. Şi mai sunt câteva personaje, caractere bine conturate care au supravieţuit şi au ţinut pasul cu timpul (Scoby Doo, Garfield, Pantera Roz şi altele). Fiecare din ele are un farmec aparte, iar pentru cei mici, sunt mai mult decât nişte desene, sunt adevăraţi eroi şi pot deveni modele de urmat. Se ataşează de ele atât de uşor, iar acestea le conturează existenţa cu năzdrăvăniile, dar şi cu isteţimea şi înţelepciunea lor. Deşi nu am un copil, deocamdată, am acasă un adevărat arsenal de cd-uri cu desene. Până să vină momentul acela, mă uit eu la ele🙂 .

Fascinante la orice vârstă, desenele animate ne pot oferi veritabile lecţii, dar poate cel mai important mesaj pe care-l transmit este acela de a ne bucura de viaţă, de a fi optimişti şi de a zâmbi mai des. Bucuraţi-vă împreună în familie, vizionând desene animate din grila Boomerang!

Posted on 18 February 2015, in Recomandari and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Lasa un comentariu

