Reţete pentru Îndrăgostiţi

Dacă vreţi să pregătiţi ceva dulce de Valentine’s Day, iată câteva sugestii: Brioşele cu coacăze roşii pentru îndrăgostiţi, Inimi de ciocolată umplute cu cremă de nucă de cocos, Cupcakes inimioare roz.

 Brioşele cu coacăze roşii pentru îndrăgostiţi Ingrediente: 125 grame unt, 125 grame zahăr, un pliculeţ de zahăr vanilat, 2 ouă, 125 grame făină, coacăze roşii (am pus la ochi), esenţe opţional, un praf de sare, o linguriţă praf de copt, inimioare pentru decor de la Dr. Oetker, zahăr pudră cu puţină apă pentru glazură.
Am mixat untul cu zahărul, am adăugat apoi ouăle şi am mixat în continuare. Am încorporat treptat făina amestecată înainte cu praful de copt şi coacăzele roşii.  Am turnat compoziţia în forme de inimă şi am dat la cuptor 20-30 deminute (180 de grade).
11
12
10
Pentru glazura albă, am amestecat zahăr pudră cu un pic de apă.
Am ornat cu glazura albă şi cu inimioarele pentru decor de la Dr. Oetker.
14
13
15

Inimi de ciocolată umplute cu cremă de nucă de cocos Ingrediente: 2 ciocolate amărui, 100 gr unt , 50 gr lapte praf, 50 gr zahăr pudră, 100 gr nucă de cocos colorată (aşa am avut eu în casă), o esenţă vanilie. Am topit ciocolata pe bain-marie. Până s-a topit am pregătit umplutura astfel: Am mixat untul cu zahărul pudră, am adăugat laptele praf şi nuca de cocos. Am pus ciocolată topită în formele de inimioară (m-am folosit de formele de brioşe), nu toată, am păstrat pentru al doilea strat ca să închid inimioarele. Am dat formele la congelator câteva minute până s-a întărit ciocolata. Apoi am pus un strat de cremă de cocos, am turnat iar ciocolată şi am dat din nou la congelator să se întărească. 1   4   3   2   Cupcakes inimioare roz Ingrediente: 125 g unt, 125 g făină, 125 g zahăr, 2 ouă, o linguriţă praf de copt, un praf de sare, esenţă de vanilie, un pliculeţ zahăr vanilat, colorant natural roşu, 70 gr. ciocolată amăruie, 75 gr. unt, 70 gr. zahăr pudră, bombonele pentru decor.

Am mixat untul moale împreună cu zahărul şi zahărul vanilat, apoi am adăugat ouăle mixând în continuare. Am pus esenţa, am încorporat făina amestecată înainte cu praful de copt şi la final am adăugat şi colorantul roşu. A ieşit un aluat roz pe care l-am pus în formele inimioară de cupcakes.
9
Am dat formele la cuptor, la 180 de grade pentru 15-20 de minute.
6
Frosting-ul l-am făcut aşa: Am topit ciocolata pe bain-marie, am mixat untul moale împreună cu zahărul pudră şi apoi le-am amestecat. Am decorat inimioarele după ce s-au răcit, cu această cremă şi cu bombonele.57  8
Alte reţete de cupcakes inimioare găsiţi aici: Delicatele cupcakes.

Posted on 14 February 2015, in Bucatareala and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

Lasa un comentariu

