Spune “Mulţumesc” că nu te doare gura!

Am observat că oamenii nu mai ştiu să spună “Mulţumesc” sau nu vor. Ba chiar cineva îmi spunea că ce tot îi mulţumesc atâta… Eh, uite pentru că aşa vreau eu, pentru că aşa consider eu că-i bine. Îţi mulţumesc pentru ce faci pentru mine, pentru că aşa simt eu că trebuie să fac! Pentru că aşa m-a învăţat mama şi pentru că aşa am învăţat eu singură că e frumos să mulţumeşti. E ceva rău în asta??

Spune “Mulţumesc” vânzătoarei de la casă, funcţionarei de la poştă, chelneriţei care te serveşte, clientului care cumpără de la tine, persoanei care-ţi cedează locul în autobuz sau la metrou, omului care nu-ţi trânteşte uşa de la intrarea în bloc atunci când ai sacoşele pline sau bagaj şi te ajută să intri, persoanei care îţi oferă ceva, care te ajută, care îţi spune o vorbă bună, care-ţi dă un sfat,  mulţumeşte atunci când câştigi sau primeşti un premiu, un cadou. Te vei simţi şi tu bine şi se va simţi bine şi cel căruia îi mulţumeşti. Mulţumeşte-i omului/oamenilor drag(i) din viaţa ta, mulţumeşte-i divinităţii, universului, mulţumeşte-le zeilor sau cui vrei tu pentru ziua de azi şi pentru ce ai, mulţumeşte-ţi ţie!

Nu uita să spui “Mulţumesc”! Că aşa-i frumos! Sau zi “mersi” dacă “mulţumesc” ţi se pare prea lung, că nu te doare gura!

Dacă am rosti acest cuvânt de câteva ori pe zi, am fi mai fericiţi.

multu

Posted on 26 January 2015, in De-ale mele and tagged , . Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Asa cred si eu ca e frumos si ok! Si eu zic Multumesc si Merci oamenilor si sincer, am observat ca se poarta mai frumos cu mine cand vad respect! Asa ar trebui sa faca toata lumea!

  2. “Multumesc ” face minuni ,dar nu in cazul tuturor,exact cum ati si spus.Daca ai ” norocul” sa intalnesti un om “butuc” ,el nu va putea sa aprecieze. Si mai exista o categorie a celor care catalogheaza politetea ori bunavointa drept o intentie ascunsa(“sigur urmareste ceva,oare ce urmareste?…”).Asadar, cu un multumesc poti fi si respins,nu e musai sa ti se raspunda cu un zambet, pozitiv.Totusi ,merita rostit.

  3. Adevarat.

  4. Mulțumesc pentru această postare.Ne amintește că suntem oameni!

Lasa un comentariu

