Salată Om de zăpadă

E de fapt o salată rusească, dar am aşezat-o eu ca un om de zăpadă. Şi seamănă cu o salată boeuf, dar e cu fasole verde.

Ingrediente (2-3 oameni de zăpadă): 3 cartofi, un morcov mai mare, 3-4 linguri de fasole verde fiartă, 3-4 linguri de mazăre, 2 castraveciori muraţi, 2 ouă fierte, maioneză, un pic dezeamă de lămâie, măsline negre, ardei gras pentru decor. Eu le-am pus la ochi.

Cartofii i-am fiert în coajă, i-am decojit apoi şi i-am dat pe răzătoare. Morcovul, castraveţii, fasolea verde şi ouăle fierte le-am tăiat cubuleţe. Am adăugat şi mazărea, un pic de zeamă de lămâie, 2 linguri de maioneză şi am amestecat.

20141231_183617

 

După care am făcut omul de zăpadă din poza de mai jos.

IMG_20141231_185518

Posted on 31 December 2014, in Bucatareala and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

Lasa un comentariu

