Pinguini aperitiv

O sugestie de aperitiv foarte drăgălaş pentru Anul Nou: Pinguini🙂 .

I-am făcut din măsline negre mari, măsline negre mici, fără sâmburi, morcovi, cremă de brânză cu smântână. Plus nişte scobitori.

Am tăiat rondele mai mari şi groase de morcov, apoi din rondele am decupat nişte triunghiuri mici. Măslinele mari le-am tăiat pe jumătate şi am pus între ele crema de brânză. Le-am aşezat pe morcov, apoi am înfipt cu scobitoarea o măslină mică deasupra, aceasta fiind capul. Cu scobitoarea şi cu brânză am desenat ochii. Şi am făcut o tăietură mică în măslină mică ca să înfig ciocul, un triunghi mic de morcov.

Cam aşa arată pinguinii mei.

IMG_20141231_181752

 

IMG_20141231_181839-1

 

Posted on 31 December 2014, in Bucatareala and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

Lasa un comentariu

