Unde poţi dona diverse lucruri

donate_page

Pentru că m-au întrebat mai mulţi unde donez eu lucrurile care nu-mi mai trebuiesc şi care ar putea fi de folos altor persoane, am zis să le răspund aici, într-un articol pe blog. Şi poate mai sunt şi alte persoane care vor să ştie.

Cele mai multe donaţii le fac pe imparte.ro. Mi-am făcut cont de donator acolo şi postez anunţ de fiecare dată când am ceva de donat. Cei care au nevoie de lucrurile pe care le donez îmi lasă un mesaj, apoi stabilesc un loc de întâlnire cu ei. Poţi trimite lucrurile şi prin poştă desigur şi nu trebuie să fii din Bucureşti. E valabil pentru toată ţară.

logo

Mai există o platformă lucrurigratis.ro, unde la fel, trebuie să-ţi faci cont, apoi postezi anunţul.

În Bucureşti are loc periodic (sâmbăta sau duminica, la un anumit interval de timp) un bazar cu lucruri gratis unde oamenii vin şi aduc diverse lucruri care nu le mai sunt de folos. Bazarul se desfăşoară şi la Braşov, Buzău, Cluj. Bazar cu Lucruri Gratis se numeşte.

De asemenea, în Bucureşti există un magazin caritabil, în cadrul complexului de Servicii Sociale Ominis din Sectorul 4, strada Turnul Măgurele, unde sunt aşteptate persoanele defavorizate. Aici poţi să-ţi alegi şi tu lucruri care-ţi trebuie contra unei donaţii.

Şi mai fac donaţii pe un grup pe yahoo: Grupul Freecycle(R) Bucureşti, dar cred că sunt grupuri şi pentru alte oraşe, nu ştiu însă sigur…

Foarte important şi de bun simţ: Nu donaţi lucruri uzate, aflate într-o stare proastă, haine rupte, decolorate! Dacă faceţi o donaţie, făceţi-o cu drag şi dăruiţi lucruri aşa cum aţi vrea şi voi să primiţi. Din experienţa mea, participând la târguri de gen, am observat că unele persoane aduc lucruri bune de aruncat pentru a scăpa de ele. Pentru asta, există ghena de gunoi. Nu vă bateţi joc!

Voi ştiţi şi alte platforme/locuri/site-uri unde putem face donaţii?

 

2 thoughts on “Unde poţi dona diverse lucruri

Lasa un comentariu

