E toamnă, atunci e Curăţenia de Toamnă la Grădina Botanică!

24

A-nceput Curăţenia de Toamnă la Grădina Botanică (cea de-a 9-a ediţie) organizată ca-n fiecare an de Asociaţia Team Work.

Weekend-ul care tocmai s-a încheiat a fost primul weekend de curăţenie. Dacă vă doriţi un oraş mai curat, dacă vă place Grădina Botanică şi vreţi să fiţi voluntari pentru un mediu mai sănătos, mai îngrijit, vă mai puteţi înscrie la curăţenie pentru zilele de 15 şi 16 noiembrie (sâmbătă şi duminică), prin intermediul acestui FORMULAR DE ÎNSCRIERE pe care trebuie să-l completaţi până pe 13 noiembrie.

Activităţile se vor desfăşura în intervalul orar 10:00-15:00 şi vor consta în tăierea lăstărişului, greblarea şi strângerea frunzelor uscate, curăţarea zonelor vizate, prin colectarea deşeurilor găsite pe teren.

Ieri am făcut curăţenie în zona grădinii copiilor şi pentru că a fost duminică, a fost mai lejer… Unii cu chef de muncă şi puşi serios pe treabă…

5

6

22
Alţii cu chef de glume şi de făcut poze 😀

1715

La 10.00 ne-am strâns în faţă la administraţie, am făcut prezenţa şi ne-am luat în primire uneltele: foarfeci, greble, mănuşi de lucru. Voluntarii Team Work ne-au aşteptat ca de obicei, cu ceai cald şi cafea.

Şi vremea a ţinut cu noi, a fost o zi de duminică superbă, însorită.

1

10

23

Am tăiat lăstărişul, am eliberat copacii de iedera sufocantă, am greblat şi am strâns gunoaie (considerabil mai puţine decât în alte dăţi). Referitor la iederă, pentru că tot am avut o discuţie cu o persoană care era îngrijorată că o exterminăm. În niciun caz, nici n-am avea cum, în câteva zile pe an, primăvara şi toamna când sunt acţiuni la Botanică. Iedera este o plantă decorativă frumoasă. Şi mie îmi place cum se întinde pe case, pe garduri, arată frumos, dar uneori se înmulţeşte în exces şi dacă nu este ţinută sub control, face mult rău, aşa cum se întâmplă în grădina botanică unde mulţi copaci s-au uscat. Iedera sufocă trunchiurile copacilor, mai ales ale celor bătrâni.

Adriana, prietena mea şi duşman de temut al iederei 🙂

921Aşa cum spuneam, am muncit, s-a “luminat” locul în urma noastră, dar ne-am şi distrat şi a fost un prilej de reîntâlnire cu oameni dragi şi frumoşi pe care nu-i mai văzusem demult.

19

3

4

810

214

16

Bunătăți din grădină:

18

Activităţile s-au încheiat la ora 15.00 când ne-am îndreptat frumuşel spre administraţie, la festivitatea de premiere. Voluntarii au fost răsplătiţi cu diplome, permise de intrare gratuită la grădina, insigne de voluntar (apropo, foarte faină insigna Team Work toamna asta) şi o mică surpriză.

12

Premiante la frunzologie, cum zicea cineva…

11

20141102_150728

20141102_150738

Dacă vreţi să fiţi informaţi cu privire la acest eveniment şi alte proiecte derulate de către Asociaţia Team Work, urmăriţi pagina de Facebook –  https://www.facebook.com/TeamWorkNGO sau alăturaţi-vă grupului voluntarilor Team Work la Grădina Botanică: https://www.facebook.com/groups/gradina.botanica.tw/

13

Lasa un comentariu

