Reţete de groază

Morminte, bufniţe, goange, mături de vrăjitoare, ciuperci otrăvitoare, omizi, sânge, dacă vreţi să vă-ngroziti musafirii, la anu’, că Halloweenu’ ăsta trecu. Sau pentru o seară de groază, o petrecere cu tematică.

Am promis că scriu reţetele înainte de Halloween, dar n-a fost să fie. Mai bine mai târziu decât niciodată.

Cum am făcut mormintele?

Mormintele le-am făcut dintr-o negresă glazurată pe care am tăiat-o dreptunghiuri. Iar negresa am făcut-o aşa:

Am pus într-o cratiţă pe foc 200 gr margarină, o cană de lapte, o cană şi jumătate de zahăr, un zahăr vanilat şi 3 linguri cacao şi am lăsat să dea un clocot, după care am lăsat să se răcească. Când s-a răcit, am separat albuşurile de gălbenuşuri la 3 ouă şi am adăugat gălbenuşurile la compoziţie împreună cu o cană de făină şi un plic de praf de copt. Albuşurile le-am bătut spumă şi le-am adăugat şi pe ele la compoziţie, amestecând cu o lingură de lemn de jos în sus. Am pus aluatul într-o tavă de cuptor tapetată cu hârtie de copt şi am dat la cuptor, la 200 de grade, cam o jumătate de ora până ce a trecut testul scobitorii.

IMG_20141101_230826

Am făcut apoi o glazură neagră şi am îmbrăcat negresa. Am tăiat-o dreptunghiuri şi cu o altă glazură (de capuccino) am făcut cruci pe morminte. Am pus apoi nişte plăci funerare pecare am scris cu glazură R.I.P. Plăcile funerare au fost de fapt nişte biscuiţi Poieni.

IMG_20141101_230010

5

Fursecuri bufniţe

Ingrediente: 250 gr. făină, 125 gr. unt, 1/2 pliculeţ praf de copt, 3 linguri de zahăr, esenţă după preferinţe, un ou. Pentru decor: bomboane bonibon (eu am avut m&m şi skitles), alune, stiksuri sau migdale pentru nasul bufniţelor.

Am amestecat toate ingredientele şi am dat la frigider coca pentru 20 de minute. Am întins cu sucitorul pe masa de lucru, o foaie subţire şi cu o formă rotundă am decupat coca.

Ochii bufniţelor au fost bomboanele, iar nasul din alune. Vezi foto!

3

Am pus bufniţele într-o tavă tapetată cu hârtie de copt şi am dat la cuptor, la 180 de grade, pentru un sfert de oră.

IMG_20141101_230943

IMG_20141101_225753

Ciuperci otrăvitoare

Ingrediente (pentru 5 bucăţi): 5 ouă, roşii, maioneză, verdeaţă sau salată, muştar opţional.

Am fiert 5 ouă, le-am curăţat apoi de coajă, am tăiat puţin din capete ca să aibă stabilitate şi am aşezat într-o tavă pe care am presărat verdeaţă. Am tăiat capacele de roşii ca să imite pălăria ciupercilor şi le-am aşezat peste ouă. Cu seringa de ornat şi cu maioneză am pictat pe ciuperci buline albe. Puteţi foarte bine să umpleţi ouăle, dacă reuşiţi să nu le rupeţi. Faceţi o umplutură din gălbenuşul fiert, maioneză şi muştar.

2

Goange

Foarte simplu şi rapid de făcut. Aveţi nevoie de biscuiţi Oreo, sticksuri, şi bomboane colorate. Le aşezaţi ca în poza de mai jos.

4

Măturici de vrajiotoare

Şi acestea sunt simplu de preparat. E nevoie de sticksuri, caşcaval şi cozi de pătrunjel sau mărar. Cozile maturilor sunt sticksurile. Tăiaţi felii subţiri de caşcaval şi franjuraţi-le, apoi legaţi-le cu cozi de verdeaţă.

IMG_20141101_231112

Băutura vampirului – sânge: suc din sfeclă roşie şi morcovi.

1

Omizi

Pe nişte beţe de frigărui am băgat boabe de struguri şi cu o glazură albă le-am făcut ochi, nas.

IMG_20141101_230638

A venit o prietenă pe la mine, ne-am luat cu vorba şi cu şpriţul şi am uitat de dovleci să-i sculptăm. Era deja 3 noaptea când ne-am adus aminte de ei şi i-am lăsat în pace. Prietena mea a făcut o supă cremă de dovleac, o tocăniţă cu dovleac şi o plăcintă cu dovleac (cu făină de secară, pentru că i-a fost lene să se ducă după făină albă care i se terminase). Foarte bune!

IMG_20141102_000908

IMG_20141102_001004

IMG_20141102_001044

One thought on “Reţete de groază

Lasa un comentariu

