Reţete horror şi haioase de Halloween

Sunt reţete pe care le-am făcut anul trecut, uşor de preparat, poate un pic migăloase. Anul ăsta am altele pe listă, sper să am timp să scriu un articol şi cu ele.

17

Şi ce dacă e o sărbătoare de import, atâta timp cât este un prilej de distracţie şi veselie, nu văd de ce nu am împrumuta-o. De Halloween-ul trecut am avut un adevărat atelier de creaţie acasă. M-am distrat sculptând dovleci şi am făcut degete de vrăjitoare (fursecuri), fantome din bezele, ochi însângeraţi din ridiche şi măsline, păianjeni din măsline, gură cu dinţi stricaţi din mere şi alune, mână însângerată din crenvurşti.

Iată ce-am meşterit anul trecut!

Degete de vrăjitoare

Pentru degete (20) am făcut un aluat de fursecuri din 100 gr unt, 300 gr făină, 1 pliculeţ praf de copt, un pliculeţ zahăr vanilat , un ou, 100 gr zahăr şi un praf de sare. Am mai avut nevoie de migdale din care am făcut unghiile.

13

Făina am amestecat-o cu untul rece tăiat cubuleţe, cu praful de copt, oul şi zahărul, iar coca rezultată am dat-o o jumătate de oră la frigider, după care am format 20 de biluţe şi am început să modelez degetele. Cu un cuţit am făcut câte 6 tăieturi pe deget (vezi foto). Apoi am pus jumătate de migdală în vârf, această fiind unghia.Puteţi să le spoiţi cu dulceaţă ca să pară mai înfricoşătoare, sângeroase. Eu am uitat.

8

Am aşezat degetele într-o tavă cu hârtie de copt şi le-am copt 15 minute la 180 de grade.

10

9

7

S-au umflat şi au devenit butucănoase şi urâte ca de vrăjitoare.

4

5

6

Fantome din bezele

Pentru 12 bucăţi: 3 albuşuri, 200 g zahăr, 1 praf de sare, esenţă de vanilie după preferinţe , pentru decor (nas, ochi, gură): glazură, nutella sau ciocolată.

12

Am bătut albuşurile spumă tare cu un praf de sare. Am adăugat treptat zahărul, continuând să mixez cam un sfert de oră. Apoi cu o seringă de ornat am început să modelez fantomele într-o tavă de cuptor tapetată cu hârtie de copt.

Le-am copt la 100°C timp de 75 minute, apoi le-am lăsat câteva ore să se răcească în cuptor, fără să deschid uşa cuptorului, ca să rămână tari bezelele.

Ciocolată neagră am avut prin casă atunci, am topit-o pe baigne marine şi cu o scobitoare am luat ciocolată şi am făcut nasurile, ochii şi gurile fantomelor.

3

Ochi însângeraţi din ridiche şi măsline

Am avut nevoie de ridichi roşii şi măsline verzi, negre şi măsline umplute cu ardei roşu. Ridichile le-am curăţat de coajă, dar am lăsat câteva fâşii roşii ca să arate ca un ochi însângerat. Apoi am făcut o cavitate mică în ridiche în care am pus măslinele pe post de irişi.

19

14

Păianjeni pe ouă umplute

Aveţi nevoie de ouă (câte vreţi să faceţi), muştar, maioneză, măsline negre.

21

Eu am fiert 5 ouă, le-am tăiat pe jumătate, pe lung, am scos gălbenuşurile pe care le-am pisat cu furculiţa, apoi le-am amestecat cu maioneză şi muştar, după gust.Puteţi face orice altă umplutură: cu pateu, smântână, brânză. Păianjenii i-am făcut din măsline, după cum vedeţi în poze.

15

Gură cu dinţi stricaţi

20

E foarte simplu de făcut. Ai nevoie de mere roşii, verzi, după preferinţe (câte vrei să faci) pe care le tai felii rotunde cu tot cu coajă şi alune prăjite. Feliile le tai pe din două şi le aşezi astfel încât să arate ca o gură, apoi înfigi nişte alune în ele, cât mai ciobite, ca să arate ca nişte dinţi stricaţi.

16

Mână tăiată, însângerată

Am avut nevoie de 5 crenvurști vegetali (sau de care vreţi, dacă sunteţi carnivori), ketchup şi un cuţit de decor. Am făcut o mână cu 5 degete din crenvurști şi am stropit-o cu ketchup.

11

2

Şi ăsta-i dovleacul pe care l-am sculptat.

18

22

Acum vreau să facem morminte, bufniţe, goange, omizi, mături de vrăjitoare şi nişte ciuperci otrăvitoare. Nu va lipsi dovleacul, bineînţeles. De mâine m-apuc şi revin cu reţetele pe blog dacă am timp. Decor nu am nevoie, casa e animată oricum, o am pe Cici-liliac şi pe Gato. Pisică neagră nu am, dar merge şi portocalie.

cici

gato

3 thoughts on “Reţete horror şi haioase de Halloween

Lasa un comentariu

