Distracţie la înălţime în Parcurile de Aventuri

La final de săptămână, întotdeauna îmi programez diverse activităţi de relaxare. Dacă nu particip la vreo acţiune de voluntariat, atunci ori merg în parc cu o carte sau cu Chiquita (căţeluşa mea), cu trotineta sau cu rolele, ori ies la plimbare cu bicicleta prin oraş. Şi cum în Bucureşti tot timpul găseşti ceva de făcut, aproape în fiecare weekend sunt evenimente la care de obicei sunt prezentă (festivaluri, expoziţii, concerte etc.). Teatrul şi filmele le păstrez pentru zilele din timpul săptămânii ca să mă pot relaxa după o zi stresantă, obositoare de lucru. Şi de multe ori plănuiesc evadări din capitală, fie la un picnic prin împrejurimi, fie vizitez alte locuri din ţară. Sunt o fire curioasă şi aventurieră, caut mereu experienţe noi sau locaţii turistice mai puţin cunoscute şi… îmi place adrenalina. Iar atunci când nu plec la mare distanţă de casă, alternative de petrecere a timpului liber sunt parcurile de aventură din apropierea Bucureştiului care ne invită la mişcare şi ne cresc adrenalina provocându-ne la diferite teste.

2

Parcurile de aventură sunt potrivite atât pentru copii, cât şi pentru adulţii care şi-au păstrat simţul ludic.

Prima dată când am fost într-un parc de aventură (asta s-a întâmplat acum câţiva ani când a apărut primul parc de acest gen), am fost atât de încântată de experienţă şi m-am bucurat mai ceva ca un copil. Am stat o zi întreagă în parc, am făcut toate traseele cu diverse grade de dificultate, m-am dat cu liana lui Tarzan, am escaladat un perete, am jucat golf, am încercat tirul cu arc şi pe final m-am relaxat la umbra răcoroasă a copacilor.

6

4

5

3

1

În prezent sunt multe parcuri de aventură în ţară, care mai de care mai atractive, oferind vizitatorilor aventuroşi noi experienţe şi mai multe posibilităţi de petrecere a timpului liber. Pe lângă obişnuitele trasee de escaladă prin copaci, sunt parcuri unde poţi face bungee jumping, zbor cu parapanta, poţi să închiriezi biciclete, caiace, poţi face plimbări cu trăsura, te poţi juca paintball, air soft, te poţi relaxa la piscină sau într-o căsuţă în copac.

Şi la Straja s-a deschis vara asta un parc de aventură, lângă drumul forestier ce leagă pârtia 1 (Lupului) de pârtia Constantinescu şi Crucea Eroilor, la 600 de metri de staţia de telegondolă şi se poate ajunge foarte uşor şi cu maşina. Parcul dispune de 3 tiroliene de lungimi diferite, poduri suspendate de mai multe feluri, pereţi de escaladă, circuit de ateliere (12) cu lungimea de 225 m, toate echipamentele fiind nou-nouţe.

straja

Aventura Parc a luat naştere cu contribuţia integrală a cabanierilor din Asociaţia „Pro Straja”, dar şi cu dibăcia salvamontiştilor.

Ce putem încerca la Aventura Parc?

Cele 3 tiroliene, podul indian, podul mincinos, bârna mobilă, obstacolul cu bârne, traseul cu butuci, traseul armonica, traseul cu leagăne dispuse liniar, traseul de echilibru pegrindă mobilă şi mâna curentă cu bucle din coardă, bârna mobilă cu combinaţii de ateliere pe terminale, traseu în zet pe bârne fixe, pod mincinos cu combinaţie de ateliere de echilibru intermediare. Sună bine!

straja2

Tarifele sunt mai mult decât ok, mult mai ieftine decât în parcurile de lângă Bucureşti: 15 lei/adult, 10 lei/copil, 5 lei/pers pentru grupuri mai mari de 10 persoane, sau pentru cei cazaţi la pensiunile ce fac parte din asociaţia Pro Straja. O locaţie ideală şi pentru team building Straja.

La Straja n-am mai fost de vreo câţiva ani dar sper să ajung anul acesta la sfârşit de SuperBlog pentru că acolo va avea loc gala, la Vila Alpin (parcul de aventură e chiar la câteva minute de mers pe jos de la vilă). Chiar mi-e dor de locul ăla unde am multe amintiri frumoase. În şcoală, obişnuiam să facem excursii acolo. Ultima dată când am fost la Straja, a fost într-o iarnă. Venisem de la Bucureşti la Târgu Jiu într-o mini vacanţă de sărbători şi am urcat la Straja special pentru zăpadă (pentru o bătaie zdravănă cu bulgări şi săniuş) pentru că încă nu avusesem parte de ea. La Bucureşti ninsese dar foarte puţin şi nu se aşternuse zăpada, la fel şi la Târgu Jiu. Îmi place că e o staţiune mai liniştită şi nu e aşa aglomeraţie ca în Valea Prahovei.

Sper să nu intervină ceva şi să pot ajunge la Straja, la festivitatea de premiere. Sunt curioasă cum e parcul de aventura Straja, nu ştiu însă dacă va fi deschis şi în decembrie când o să fie gala. Vedem.

Articol înscris la SuperBlog 2014, proba nr. 7, sponsor Vila Alpin din Straja .

alpin

Vila ALPIN este situată la 50 m de telescaun, între cele două pârtii cu nocturnă, oferind o privelişte deosebită spre munţii Retezat şi un minunat sejur Straja de trei stele într-un cadru natural deosebit.

 
One thought on “Distracţie la înălţime în Parcurile de Aventuri

  1. Pingback: Team building la Straja cu colegii | Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

