Oferte de nerefuzat la BOCRIS – magazin online IT

 Deşi sunt la modă acum smartphone-urile şi tabletele şi mulţi le folosesc să facă poze, tot aparatele foto rămân cea mai bună alegere când vine vorba de o vacanţă sau un eveniment de la care vrei să pleci cu amintiri. În general, aparatele foto compacte sunt foarte căutate pentru că sunt mici şi cochete, sunt mai ieftine decât cele profesionale şi uşor de încărcat; îţi trebuie doar un card cu memorie mare şi poţi face câte instantanee doreşti. De asemenea, au apărut tot felul de aparate, din ce în ce mai mici, mai uşoare şi mai simplu de utilizat, dar în acelaşi timp cu o calitate a  imaginilor foarte bună.

Am avut şi eu cândva o camera foto compactă şi am folosit-o mult timp fără să mă plâng de ea… ce-i drept îmi doream un zoom mai generos şi fotografii mai bune noaptea. Ajunsese într-un hal fără de hal, zgâriată, cu ecranul spart şi totuşi funcţiona. Într-o zi, am hotărât că e timpul să trec la altceva şi s-o schimb. Nu mă puteam hotărî, vroiam un aparat profi, dar în acelaşi timp nu vroiam să dau o avere pe el şi atunci mă răzgândeam. Ziceam apoi că-mi iau ceva semiprofesional după care reveneam la ideea iniţială şi tot aşa. Totodată, îmi doream un aparat foto mic, compact, care să fie uşor de transportat şi să nu mă incomodeze.

Şi am căutat mai mult timp pentru că aveam un buget limitat. În final cineva m-a convins să nu-mi iau un aparat foto profesional şi să mă joc mai întâi cu ceva semiprofesional şi aşa am făcut. Dar nu a fost ceva mic şi compact, fir-ar să fie… Ce-i amuzant e că din ziua în care mi-am achiziţionat noul aparat foto, cel vechi s-a stricat, deci l-am cumpărat la fix.

Tot jucându-mă cu noul meu “prieten” , mi s-a deschis (din nou) apetitul pentru un DSLR. În curând aveam să-mi iau un DSLR.

DSLR-ul l-am folosit mult şi bine, încă îl mai am. Tot frecat prin excursii la mare, a intrat nisip pe la butoane şi merge cam greu până declanşează, dar încă merge. Am observat însă că-n ultimul timp nu-l mai iau cu mine, pentru că e mare, e greu, trebuie să-mi iau o geantă mai mare cu mine ca să intre şi pentru că fac mai mult poze cu telefonul. Acum vreau să-l vând şi să-mi iau altul. Vreau să mă întorc iar la aparatul foto compact pentru că e mai practic şi nici fotograf profesionist nu-s. Dar aş vrea să fie unul profi care face cam ce face un DSLR. Şi mă gândeam la acesta:

NIKON

Camera Foto Digitală Nikon COOLPIX S9700 este o cameră foarte compactă, cu numeroase dotări şi funcţii care i-ar mulţumi chiar şi pe cei mai exigenţi fotografi:  un performant senzor CMOS cu rezoluţie 16 MP, un ecran LCD generos de 3″, filmare Full HD la o rezoluţie de 1920×1080 (1080p) cu 30 fps şi sunet, sistem de procesare a imaginii – EXPEED C2, Zoom optic 30x, Zoom digital 4x, stabilizator imagine – VR mecanic + VR electronic,  viteză de declanşare până la 5 cadre la viteză de 6.9 fps, plus o multitudine de scene presetate, funcţie de detecţie a fetei şi multe alte dotări care îl fac alegerea perfectă chiar şi pentru cel mai pretenţios fotograf.

În căutările mele după aparatul foto ideal, am văzut camera la un preţ bun, în magazinul online IT Bocris. M-am mai uitat şi de o tabletă pentru că aş vrea s-o vând pe asta care o am acum şi să-mi iau alta. După ce m-am întors dintr-o excursie din deltă, tableta mea nu se mai aprindea. Am reparat-o (m-a costat ceva), a fost o problemă de la încărcător, aşa am înţeles, însă de atunci, “surprizele” s-au ţinut lanţ cu tableta mea. A început să-mi facă probleme, să nu mai funcţioneze ca înainte, nu ştiu dacă are vreo legătură cu ce i s-a întâmplat după ce m-am întors din excursie… in fine… până am ajuns să dau cu ea de pământ (nu intenţionat, mi-a căzut dintr-un suport) şi are ecranul fisurat acum. Mă gândesc s-o schimb, să-mi iau alta. Şi ştiu şi cu ce vreau s-o schimb: cu un Samsung Galaxy Tab 4.

samsung

Tableta Samsung e mai micuţă şi mai uşoară decât tableta mea şi cred că s-ar potrivi perfect în mâinile mele. Are un design elegant, extrem de subţire şi uşor, finisajele uşor rotunjite de pe partea din spate, oferind maximum de portabilitate şi o utilizare confortabilă pentru odurată îndelungată.

Ecranul TFT de 7 inchi cu un raport de 16:10 al afisajului oferă o vizionare de o claritate excepţională a întregului conţinut media, iar sistemul Multi Windows de la Samsung maximizează experienţa în multitasking, adică aş putea în acelaşi timp să privesc un film, să verific mailul, să stau pe chat, să navighezi pe net, totul pe un singur ecran.

Group Play permite transferul conţinutului media preferat. Mă pot distra cu prietenii conectandu-ne dispozitivele între noi şi astfel putem să partajăm ecrane, să jucăm jocuri şisă vedem fotografii împreună. Pot transfera conţinut între toate dispozitivele mele princonectarea lor cu Samsung Link. E suficient să mă conectez la contul Samsung şi toată muzica, filmele, imaginile şi documentele de pe celelalte dispozitive compatibile vor fi disponibile pe Galaxy Tab 4.

Oferta de tablete la Bocris e mult mai mare, aşa că mă mai gândesc, dar am în vedere Samsung-ul.

logo

Pe BOCRIS.RO veţi descoperi cele mai bune oferte pentru computere, electronice, produse multimedia şi nu numai. Site-ul oferă o selecţie foarte mare de branduri (peste250) la cele mai mici preţuri, ultimile apariţii în materie de laptopuri, desktop-uri, televizoare, imprimante, camere digitale, GPS-uri, componente hardware. În plus, magazinul oferă service garanţie şi postgaranţie prompt şi personalizat, livrare rapidă, suport telefonic şi cel mai bun serviciu pentru clienţi.

Cu 4 magazine deschise în oraşul Ploieşti, BOCRIS este lider în domeniu de peste un deceniu, seriozitatea şi inovaţia fiind punctele sale forte.

.

Lasa un comentariu

