Un smartphone inconfundabil cu husele personalizate Photofancy

Galaxy de la Samsung este însoţitorul meu zilnic. L-am primit cadou acum câteva luni, cu tot cu o husă pinguin şi încă una din piele ecologică, plus folie de protecţie. Adevărul e că la câte am prin geantă (multe chestii ascuţite chiar), nici n-ar avea cum să scape intact un telefon, iar persoana care mi l-a făcut cadou cu tot cu protecţie şi cu cele două huse, a ştiut ea ce-a ştiut.

Şi pentru că Galaxy e drăguţ cu mine şi îmi face de toate, trebuie să fiu şi eu drăguţă cu el şi să-l protejez. Mă preocupă felul în care arată şi am mare grijă de el. Mi-a scăpat de vreo câteva ori pe jos, dar nu a păţit nimic, şi asta datorită huselor şi foliei de protecţie. I-am mai cumpărat apoi o husă din silicon cu iepuraş roz (ştiţi, husă din aceea cu urechiuşe de iepuraş), iar acum am găsit un site unde-ţi poţi crea simplu online propria husă personalizată pentru telefonul mobil. Poţi opta pentru o husă tip “backcover” (capac spate) sau husă cu protecţie de jur împrejur de tip “flip case” cu propria imagine.

galaxy-cases-3sp

La www.photofancy.ro îţi poţi concepe husa proprie Galaxy complet personalizată şi o poţi imprima cu propria fotografie. Nu numai pentru Samsung Galaxy, dar şi pentru iPhone sau HTC One. Încarci pur şi simplu imaginea ta (fotografie proprie şi la cerere cu modele de configurare “trăsnite”), alegi modelul şi creezi online propria husă.

Eu am ales o husă de tip “flipcase” pentru că oferă protecţie completă pentru telefonul meu Galaxy. Am făcut comandă, de abia aştept să-mi vină şi voi scrie atunci impresii. Poza aceasta o să fie imprimată pe husă:

Eu şi animalele mele 🙂

noi

Husa acoperă complet mobilul şi protejează chiar şi ecranul cu partea din faţă a husei. Închiderea magnetică asigură un acces uşor şi rapid la smartphone. În plus, este dotată cu buzunare interioare practice unde poţi băga bancnote şi carduri, înlocuind astfel portofelul. 2 în 1.

Photofancy garantează o calitate superioară a imaginii, o suprafaţă rezistenţă la zgârieturi şi care poate fi spălată. Vopseaua folosită intră direct în fibră, iar suprafaţa textilă astfel imprimată va avea un aspect mat satinat.

Ieşi în evidenţă cu Photofancy! Fii cool şi îmbracă-ţi gadget-ul în huse personalizate hardcover sau flipcase cu propriul motiv!

Lasa un comentariu

