La Asia Fest aţi fost?

Eu am fost aseară şi am rămas puţin dezamăgită pentru că mă aşteptam să fie alocat un spaţiu mult mai mare, să ai loc să te plimbi, să fie mai multe standuri. Scena putea fi pusă afară, nu a fost frig zilele astea. Mi s-a părut totul înghesuit şi superficial organizat. Şi nu ştiu unde au expus toate ţările trecute în programul festivalului, adică: Japonia, China, Coreea de Sud, Vietnam, Mongolia, Thailanda, Indonezia, Malaezia, Burma, Filipine, India, Pakistan, Bangladesh, Azerbaidjian, Kazakhstan, Turcia. Poate n-am fost eu atentă, deşi n-aveam cum să ratez în cortul ăla de doar 20-30 m… N-am văzut Indonezia, Malaezia, Burma, Filipine, Mongolia, Bangladesh, Pakistan, Azerbaidjian, Kazakhstan.

Nici nu am stat prea mult, cam o oră, pe la sfârşitul programului. M-am dus cu un scop precis acolo: să mănânc bineînţeles :)), să-mi iau beţe japoneze de prins părul, beţişoare chinezeşti parfumate  că nu mai aveam şi nişte conuri parfumate. Am prins un concert de muzică coreeană cât m-am fâţâit eu pe acolo şi puţin dintr-un concurs de karaoke cu muzică chinezească cred. Nu am fost prezentă la demonstraţia de carving (sculptură în fructe şi legume), dar am văzut rezultatul final.

1

2   3

Iar la capitolul “assian food”, am încercat nişte tăieţei cu legume şi rulouri nem-nem (pacheţele din făină de orez cu legume) din bucătăria vietnameză, un desert arăbesc – mamul – foarte bun, cu fistic şi curmale şi nectar de rodie. Aş fi gustat mai multe, dar n-am avut ce pentru că majoritatea preparatelor erau cu carne, dar nici nu au fost multe standuri cu bucătării asiatice (indiană, vietnameză, japoneză şi turcească).

Ce-am mai văzut: expoziţie cu vânzare de obiecte, bijuterii, vestimentaţie asiatică (China, Turcia, India, Coreea), pictură şi tatuaje cu henna şi un stand unde îţi puteai face o poză la minut într-un decor cu specific asiatic.

IMG_20141012_120858

20141011_184014

20141011_184217

Dacă n-aveţi ce face, daţi o tură pe acolo, altfel nu e cine ştie ce… se putea mai mult însă.

Despre Asia Fest

Asia Fest este primul festival din România dedicat promovării valorilor culturale ale continentului asiatic şi este la cea de-a II-a ediţie. Festivalul  a început vineri 10 octombrie şi se va termina marţi 14 octombrie.
Program: 10:00-20:00.
Locaţie: Piaţa Universităţii.

Expoziţia de produse şi servicii reuneşte importatori şi producători din partea asiatică a globului, din ţări precum Japonia, China, Coreea de Sud, Vietnam, Mongolia, Thailanda, Indonezia, Malaezia, Burma, Filipine, India, Pakistan, Bangladesh, Azerbaidjian, Kazakhstan, Turcia dar şi restaurante cu specific şi agenţii de turism ce au ca destinaţii aceste ţări.
Asia Fest aduce pe lângă ocaziile de business şi partea de entertainment, cu demonstraţii culinare, spectacole, muzică şi dansuri tradiţionale.
Se vor face demostraţii de cooking şi degustări de preparate din ţările promovate şi vor avea loc prezentări de costume.

Vezi programul aici: http://www.asiafest.eu/expozitie/

2 thoughts on “La Asia Fest aţi fost?

  1. As fi vrut sa vin si eu. Experientele mele cu mancarea chinezeasca au fost cam nereusite si ma gandeam ca poate acum o sa nimeresc gustul ala pe care il lauda toata lumea… Ma gandesc ca acum e cam tarziu..

    • Nu e tarziu, la ora 20.00 se termina si am vazut ca festivalul tine pana marti. Si nu e doar mancare chinezeasca, de fapt chinezeasca nici n-am vazut… e din bucataria vietnameza, indiana, japoneza (doar sushi si cam scumpicel) si dulciuri arabesti (cred ca turcesti). Acum nu stiu ce nu-ti place la mancarea chinezeasca… condimentele? Ca asa si celelalte bucatarii asiatice au condimentele lor, dar sunt diferite gusturile oricum.

Lasa un comentariu

