Parfumuri originale ca să te simţi mereu special

fake

Niciodată nu am cumpărat parfumuri sau cosmetice de la vânzătorii ambulanţi sau de la hoţi, cum mai procedează lumea, deşi am avut de-a face cu ei de mai multe ori. Era unul care venea mereu pe la mine, la birou şi mă stresa cu marfa lui aia “bună”, “originală” şi ieftină. Colegii mei mai cumpărau, dar eu nu am cumpărat niciodată de la el şi cred că nu-i convenea treaba asta. De ce zic că nu-i convenea… pentru că mai târziu mi-a făcut-o… mi-a furat 2 telefoane (unul al meu şi unul de serviciu), de pe birou, într-un moment în care nu era nimeni pe acolo. Deh… hoţu-i hoţ … după ce că-ţi vinde făcături, te mai şi fură… Venise tot aşa cu marfă şi dacă a văzut că nu e nimeni pe acolo, iar telefoanele îi făceau cu ochiul, a pus mâna pe ele. El a zis că nu l-a văzut nimeni. Dar în timp ce m-am întors către birou, m-am uitat pe geam şi l-am văzut alergând şi asta mi s-a părut ciudat. Imediat mi-a trecut prin minte că ar fi putut să-mi fure ceva şi nu m-am gândit decât la geantă care era la vedere. Telefoanele ca telefoanele, dar să rămân fără geanta cu bani şi acte, ar fi fost mult mai dureros. Am alergat şi am văzut că îmi dispăruseră telefoanele (bine că nu şi geanta). Nu mai intru în detalii despre cum am procedat în continuare pentru că e o poveste lungă. Totul e bine când se termină cu bine… telefoanele mi le-am recuperat (sunt norocoasă de fel, orice pierd, recuperez…) şi am scăpat şi de “vânzătorul de parfumuri originale”.

De ce nu cumpăr parfumuri de la vânzătorii ambulanţi?

Pentru că nu am încredere, nu cred că-s originale şi-s aşa ieftine şi pentru că vedeţi şi voi ce-am păţit… Înafara de asta, am avut şi o experienţă neplăcută cu un parfum contrafăcut. Am primit unul cadou şi deşi am văzut de la început că nu e original (nu mergea pulverizatorul cum trebuie, stropea încet şi în toate direcţiile), m-am dat cu el. Şi m-am ales cu o alergie de toată frumuseţea, o urticarie pe gât şi decolteu ceva de speriat. Am zis că nu-mi mai trebuie aşa ceva cât oi trăi. Mai bine îmi cumpăr parfumuri online de la sursă sigură şi n-am bătăi de cap sau probleme.

vanzari-parfumuri-originale

 Mie-mi plac notele floral-fructat, iar unul din parfumurile mele preferate este Nina de Nina Ricci. Note de citrice proaspete, de lămâie şi tei, note de măr, praline şi vanilie, completate de notele de mosc şi cedru alb care mângâie pielea cu senzualitatea lor caldă şi moale.

Nina-Ricci-Nina2Căutarea parfumului preferat pe OnlineParfum.ro este la îndemâna oricui, iar magazinul garantează pentru produsele prezentate în galerie. Plasarea unei comenzi se face foarte simplu şi confortabil , iar dacă ai nevoie de ajutor, de consiliere, dacă ai întrebări legate de parfumuri, comandă, livrare sau plată, personalul magazinului îţi stă la dispoziţie în fiecare zi lucrătoare, între orele 9 – 17. Te poţi bucura de parfumul comandat în doar 24 de ore de la plasarea comenzii! Iar pe lângă calitatea superioară a produselor, magazinul ne pune la dispoziţie servicii de livrare profesioniste, precum şi garanţie completă pentru toate produsele comercializate şi pentru coletele expediate. Vei găsi în coletul tău şi o mică surpriză: mostre de parfumuri care te pot ajuta la următoarea alegere.

parfumuriVă invit aşadar să păşiţi în lumea parfumurilor originale şi a cosmeticelor de lux şi să va lăsaţi seduşi de constelaţia de arome a magazinului, comandând parfumul vostru preferat! Sau poate sunteţi lipsiţi de inspiraţie şi nu ştiţi ce cadouri să cumpăraţi celor dragi, iar un parfum este întotdeauna un cadou drăguţ. Mai găsiţi în magazin şi produse cosmetice de înfrumuseţare/întreţinere precum: produse de machiaj, de îngrijire a feţei, a părului, de îngrijire corporală, deodorante, cosmetice atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi.

Lasa un comentariu

