“TOAMNA ROMANEASCA” la Festivalul de Film Documentar Dedicat Drepturilor Omului “One World Romania”

Cu dedicatie pentru noi, toti cei care am iesit in strada toamna trecuta si am strigat intr-un glas “Uniti Salvam!” 🙂
FOTO
Toamna trecuta, romanii au iesit in strada – in Romania si in afara ei – pentru a protesta impotriva proiectului de lege privind mineritul la Rosia Montana. Dupa decenii de coruptie si frauda economica si politica, oamenii au reusit sa-si canalizeze deziluzia in miscarea de protejare a patrimoniului cultural Rosia Montana. Filmul e un elogiu discret adus protestatarilor, cauzei lor si unitatii lor mult-incercate.
Filmul se proiecteaza impreuna cu documentarul Pussy versus Putin.
A rulat joi, la Muzeul Taranului Roman si il mai puteti viziona si maine, la Cinema Studio, de la orele 18.00. Maine merg si eu sa-l vad ca n-am apucat joi.
Festivalul de  Film Documentar Dedicat Drepturilor Omului One World Romania a inceput luni 17 martie si se termina maine. Din pacate, saptamana asta n-am reusit sa ajung la nicio proiectie, dar voi merge azi si maine.
Vezi programul complet, aici: oneworld.ro/2014/l/ro/program/
Lasa un comentariu

