Cum mi-am luat lumea in cap si n-am mai scris pe blog..

 

back

Acum vad, uitandu-ma la ultimul articol scris, ca a trecut mai bine de o juma’ de an de cand n-am mai scris pe blog… Damn! Ce repede trece timpul asta! Sparg gheata si postez acum primul meu articol pe anul asta si primul articol dupa o perioada luuuuunga de pauza. 😀

De ce n-am mai scris pe blog? Pentru ca n-am avut timp, pentru ca am tot fost plecata si implicata in diverse activitati/proiecte si da, poate si pentru ca mi-a fost lene (ca zile libere in care nu am facut mai nimic am mai avut) sau nu stiu, poate am fost prea obosita ca sa mai si scriu… Vara trecuta a fost una bogata in vacante prelungite dar si in excursii scurte. Am fost in Delta (de data asta, pe bratul Sulina), am fost la mare, la Costinesti, in Navodari, dar am facut si excursii scurte: la Ramnicu Sarat (unde am vizitat cea mai de temut temnita a regimului comunist), in Calarasi (Rezervatia Naturala Avifaunistica Iezer), prin Vrancea, iar spre sfarsitul verii, am plecat in Grecia vreo 10 zile. Cand m-am intors in tara, incepusera protestele impotriva proiectului minier de la Rosia Montana, asa ca mai tot timpul am fost in strada. A mai fost si nebunia cu uciderea cainilor maidanezi… impreuna cu niste prieteni am adoptat la distanta niste caini din adapostul de la Butimanu (contra unei sume de 77 de lei pe luna, cainele e ca si al tau si nu poate fi ucis!). Prin noiembrie am fost si intr-o excursie la Rosia Montana, a urmat apoi Shoebox (impreuna cu soru-mea am strans cadouri pentru o casa de copii din judetul Gorj). Au venit sarbatorile, apoi tabara la munte in Predeal, sesiunea 😀 … si uite asa a trecut timpul si n-am mai putut sa ma ocup de blog. Iar de cateva zile, sunt matusa 😀 , a nascut soru-mea si am o nepotica superba (Anastasia).  Dar despre toate acestea, voi scrie in urmatoarele articole, despre excursii mai ales si am si poze multe multe 😀 , asa ca am de lucru!

So… back to work! Astept sa ma pocneasca si inspiratia ca am mare nevoie de ea!

 

Lasa un comentariu

