Concurs aniversar I (2 ani de blogareala): Castiga bijuterii chic la alegere de la Inelus!

Pentru ca joi, 13 iunie, se fac 2 ani de cand am blogul, dau startul unui concurs aniversar in colaborare cu Inelus (ca tot n-am mai avut demult un concurs pe blog 😀 ). Premiile constau in bijuterii handmade la alegere.

Puteti castiga:

  • premiul I – un inel la alegere, un pandantiv la alegere si o pereche de cercei la alegere.;
  • premiul II – un inel si un pandantiv la alegere;
  • premiul III – un inel si o pereche de cercei la alegere. (*In limita stocului disponibil!)

Cateva din creatiile Inelus:

Si colectia mea personala de la Inelus🙂

Ce trebuie sa faceti ca sa va inscrieti la concurs:

1) sa dati like paginii de facebook Inelus si Chestiuni Serioase;

2) like&share la un produs care va place de pe pagina de facebook Inelus;

3) share concurs pe facebook (butonul de facebook din dreapta jos, sub articolul acesta)

4) sa-mi lasati intr-un comentariu la acest articol numele de facebook, precum si link-urile sharuite (share produs si concurs).

P.S: Lasati, va rog, numele vostru real in formularul de inscriere, precum si o adresa de email valabila la care puteti fi contactati!

Concursul se termina pe 23 iunie, ora 23.59!

Premiile (in limita stocului disponibil) se vor acorda prin tragere la sorti, iar castigatorii vor fi afisati intr-o saptamana de la incheierea concursului, urmand ca premiile sa fie livrate in termen de 30 de zile de la afisarea castigatorilor. Premiile se vor inmana personal pentru cei din Bucuresti sau prin posta in tara.

inelusul

Concurs promovat pe www.konkurs.ro, eConcursuri.com, concursurile.com, concurs.biz.

45 thoughts on “Concurs aniversar I (2 ani de blogareala): Castiga bijuterii chic la alegere de la Inelus!

  1. Am distribuit pe facebook cu numele Gheorghe Alina si pe Twitter cu numele Litere Stacojii.
    Produsele care mi-au placut de pe facebook si pe care le-am si distribuit sunt:




    Nume real Gheorghe Alina Florentina si email alina_profe@yahoo.com

    In caz de castig, sa ma lasi te rog sa imi aleg ce imi doresc 🙂

    Succes tuturor 🙂

    • Citez din enuntul concursului: Premiile (in limita stocului disponibil) se vor acorda prin tragere la sorti, iar castigatorii vor fi afisati intr-o saptamana de la incheierea concursului, urmand ca premiile sa fie livrate in termen de 30 de zile de la afisarea castigatorilor.

Lasa un comentariu

