Inscrie-ti magazinul online la Gala Premiilor eCommerce 2013!

Comertul online a cunoscut o dezvoltare rapida la noi in tara. Magazinele online sunt tot mai populare, iar oamenii prefera sa faca comenzi online pentru ca e mai simplu, mai comod, mai rapid si mai ieftin. Daca nu avem timp, nici chef sau suntem obositi, dar trebuie sa facem cumparaturi, atunci apelam la internet si la cumparaturile online. Internetul se bucura tot mai mult de popularitate si deja cumparaturile online castiga tot mai multi adepti, devenind o practica des intalnita.

Care sunt avantajele cumparaturilor online?
In primul rand, economisirea timpului, apoi evitarea aglomeratiei, a cozilor precum si gama bogata si diversificata de produse oferita de magazinele online.

Cine cumpara virtual face economii substantiale nu doar pentru ca preturile produselor si serviciilor sunt mai mici, ci si pentru ca nu mai cheltuie bani pentru combustibilul pentru masina, pentru parcare etc. Si asa cum am mai spus, face si  economie de timp. Doar deschide calculatorul, cauta pe internet produsul dorit, compara preturile, gaseste magazinul cel mai avantajos, cauta pareri ale utilizatorilor, afla cat costa si alte detalii care-l intereseaza si apoi cumpara; in plus, are posibilitatea platii online, cu cardul (este mai ieftin decat sa scoti bani de la atm) si poate sa se plimbe in voie prin magazin fara sa fie “deranjat” de vanzator.

magazin

Sa-ti deschizi un magazin online e foarte usor, e poate cea mai simpla afacere si practic oricine poate s-o faca, oricine are o conexiune la internet. Nu ai neaparata nevoie de sediu (in cazul acesta nu ai costuri de intretinere sau chirii), de depozite, nu ai nevoie de angajati, de cele mai multe ori, deci se reduc costurile cu salariile; iti trebuie doar acces la net, asa cum am mai spus si te poti apuca sa vinzi marfa de la diversi furnizori sau chiar productia proprie. :)

Este oare totul atat de simplu precum pare?

Ok, ti-ai deschis magazinul online, ai facut un site frumusel, cu un design bun, ai scos produsele la vanzare si chiar ai produse de calitate, dar ce faci in continuare? Vinzi? Ai clienti? Magazinul este profitabil? Nu este suficient doar atat, trebuie sa te asiguri ca ai vizitatori, trafic, sa convingi clientii sa cumpere, sa promovezi magazinul, deci lucrurile nu sunt asa de simple…

buy

O buna metoda de a promova un magazin online este de a optimiza site-ul, de a avea o pozitie buna in rezultatele organice generate de motoarele de cautare. Consumatorii au mai multa incredere in site-urile care apar printre primele, pe  prima pagina de cautare.

Felul in care este prezentat produsul/produsele conteaza foarte mult; o buna prezentare a acestora, varietate de produse, descrieri atractive, vanzari promotionale, reduceri, oferte speciale, vouchere cadou, cupoane, tombole, concursuri, toate acestea ar trebui luate in calcul.

De asemenea, promovarea pe retelele sociale – facebook, twitter – este extrem de importanta, la fel ca si cea in blogosfera sau pe forumuri, cu anunturi grafice sau text, promovare pe alte site-uri, bannere, link-uri sau publicitate online prin intermediul programului Google AdWords. O alta modalitate de promovare ar fi email marketing-ul prin care clientii sunt informati de produse, promotii, sunt la curent cu noutatile. Desigur ca nu este exclusa nici publicitatea in mass-media traditionala (tv, radio, presa scrisa), dar o astfel de reclama este costisitoare si nu oricine si-o poate permite. Exista in schimb, alte variante mai ieftine: postere, pliante, panouri publicitare etc.

Ai putea sa te gandesti chiar si la campanii neconventionale de promovare a magazinului, pentru ca sunt inedite si prind la public sau  la metode neconventionale de folosire a unui magazin online.

Spre exemplu, ai un magazin de haine, poti afisa stradal un panou din care sa iasa in relief sau sa aiba in interiorul lui un dulap sau un umeras cu haine pe care sa apara scris site-ul (nu trebuie neaparat sa fie pe un panou, pot sa fie amplasate si ca atare pe strada, in parcuri si nu trebuie sa fie ca in realitate, doar sa imite).

De asemenea, cand clientii ar vizita magazinul tau online, i-ai putea delecta cu muzica buna. Astfel, fiecare produs vizionat ar avea melodia lui. In functie de tipul de imbracaminte, muzica se asorteaza cu aceasta, iar clientul are si optiunea de a downloada gratis melodia preferata.

Daca vinzi bauturi carbogazoase sau energizante, o mini-fantana arteziana sub forma unei sticle, e de efect. Daca ai un magazin de ceasuri, niste pliante sau panouri in forma de ceas, in marime naturala, agatate la metrou sau in autobuze, tramvaie si cu adresa site-ului, ar capta atentia. Daca vinzi cafea, ar merge niste stickere lipite cu forma unui pachet de cafea, a unei boabe de cafea sau a unei cesti cu cafea… si tot asa… ideile sunt nenumarate…

Daca magazinul tau este un magazin de papetarie, poti sustine actiunile de protejare a padurilor din Romania, poti ajuta la reciclarea hartiei sau poti comercializa produse eco. La fel, in cazul in care vinzi orice fel de produs natural, bio, ai putea desfasura online, pe site, o campanie de constientizare a importantei produselor organice si a efectelor nocive pe care le pot avea asupra organismului dar si asupra mediului, bunurile ce contin elemente sintetice.

Si uite cum ai facut din banalul tau magazin, un magazin neconventional, placut si atractiv… un altfel de magazin online…

magazin online

Ce mai poti face pentru ca magazinul sa fie unul de succes? Raspunsul: Sa investesti in afacerea ta! Dar cum? Cum altfel decat metodele binecunoscute si sa ai si rezultate concrete si beneficii imediate?

Simplu, iti inscrii magazinul online la GPeC 2013 (Gala Premiilor e-Commerce) si ai numai de castigat!

Gala Premiilor eCommerce inseamna 6 luni de competitie pentru magazinele inscrise, acestea beneficiind de o serie de avantaje indiferent daca urca sau nu pe podiumul castigatorilor. GPeC nu este doar o seara de festivitate in care se decerneaza  premii si toata lumea pleaca fericita acasa, ci cel mai important eveniment de comert electronic din Romania.

Care sunt beneficiile inscrierii la GPeC 2013?

  • Primesti gratuit Marca de Incredere TRUSTED timp de 12 luni, adica economisesti din start 120 euro + TVA (costul acordarii marcii, daca nu ai fi magazin online inscris la GPeC 2013).
  • Participi gratuit la Conferintele Nationale de E-Commerce din 27-28 Mai 2013 (in limita a 2 persoane/magazin). Deci, mai faci o economie de 150 de euro
  • Beneficiezi de un audit adevarat al magazinului tau online (daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, un astfel de audit te-ar costa minimum 1.500 euro) si de implementarea ClickTale – unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial (gratuit, timp de o luna). Daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, doar raportarile ClickTale pentru 30 de zile te-ar costa peste 900 USD.
  • Evaluarea magazinului tau este facuta de cei mai buni specialisti din domeniu (juratii GPeC 2013 sunt persoane publice cunoscute in industria online, cu background profesional solid in e-commerce)
  • Magazinul tau este analizat timp de 6 luni pentru a i se urmari evolutia in timp si in 2 etape de jurizare distincte, trecand prin peste 90 de criterii de jurizare, in asa fel incat evaluarea sa reflecte cat mai bine situatia reala a afacerii tale.
  • Chiar daca esti sau nu castigator, primesti rapoartele de jurizare in urma celor 2 etape, detaliate pentru fiecare criteriu in parte si cu explicatiile juriului acolo unde este cazul, astfel vei stii exact unde stai bine si unde ai probleme; poti de asemenea discuta cu membrii juriului, dupa prima etapa de evaluare, ca sa afli de ce ai fost depunctat sau sa primesti recomandari de la ei pentru a le pune mai apoi in practica si a-ti optimiza afacerea in timp real, iar in etapa finala de jurizare, beneficiezi de inca un feedback.
  •  Cateva sute de consumatori obisnuiti care cumpara online vor analiza magazinele pe baza unor criterii mai putin tehnice, iar tu vei primi raportul lor de evaluare.
  • Participi gratuit la Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din luna noiembrie si faci networking cu elita comertului online romanesc. Si nu uita, ca tu poti fi unul dintre castigatori!

Daca facem un total, sunt 2.710 euro pe care ii castigi daca participi la GPeC 2013!

Beneficii inscriere GPeC 2013

Alte avantaje importante:

magazinul tau va fi promovat timp de 6 luni pe site-ul GPeC.ro (cu logo, url si descriere scurta);

– pe langa auditul afacerii tale, GPeC iti aduce mult know-how si networking in cadrul conferintelor si workshop-urilor organizate unde vei intalni cei mai buni specialisti autohtoni si internationali;

– te marketezi pe canalele media proprii (blog, site, social media) ca fiind inscris la cea mai importanta competitie din comertul electronic romanesc (GPeC) si ca respecti legea si bunele practici in e-commerce;

– ai reducere din costul participarii la Scoala de Vara, editia a III-a, unde vor avea loc cursuri intensiv pe o perioada de 5 zile si unde vei dezbate cu trainerii asupra afacerii tale, intr-un cadru informal.

GPeC incurajeaza cresterea calitatii magazinelor online romanesti si reprezinta in mod cert cel mai mare eveniment de comert electronic din Romania, iar profesionalismul echipei organizatoare este de apreciat. Toti cei care vor sa se impuna online oferind servicii si produse de calitate clientilor, castigand increderea acestora si dand dovada de creativitate si responsabilitate sunt invitati sa participe. Esti unul dintre ei? Ce mai astepti? Inscrie-te acum la Gala Premiilor eCommerce!

Perioada de inscrieri la GPeC 2013 se incheie pe 31 mai, dar daca te inscrii astazi pana la 23:59 ai gratuitate la Conferintele Nationale de E-Commerce de luni si marti pentru 2 persoane/magazin inscris.

ec

Postare inscrisa in campania – Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).

Advertisements

5 thoughts on “Inscrie-ti magazinul online la Gala Premiilor eCommerce 2013!

  1. E foarte important pentru comercianti sa aleaga o strategie cu care sa-si atraga clientii, iar daca nu stiu sa faca asta, atunci pot invata de la oameni care stiu meserie.
    In rest…”ce mai poti face?”… ai putea sa gandesti ca poti avea succes! 🙂

  2. Foarte frumoasa adaptare, din ce am vazut pana acum tu ai cel mai interesant articol fara mult copy/paste. Mult succes.

  3. Pingback: Castigatori campanie "Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013!"

  4. Pingback: Bloggerii care au dat vestea despre GPeC 2013 și-au primit premiile | Gala Premiilor e-Commerce '13

Lasa un comentariu

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s