Vreau sa fiu fermier! Un vis posibil cu ajutorul Danone!

Buna ziua, ma numesc Andreea Lazar, am X ani (imi pare, dar varsta unei doamne nu se spune niciodata, vi-o zic in privat daca tineti neaparat s-o stiti) si vreau sa devin fermier. Visez asta de mic copil! Vreau sa intru in contact cu vacutele, sa aflu tainele recoltarii celui mai bun lapte, sa invat cum se face iaurtul Danone si sa fiu cea mai buna in meseria pe care o voi practica daca voi fi acceptata pentru acest post. Imi cer scuze dar nu stiu cum ar trebui sa formulez o astfel scrisoare de intentie pentru ca nu am mai candidat niciodata pentru aceasta slujba, de aceea m-am gandit ca un salut e binevenit si c-ar fi indicat sa ma prezint (stiti sunt politicoasa de fel, c-asa-i frumos!).

Va scriu in speranta ca veti accepta o discutie cu mine referitoare la postul de fermier sau cine stie, poate scrisoarea mea va fi destul de convingatoare si ma veti accepta imediat. Sunt disponibila oricand doriti dumneavoastra si va asigur ca va va face placere o intalnire cu mine (prietenii si colegii spun despre mine ca sunt o prezenta placuta). Am nevoie urgent de un nou job, pentru ca nu mai vreau sa ma mai cert toata ziua cu sefa mea cea capricioasa si absurda. Eu vreau sa fie armonie in relatiile mele cu oamenii, liniste si pace, nu suport tensiunile si rautatile.

Este exact ceea ce-mi doresc sa fac in viata, este exact postul pe care-l caut, cel de fermier. Uitati de ceilalti candidati, eu sunt persoana potrivita! Si nu, nu e lipsa de modestie! Sunt curajoasa, nu mi-e frica de vacute, in caz ca au si ele zile mai proaste ca si noi oamenii si vor incerca sa loveasca cu picioarele sau cu cozile. Sunt punctuala, adica cand e de lucru, sunt prezenta la datorie, la ora stabilita, va puteti baza pe mine oricand si niciodata n-o sa astepte dupa mine vacutele sau clientii-consumatori de lapte. Sunt cinstita, n-o sa incerc sa-mi opresc din lapte nici macar o canuta chiar daca imi place la nebunie la laptele si sunt o persoana pozitiva, plina de viata, incurajez si ridic moralul la toata lumea (colegilor de la ferma, spre exemplu, daca sunt obositi sau au probleme ca tot omul), inclusiv vacutelor daca sunt intr-o dispozitie nu tocmai buna pentru daruit lapte.

vacuteleImi plac vacutele!:)

Am cativa ani buni de experienta in domeniul… animalelor. E adevarat ca nu prea am lucrat cu vacute, mai mult cu pisici, caini, porcusori de Guineea, papagali, iepurasi, gaini, gaste… dar nicio problema, ma adaptez. Am “lucrat” chiar si cu caprite, eram innebunita dupa ele, imi placeau ca aveau asa niste fete zambitoare.. tot timpul si-mi placea si laptele lor si iaurtul pe care-l facea mamaie sau laptele batut de capra. Iar iezii erau asa de scumpi cand se jucau, mai mare dragul sa-i privesti topaind!

Sa fiu fermier, a fost visul meu din copilarie. Desi am crescut la oras, mergeam des la tara la bunici, in vacante, mai mult in Teleorman, unde bunica din partea mamei avea capre. Nici nu intram bine pe poarta la mamaie si alergam direct la animale. Mai mergeam si in Ardeal la bunicii din partea tatalui, ei aveau vaci. O priveam in fiecare seara pe bunica cum se aseza ea pe un scaunel din acela mic de lemn si mulgea vaca. Eram fascinata… Am vrut sa incerc si eu, dar m-am ales cu o coada peste fata, plus ca nu iesea laptele deloc la mine. Dar nu-i nimic, pot sa invat, sunt ambitioasa si perseverenta. Munca si initiativa sunt cuvintele cheie in incercarea mea de a deveni fermier.

fermier

vacute

Nu-i o rusine sa fii fermier (cum ar putea crede unii), e o meserie tare frumoasa. Dimineata cand imi iau din frigider un iaurt Danone, ma gandesc cat de pasionati trebuie sa fie fermierii care ne furnizeaza tone de lapte proaspat zilnic si cat de mult muncesc ei. Stiu ca peste 700 de oameni din toata tara lucreaza pentru ca in fabricile Danone sa ajunga un produs de cea mai buna calitate si mai stiu despre ei (am citit pe site-ul dumneavoastra) ca administreaza unele dintre cele mai de succes ferme de lapte din tara, lucrand la standarde inalte de eficienta. Sunt buni gospodari si adevarati profesionisti. Din momentul in care este colectat si pana cand ajunge in cisternele Danone, laptele proaspat este in grija lor, ei stiu totul despre ingrijirea vacutelor, despre administrarea unei ferme si despre cum se obtine laptele proaspat si de calitate. Asa vreau si eu sa invat sa fac! Ca ei vreau si eu s-ajung. Si mai vreau ceva: vreau ca pe Drumul Laptelui, sa fac cunostinta cu ei, adevaratii fermieri din Romania, care dau aproape 200 de tone de lapte pentru DANONE in fiecare zi.

Tot de pe site-ul dumneavoastra (pe care l-am studiat cu atentie din scoarta-n scoarta) am mai aflat ca, dupa 13 ani, Drumul Laptelui masoara 5000 de kilometri pe care 14 cisterne Danone ii strabat zilnic in cautarea celui mai bun lapte de la 8200 de vacute din ferme aflate in aproape toate colturile tarii, lapte pe care il utilizati apoi pentru producerea iaurturilor Danone pe care noi le consumam cu placere. Impresionant! Felicitari!

5Fermieri-Danone_5

In speranta ca v-am convins ca eu sunt persoana potrivita pentru postul de fermier, inchei aceasta scrisoare si va transmit salutarile si urarile mele de bine, precum si multumiri pentru ca ati fost rabadatori si m-ati citit cu atentie. Eu zic ca nu mai e nevoie de niciun interviu, stiu ca o sa va placa de mine. Astept sa ma contactati! Daca nu ma sunati in doua zile, vin oricum eu la sediu Danone ca sa semnam actele.

Cu deosebita consideratie,

A dumneavoastra fermiera, Andreea Lazar

Un articol marca Blogal Initiative & Danone!

18 thoughts on “Vreau sa fiu fermier! Un vis posibil cu ajutorul Danone!

  1. Cu o asa prezentarea, eu una te-as angaja, Sincer! Optimista si ambitioasa, exact calitatile necesare! Bafta! 🙂

  2. La cum te cunosc eu, sigur o sa fii un fermier desavarsit. 🙂 Si nu, nu e o rusine sa fii fermier. Oricum, mult succes!

Lasa un comentariu

