Prin Gradina Botanica si la Antipa zboara fluturasi exotici!

Fluturii tropicali de la Gradina Botanica i-am vazut… oarecum… pentru ca nu prea erau 😀 Desi am petrecut circa o ora si ceva in “Padurea tropicala”, nu mi-a fost dat sa vad decat vreo 7-8, s-au ascuns de mine 🙂

I-am vazut prin aprilie, iar doamna de la intrare zicea atunci, ca in mai eclozeaza si vor fi in jur de 3 sute… N-am mai fost de atunci, dar intentionez sa ma mai duc o data, nu stiu cand, ca e si pe final, 20 mai fiind ultima zi de expozitie, iar maine, am alt program 😀 .

Este prima expozitie de fluturi din America de Sud si Asia, ce zboara liberi in habitat tropical, din Romania.

Accesul este permis vizitatorilor pe baza biletelor achizitionate de la intrarea in sera tropicală (separat de biletul de intrare in gradina), pretul unui bilet intreg fiind de 5 lei, iar un bilet redus avand pretul de doar 3 lei. Fotografierea fluturilor este permisa si chiar incurajata… numai sa ai ce fotografia. 😀

Poate imi fac totusi timp sa ajung si poate am norocul sa vad zecile, sutele de fluturi tropicali zburand. Se pare ca unii au avut noroc si i-au putut vedea…

21

Pe cei de la Antipa insa, nu i-am vazut. Dar mai am timp ca stau acolo pana pe 31 iulie.

Vizitatorii vor avea posibilitatea de a vedea peste 30 de specii de fluturi exotici, zburand liber, in sera special amenajata in gradina Muzeului „Antipa”, dar pot avea si ocazia de a asista la „nasterea” unui fluture care-si paraseste invelisul de nimfa.  Cautand cu atentie, vor putea descoperi pontele (ouale), larvele si adultii speciilor prezentate.

Preţurile biletelor sunt de 10 ron/copil/student si 12 ron/adult/pensionar.

afis

One thought on “Prin Gradina Botanica si la Antipa zboara fluturasi exotici!

Lasa un comentariu

