40 de ani de muzica!!!

 Du-ma, fericire, in sus, si izbeste-mi
tampla de stele, pana cand
lumea mea prelunga si in nesfarsire
se face coloana sau altceva
mult mai inalt si mult mai curand.

Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
Doua cantece diferite, lovindu-se amestecandu-se,
doua culori ce nu s-au vazut niciodata,
una foarte de jos, intoarsa spre pamant,
una foarte de sus, aproape rupta
in infrigurata, neasemuita lupta
a minunii ca esti, a-ntamplarii ca sunt.

Nicu Alifantis sărbătoreşte 40 de ani de carieră cu trei concerte speciale. Spectacolele deschid astăzi seria evenimentelor aniversare care se vor întinde pe parcursul unui an întreg. Ştiri pe aceeaşi temă VIDEO Interviu cu solistul trupei Byron Publicitate OBI – Balansoar http://www.obi.ro 3 locuri la 199,90 lei Profita de ofertele OBI! Dacă ar fi să numărăm anii, ca dromaderele din piesa lui Nicu Alifantis, am ajunge la 40. Patru decenii de carieră aniversează muzicianul, iar anii aceştia sunt cuprinşi în spectacolul „Să smulgem fildeşii din Alifantis“, concretizat în trei reprezentaţii la Teatrul Excelsior, pe 27, 28 şi 29 martie. Artistul în vârstă de 58 de ani ştie însă că mai are lucruri de spus în muzică,Citeste mai mult: adev.ro/mkb193
Nicu Alifantis sărbătoreşte 40 de ani de carieră cu trei concerte speciale. Spectacolele deschid astăzi seria evenimentelor aniversare care se vor întinde pe parcursul unui an întreg. Ştiri pe aceeaşi temă VIDEO Interviu cu solistul trupei Byron Publicitate OBI – Balansoar http://www.obi.ro 3 locuri la 199,90 lei Profita de ofertele OBI! Dacă ar fi să numărăm anii, ca dromaderele din piesa lui Nicu Alifantis, am ajunge la 40. Patru decenii de carieră aniversează muzicianul, iar anii aceştia sunt cuprinşi în spectacolul „Să smulgem fildeşii din Alifantis“, concretizat în trei reprezentaţii la Teatrul Excelsior, pe 27, 28 şi 29 martie. Artistul în vârstă de 58 de ani ştie însă că mai are lucruri de spus în muzică, iar aceste concerte, care reprezintă, totodată, un omagiu adus lui Nichita Stănescu, sunt doar începutul unui proiect special.Citeste mai mult: adev.ro/mkb193

 Ce bine ca esti! (Nicu Alifantis)… una din melodiile pe care eu le indragesc tare mult si care cred eu ca e nemuritoare. Aseara am avut “Seara Nicu Alifantis” si i-am ascultat melancolica frumoasele-i piese, azi repet figura.  Aseara a mai si plouat… infernal si a mers la fix Ploaie in luna lui Marte 🙂

Nicu Alifantis sarbatoreste 4 decenii de cariera muzicala, un moment plin de amintiri, nostalgii si bucurii. Cu aceasta ocazie, lanseaza si un nou album intitulat MOZAIC si va sustine un dublu concert in zilele de 20 si 21 mai 2013 la Opera Nationala din Bucuresti. Pe  www.alifantismozaic.ro puteti asculta parti din fiecare piesa de pe noul album.

Nicu Alifantis a ramas devotat stilului care i-a adus succes si aprecieri, o imbinare extraordinar de frumoasa de poezie si muzica fina. A fost iubit inainte de ’89 si este iubit si acum, chiar si de tineri, care merg adesea la concertele lui.

La si mai multi ani de muzica, maestre al folkului! Sa ne traiesti si sa ne canti la fel de frumos si de acum incolo! Ca tare ne incanti inimile cu cantecele tale! O viata lunga si frumoasa, numai realizari si inspiratie s-aveti!

Alifantis-40-de-ani-pt-site22

“Departe de mine gândul de a face în cele ce urmează o patetică înșiruire de mulțumiri, însă anul acesta e unul special pentru mine. E al 40-lea de când am urcat prima oară pe scenă și am început să cânt, așa cum m-am priceput.

Cei 40 de ani de scenă consumați din existența mea, îmi dau senzația de toamnă, chiar și a vieții. Nu neapărat tristețe, ci mai degrabă privilegiul de a privi și medita cu oarecare detașare asupra a tot ce-mi amintesc că mi s-a-ntâmplat. E un exercițiu de memorie, un pas spre înțelegere și împăcare cu sine. Cel mai greu îmi este să vorbesc despre mine, dar mai ales despre muzica mea. E ca și cum te-ar întreba cineva ce mai faci? Oare chiar îl interesează? Și, dacă da, de ce?

Realizări, nereușite, satisfacții, nemulțumiri, inspirații, goluri de idei, tristeți, bucurii, iubiri, dezamăgiri, adversari, parteneri, camarazi și câte și mai câte, consumate în nopți și zile petrecute în taină cu mine însumi. Nu vreau să vorbesc despre ceva anume prin prisma celor trecute prin mine sau peste mine, pentru că mi-e gândul aiurea, la nimic. Și din acest nimic fac și eu parte, cu albumele mele, cu muzicile de teatru compuse, cu spectacolele susținute… Vreau să mă detașez, ușor, fără să mă doară, tiptil, să nu deranjez, dar mai ales să nu-și dea nimeni seama de asta, nici măcar eu. Mă încearcă o dorință nebună de-a mă juca cu timpul, cu sunetele, cu vorbele, cu instrumentele…

Lăsați-mă să mă bucur de această mică și neînsemnată victorie.”

Nicu Alifantis

mozaic-carte-cd-640x457


Albumul in format CD + Carte poate fi achizitionat incepand cu 7 mai 2013 in Bucuresti si in tara la: Carturesti, Librariile Humanitas, Librariile Librarium, Librariile Alexandria, Mediagalaxy/Altex, Domo.


Biletele pentru spectacolele din 20 si 21 mai 2013 sunt puse in vanzare la Opera Națională București si online pe eventim.ro, myticket.ro si bilete.ro.

Si acum, va las sa ascultati o piesa de pe noul album Mozaic – Pasul tau:

O campanie marca Blogal Initiative!

6 thoughts on “40 de ani de muzica!!!

  1. Draga Andreea,
    Te felicit pentru acest articol, am aflat de el de pe blogalinitiative. Am ramas surprinsa de aceasta minunata poiezie. Mult succes si sa nu uit, LA MULTI ANI MAESTRE!

  2. Pingback: Celui mai drag sufletului meu… – Nicu Alifantis și muzica lui | Despre sufletul meu

  3. Pingback: Nicu Alifantis, 40 de ani de muzică şi un album de referinţă: Mozaic (2013) • Vlad.Dulea.ro

  4. Pingback: Mozaic | Alma Nahe

Lasa un comentariu

