Zorile Store mi-a dat.. papucii

Vine vara, bine imi pare, vine caldura si vremea papucilor! La Zorile Store gasim o gama larga de papuci si sandale pentru sezonul cald dar si alte articole.

Mie imi place acest model de sandale, sunt nemaipomeniti pentru vara:

sandalute

Si pentru ca-mi plac asa de mult, am si avut norocul sa-i primesc pentru testare de la Zorile Store, in cadrul campaniei Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro, lansata de Blogal Initiative in parteneriat cu magazinul Zorile Store. Bineinteles ca raman ale mele 🙂

Saptamana aceasta mi-au si venit sandalutele si sunt super incantata de ele! Sunt exact asa cum mi le-am imaginat, extrem de comode, dar in acelasi timp, elegante, delicate si foarte foarte dragute. Mi se par chiar mai frumoase decat in poza de pe site.

Confortabil, elegant si foarte feminin acest model indreapta moda papucilor femini intr-o directie fantastica. Noul look excelent este dat de cureaua eleganta asezata pe diagonala piciorului, careia i se adauga un plus de frumusete prin floarea aplicata lateral. Totul se combina intr-un mod armonios cu florile mici de pe talpa papucului.

Initial am vrut sa le testez in mai multe locuri. Am vrut sa le iau cu mine in parc, sa ma plimb pe alei cu ele, apoi prin iarba, cu bicicleta, aveam in cap un intreg scenariu, dar din cauza vremii am renuntat la idee. E adevarat c-a fost caldut afara, dar nu de sandale… Asa ca intr-un final, am dat o tura cu ele prin casa 😀

Multumesc Zorile Store pentru frumoasa pereche de sandale!

Vezi si alte modele de papuci disponibile pe site:  http://www.zorilestore.ro/papuci

Sau arunca un ochi la sectiunea Curatenia de primavara, sunt numai oferte faine si preturi de nerefuzat.

Despre Zorile Store

Misiunea Zorile Store este de a ajuta clientii sa gaseasca mult mai usor ceea ce li se potriveste cel mai bine in materie de imbracaminte, incaltaminte si accesorii.

Zorile Store comercializeaza incaltaminte, imbracaminte si accesorii Puma, Lotto, Le Coq Sportif, Rider, Ipanema, Gisele Bundchen si Grendha pentru barbati, femei, copii si bebelusi.

5 thoughts on “Zorile Store mi-a dat.. papucii

  1. Pingback: Castigatori campanie "Cautam 10 bloggeri eligibili pentru finala competitiei - Blog ambasador pentru ZorileStore.ro"

  2. Pingback: Finalistii campaniei “Blogger Ambasador Zorile Store” | Blogul zorilor – zorilestore.ro

Lasa un comentariu

