Iron Blogger-ul salveaza padurile Romaniei

Romania are nevoie de un super-erou (sau mai multi super-eroi) cu super-puteri care sa schimbe multe-n tara asta si care sa faca ceva pentru tara asta.

As vrea sa am puterile lui Iron Man si sa ma lupt cu toti coruptii si toti raufacatorii din tara asta. As vrea sa fiu Iron Blogger, sa am costumul lui Iron Man cu arsenalul din dotare ascuns in armura, care sa-mi dea puteri supraomenesti sa-mi inving adversarii si sa ma ajute sa zbor cu viteza sunetului ca sa ajung in toate padurile unde au loc defrisari, sa distrug toate drujbele si toate gaterele si sa-i pedepsesc pe toti cei care taie copacii.

IRONMAN

Impreuna cu echipa mea de super-eroi i-as ajuta pe cei de la MaiMultVerde sa planteze si mai multi copacei, mult mai multi copacei decat pot taia ei, dusmanii, i-as ajuta si la curatenii, la reinverziri si la toate actiunile si programele de educatie ecologica. Impreuna am face transplanturi de copaci, am muta toti copacii din orase ce ar urma sa fie taiati si i-am salva, ne-am salva si pe noi astfel. Pentru ca vrem sa traim intr-o Romanie mai curata, mai sanatoasa, pentru ca ne dorim sa putem lasa mostenire copiilor nostri cele patru anotimpuri, apa potabila si aer curat, nu un cont in banca, masini de fite, vile sau apartamente luxoase.

MMV

Padurile, copacii sunt bogatia noastra, o bogatie pe care trebuie s-o protejam. Padurile sunt plamanii planetei. Ele inseamna viata. Un copac asigura intr-o ora necesarul de oxigen al unui om pentru trei zile.

Copacii absorb bioxidul de cardon si produc oxigen, iar prin taierea acestora, calitatea aerului scade si creste riscul de inundatii si de eroziune a solului. Eroziunea solului, la randul ei, duce la demineralizarea pamantului si la scaderea nutrimentelor, punand in pericol culturile agricole. Dar nu numai noi oamenii suntem afectati, ci si milioanele de vietuitoare care traiesc in paduri. Si daca stam sa ne gandim la cate specii sunt astazi pe cale de disparitie… Insa eu, Iron Blogger-ul, nu pot sa las lucrurile asa, voi lupta ca sa salvez padurile si sa inving raul chiar si cu pretul vietii! Jur!

im

O campanie marca Blogal Initiative & CINEFORUM!

Intra si tu pe pagina de Facebook Cineforum, in aplicatia Iron Blogger, voteaza cauza pentru care vrei sa lupte Iron Man, invita-ti prietenii la film si castiga premii frumoase!

Surse foto: www. maimultverde.ro, http://www.procinema.ro, http://www.cinemagia.ro

3 thoughts on “Iron Blogger-ul salveaza padurile Romaniei

  1. pei cum sa avem grija cand la noi e la moda sa iti faci vila din lemn, din trunchiuri, cand la noi, banii sunt la putere si opulenta odata cu ei.
    buna ideea mutarii de copaci, iar utilajul, de nota 10.
    he he. am scris si eu, printre altele, despre natura.

    frumos

  2. In tara noastra ar fi nevoie de un adevart Ironman, nu doar de unul care s-ar ocupa de aceste probleme, ci de toate problemele! Si nu spun de gropi, de cladiri construite ilegal, ci de multe probleme pe care nu se pune accent si la care noi, oamenii de rand, nu avem acces..

  3. Pingback: Castigatori campanie "Fii #IronBlogger si lupta pentru cauza ta"

Lasa un comentariu

