Ferestre de mansarda

  “Ploua infernal,
si noi ne iubeam prin mansarde.
Prin cerul ferestrei, prin cerul oval,
norii curgeau in luna lui Marte.
Peretii odaii erau
nelinistiti, sub desene in creta.
Sufletele noastre dansau
nevazute-ntr-o lume concreta.”

A fost o vreme cand am locuit intr-o mansarda. Era spatioasa, era dragutica si cocheta, imi placea cum intr-o parte cobora tavanul spre mine astfel incat puteam sa-l ating si ma simteam ca intr-o casuta fermecata. Si imi placea cum o aranjasem. Lasand la o parte dezavantajele de a locui intr-o astfel de camera si toate neplacerile de care am avut parte (nu intru in detalii acum), ideea de a locui intr-o mansarda chiar imi suradea.
De-abia asteptam seara s-ajung acasa, sa ma bag in pat, sa iau motanul in brate si sa citesc o carte buna. Sau, in noptile senine, priveam stelele si luna prin fereastra ovala. Noaptea, imi placea cum se vedea silueta motanului stand la fereastra mansardei si-l priveam minute-n sir fermecata de conturu-i perfect. 🙂

Imi amintesc cu placere momentele in care eu si cu el leneveam impreuna si stateam intinsi in pat privind jocul umbrelor pe tavan sau amintindu-ne diverse… Cel mai romantic era cand afara ploua infernal si incepeam amandoi sa fredonam versurile lui Nicu Alifantis sau o puneam pe Paula Seling sa ne cante (la calculator) 🙂 .

Dar a venit vara… si cu ea canicula. In camera nu aveam aer conditionat, ventilatorul nu facea fata si spre ghinionul nostru doar o singura fereastra a mansardei se deschidea. Cel care concepuse mansarda sau cel care montase ferestrele nu se gandise si el sa puna niste ferestre care sa se deschida.

Cum sa pui domne ferestre intr-o camera si sa nu poti sa le deschizi? Atunci de ce le-ai mai pus? Asta n-am putut sa inteleg si nu pot sa-nteleg nici acum… In fine, am hotarat impreuna cu prietenul meu sa le schimbam. (Cert este ca la fereastra ovala prin care priveam cerul instelat si silueta motanului in noapte nu vroiam sa renunt sub niciun chip, chiar daca aceasta nu se deschidea 😀  ) Nu puteam sa stam in toiul verii, la 40 de grade cu ferestrele inchise (desi acolo cred ca se simteau 50 de grade 😀 , asa de cald era). Asa ca, am inceput sa cautam pe net un site, un magazin care sa comercializeze si sa monteze ferestre de mansarda. De asemenea, am cautat pareri, sfaturi si raspunsuri la intrebarile noastre, pentru ca nu stiam prea multe despre ferestrele de mansarda.

Vroiam sa gasim cele mai bune ferestre de mansarda, dar am aflat ca nu exista o fereastra de mansarda perfecta. Aceasta se alege in functie de panta acoperisului, de tipul invelitorii si bineinteles de nevoile si dorintele beneficiarului, precum si de bugetul alocat.

Am mai aflat un lucru foarte important si anume ca, este mult mai avantajos sa pui ferestre de mansarda decat geamuri in plan vertical, deoarece acestea ofera o cantitate mai mare de lumina. Ideal este este sa existe montate atat geamuri de mansarda in plan vertical cat si in planul acoperisului, pentru a fi asigurata cantitatea optima de aer si lumina in incapere.

Ne-am hotarat in cele din urma si am ales Ferestrele de mansarda Fakro. Ulterior ne-am convins ca am facut alegerea perfecta si am vazut beneficiile pe care ni le aduceau acestea – facilitau aducerea luminii naturale si a aerului curat in camera noastra. Exact ce ne doream!

Ferestrele de mansarda Fakro sunt fabricate din materie prima de cea mai buna calitate, utilizand cele mai noi tehnologii ce garanteaza durabilitatea, functionalitatea si parametrii de termoizolare foarte buni. Ceea ce le face sa fie durabile, printre altele, este lemnul de pin nordic de calitate superioara, stratificat, impregnat in vid si lacuit in unul sau mai multe straturi. Ferestrele Fakro sunt sigure si au geamul rezistent la grindina. Iar rezistenta la intemperii si la actiunea razelor ultraviolete este data si de faptul ca tamplaria din lemn este protejata in partea exterioara cu tabla profilata din aluminiu, la randul ei acoperita cu vopsea polyesterica . De asemenea, clapeta de ventilatie din partea superioara permite patrunderea aerului proaspat in camera, chiar si atunci cand fereastra este inchisa, iar manerul de actionare al ferestrei care se gaseste in partea inferioara, permite blocarea in trei pozitii (doua dintre ele sunt de intredeschis) .

Am fost si mai incantati cand am aflat ca Fakro a dezvoltat pentru ferestrele sale de mansarda diverse tipuri de accesorii: senzori de ploaie (astfel fereastra de mansarda se inchide singura cand ploua) sau  sisteme de umbrire, atat exterioare cat si interioare, pentru liniste si confort.

Noi am fost foarte multumiti de aceste ferestre Fakro, de aceea vi le recomand si voua daca sunteti in cautare de ferestre de mansarda pentru locuinta voastra.

Trebuie sa stiti ca este foarte important sa alegeti produse originale si cunoscute pe piata, pentru a avea tot confortul asigurat si pentru a va simti in siguranta. Studiati cu atentie caracteristicile tehnice ale ferestrelor de mansarda si ale accesoriilor, cereti sfaturi, pareri, vizionati produsele dorite inainte de a le cumpara, informati-va temeinic, ca sa nu regretati mai tarziu.  Si tineti cont de faptul ca diferentele de pret intre diversele marci de ferestre de mansarda sunt date si de calitatea materialelor folosite. Pentru a fi siguri ca achizitionati produse originale, dar si pentru mai multe ponturi, idei, sfaturi in materie de ferestre de mansarda, va recomand site-ul ferestredemansarda.net. De aici, ne-am cumparat noi ferestrele.
Preturile sunt pentru toate buzunarele, iar daca bugetul nu va permite achizitionarea unor ferestre de mansarda “cu pretentii”, sa stiti ca o sa gasiti si ferestre ieftine. Cele mai ieftine ferestre de mansarda pe care le comercializeaza magazinul sunt modelele VELUX GZL si FAKRO FTS-V.

 Livrarea se face in toata tara, dar acest lucru este valabil doar pentru produsele Fakro (pentru ca furnizorul asigura transport cu flota proprie) si in conditiile in care se achizitioneaza minim trei bucati. Mai trebuie sa stiti ca magazinul ferestredemansarda.net este distribuitor si instalator de ferestre, nu si producator sau importator, ferestrele VELUX cat si ferestrele FAKRO fiind produse la dimensiuni standard. Preturile sunt chiar mai mici decat in catalogul VELUX sau FAKRO, deoarece firma acorda beneficiarilor finali un discount variabil in functie de cantitate, dimensiunea ferestrelor si modelul acestora.

 Mai mult…

banner

Un articol marca BlogAwards.ro si ferestredemansarda.net!

4 thoughts on “Ferestre de mansarda

  1. Pingback: Castigatorii campaniei “Castiga premii in bani, in valoare de 500 lei, de la Ferestre de mansarda!” | Blog Awards

Lasa un comentariu

