HAI ROMÂNIA!!!!!

“Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie,
Ţara mea de glorii, ţara mea de dor?”

Nu, nu o sa recit din Mihai Eminescu, încercam doar un început poetic pentru mesajul meu pentru tricolorii noştri. Și-o să le spun simplu: SĂ LUPTE, SĂ LUPTE, SĂ LUPTE!!!!

Pentru cei care nu ştiu, mâine jucăm la Amsterdam, cu Olanda într-un meci ce contează pentru şansele noastre de calificare la Campionatul Mondial de Fotbal din 2014. E un meci important într-o perioada în care fotbalul românesc “urlă după performanţe”.

Mesajul meu de sustinere pentru tricolori:

Am încredere în voi și vă doresc mult succes, să ieșiţi învingători! Vă ţin pumnii si sper să vă intoarceţi cu o victorie să ne umpleti sufletele de bucurie!

HAI ROMÂNIA!!!!!

Şi ca să închei tot poetic, sper ca versurile acestea ale lui Eminescu să vă însufleţească şi ca maine, 26 martie, să ne aduceţi “FALĂ ŞI MÂNDRIE”!!! 

“Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie,

Tânără mireasă, mamă cu amor!

Fiii tăi trăiască numai în frăţie

Ca a nopţii stele, ca a zilei zori,

Viaţa în vecie, glorii, bucurie,

Arme cu tărie, suflet românesc,

Vis de vitejie, fală şi mândrie,

Dulce Românie, asta ţi-o doresc!”

                                                        

                               Un articol marca Blogal Initiative si City Insurance!

City Insurance

Sursa foto: http://www.novanews.ro

One thought on “HAI ROMÂNIA!!!!!

Lasa un comentariu

